Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.
Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
AP, tee kunnon perinteiset "huorakostot" = jaat persettä kylillä.
AV+YV!
Turkuun tuli, olin eka!
Vierailija kirjoitti:
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari.
Siinä onkin rationaalinen pelko =D LOL biologiasta hänelle kiitettävä.
ummmetus,umpisuoli,umppari, umpihullu mitä näitä nyt onkaan..
Vierailija kirjoitti:
Kertoo paljon paskiaisen rehellisyydestä että valehtelee omalle äidilleenkin! Tsemppiä ap
EI KAI?
-Repesin taas!
Mitä ihmeen 12 kesästä tänne eksyi riehumaan? :o
Ap, mikä tilanne?
Oon oikeasti pahoillani puolestasi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva yllätys miehelle, kun tulee krapulassa kotiin ja siellä on hysteerinen nainen laukut pakattuina syyttämässä pettämisestä.
Haluutko avata tätä sun ovimattosyndroomaa mullekkin? Miks täällä aina haukutaan ja syyllistetään naisia? Onks se hauskaa? Laitatteko vahinkoa kiertämään, kun kotona on opetettu, että naisen pitää sietää?
Mitä vitun VÄLIÄ onko miehellä kivaa? Miksi se miehen kivuus on tärkeempää kuin mun olo? Luuletko, että mulla on ollut kivaa tänä yönä?? Oottekste huomannu, että mies saa sikailla mitä tahtoo, mut suurin huolenaihe on se, ettei sille suututa siitö tai nalkuteta?
Tosi kiva jos sen kaverit puhuu musta tolleen samaan sävyyn. Aion soittaa niimle muutenkin.
Btw, ylläri et käytit sanaa hysteerinen tässä yhteydessä. Luuletsä et on sattumaa, että hysteria oli just naisten "tauti" ja poistettiin kohtuja kun yritettiin "rauhottaa" naisia. Koska naisten tunnekuohut on niin vasrallisia ja ärsyttäviä. Esim. yliopistoihin pääsyn puolesta vihaisena kamppanjoinut nainen menetto kohtunsa ja sai sähköshokkeja loppuelämänsä. Vihainen nainen pitää saada kuriin.
Jos se on ovimattosyndrooma ettei ole heti jättämässä miestä ja lähdössä kotoa, niin olkoon sitten. Minun parisuhteeni ei ihan noin pienestä hajoa, jos miehellä on kotiutuessaan joku selitys, esim. juuri kaverin sohvalle sammuminen.
No tsemppii sulle muru. Nyt pääsit yhdellä ketjulla esittelemään omaa erinonaisuuttasi parisuhteessa (kykyä sietää kaikkea, vau! Ootpa hieno tyttöystävä!) ja lyttäämään/pilkkaamaan kätevästi mua. Nautitko? ;)
Ja hei ihan oikeasti. Kerro mulle yks tapaus tässä maailmanhistoriassa, kun miehillä EI olisi ollut selitystä ihan kaikkeen. Eikun niin, se sun äijä puhuu pelkkää totta koska oot niin jumalainen nainen. hihi.
Onnea sille seuraavalle miehelle joka sut saa :D ei helvetti oot varmasti raastava kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kiva yllätys miehelle, kun tulee krapulassa kotiin ja siellä on hysteerinen nainen laukut pakattuina syyttämässä pettämisestä.
Haluutko avata tätä sun ovimattosyndroomaa mullekkin? Miks täällä aina haukutaan ja syyllistetään naisia? Onks se hauskaa? Laitatteko vahinkoa kiertämään, kun kotona on opetettu, että naisen pitää sietää?
Mitä vitun VÄLIÄ onko miehellä kivaa? Miksi se miehen kivuus on tärkeempää kuin mun olo? Luuletko, että mulla on ollut kivaa tänä yönä?? Oottekste huomannu, että mies saa sikailla mitä tahtoo, mut suurin huolenaihe on se, ettei sille suututa siitö tai nalkuteta?
Tosi kiva jos sen kaverit puhuu musta tolleen samaan sävyyn. Aion soittaa niimle muutenkin.
Btw, ylläri et käytit sanaa hysteerinen tässä yhteydessä. Luuletsä et on sattumaa, että hysteria oli just naisten "tauti" ja poistettiin kohtuja kun yritettiin "rauhottaa" naisia. Koska naisten tunnekuohut on niin vasrallisia ja ärsyttäviä. Esim. yliopistoihin pääsyn puolesta vihaisena kamppanjoinut nainen menetto kohtunsa ja sai sähköshokkeja loppuelämänsä. Vihainen nainen pitää saada kuriin.
Jos se on ovimattosyndrooma ettei ole heti jättämässä miestä ja lähdössä kotoa, niin olkoon sitten. Minun parisuhteeni ei ihan noin pienestä hajoa, jos miehellä on kotiutuessaan joku selitys, esim. juuri kaverin sohvalle sammuminen.
No tsemppii sulle muru. Nyt pääsit yhdellä ketjulla esittelemään omaa erinonaisuuttasi parisuhteessa (kykyä sietää kaikkea, vau! Ootpa hieno tyttöystävä!) ja lyttäämään/pilkkaamaan kätevästi mua. Nautitko? ;)
Ja hei ihan oikeasti. Kerro mulle yks tapaus tässä maailmanhistoriassa, kun miehillä EI olisi ollut selitystä ihan kaikkeen. Eikun niin, se sun äijä puhuu pelkkää totta koska oot niin jumalainen nainen. hihi.Onnea sille seuraavalle miehelle joka sut saa :D ei helvetti oot varmasti raastava kumppani.
Ap:n mies puolestaan kuulostaa oikealta ihannekumppanilta. Voi kun munkin mies aina joskus katoais vuorokausiksi mitään ilmoittamatta ja vaivautumatta vastaamaan mun yhteydenottoihin. Sit jos se vielä valehtelis äidilleen että kivasti meillä menee, niin olisin kyllä ihan myyty! Mutta ei, aina se vaan on tollanen tylsä luotettava ja mun tunteet huomioiva tossukka. :(
Oikeesti naiset, olkaa toki ovimattoja jos haluatte, mutta älkää paheksuko niitä jotka eivät sellaiseen suostu.
Ap, onko miestä näkynyt/kuulunut?
Olen ihan uskomattoman pahoillani puolestasi, mutta toisaalta pääsit tuosta urposta nyt ajoissa eroon ennen kuin ehdit tuhlata moiseen liikaa elämästäsi. Tsemppiä!
T. Itsekin aikoinaan petetty
Joo sori kaikki av-mammat, tää oli provo. Peace out!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hei ihan oikeasti. Kerro mulle yks tapaus tässä maailmanhistoriassa, kun miehillä EI olisi ollut selitystä ihan kaikkeen. Eikun niin, se sun äijä puhuu pelkkää totta koska oot niin jumalainen nainen. hihi.Onnea sille seuraavalle miehelle joka sut saa :D ei helvetti oot varmasti raastava kumppani.
Ohiksena, mut sä vasta lottovoitolta kuullostatkin ihan jo ihmisenä.
1. Ensin tulet mussuttamaan, kuinka olit apn tilanteessa eniten huolissasi siitä, onko miehellä varmasti kivaa kun hän saapuu kotiin. Empatia aplle täysi nolla. Tarkoituksesi oli vittuilla ja esittää sitä rasittavaa roolia mitä jotkut naiset jaksavat niin ahkerasti vetää. Tiedäthän, sitä "siis kyl ämmät on hullui, siis miehet on tälläsii ja tälläsii ja MÄ kyl ymmärrän mitä miehet tarvitsevat! Vittu mikä lehmä kun skitsoaa miehensä katoamisesta, kyl urokselle pitää antaa tilaa ryypätä ja pitää hauskaa! Vai mitä pojat?" Tai sit oot ite mies.
2. Uskot miesten selityksiä? Sori, mut et oo ainoastaan vittuileva tärkeilijä, mutta oot myös tyhmä. Eli sitä pahinta laatua. Hei arvaas mitä, se sun mies ei todennäkösesti ikinä sammunut mihinkään sohvalle, sen kännykkä ei hukkunut, eikä se instagramiin vuotanut kuva missä se lyhyttukainen nainen roikkuu sun miehes kaulassa olekaan miehesi lesbo työkaveri, joka hiprakassa vähän innostu halaamaan. Miehet valehtelevat. Enemmän kuin naiset. Miehet myös pettävät enemmän. Suurin osa miehistä kieltää kaiken viimeiseen asti. Usko mua, maailman yleisin tapahtuma on pettämisestä kiinni jäänyt mies, joka selittää tilanteen parhain päin. Ja aika usein se onnistuu. Koska suurin osa naisista on oikeasti ällistyttävän helppo saada uskomaan lähes mihin tahansa typeryyteen. Kuten just esim sä. Arvaa mistä tiedän? Olen itse mies. Ystäväni ovat miehiä. Apn mies on pettäny ja niin on sunkin. 99% naiset osuu oikeaan. Toi 1% on sille satunnaiselle psykolle, joka kaivaa aihetta vaikka kassan moikkaamisesta.
3. Koettuasi, ettet ole vielä lyönyt tarpeeksi lyötyä, näät asiaksesi palata vittuilemaan. Eiköhän toi kerro susta kaiken tarpeellisen.
Kyllä, mä ihan oikeasti kulutin krapula-aamuani vauva.fi:llä tähän. Sä vaan muistutat niin helvetisti yhtä mun tuttua. Se sen "yksi jätkistä" rooli vituttaa niin ankarasti et oli pakko tulla muistuttamaan sulle, että ootte oikeasti vaan (täysin aiheettomasti) itseriittoisia mutta silti yksinkertaisia kiukuttelijoita.
Kävispä niin hyvin et sattuisit viel olee tää daami. Jos näin on, nii terkkuja Sofia! Susta ei pidä yhtään kukaan vaikka nuolisit kuinka monen kengänpohjat.
Valitettavasti joka ainut kerta, kun en ole kotiin asti selviytynyt pilkun jälkeen, niin peitto on heilunut jossain jatkojen jatkoilla jonkun baari löydöksen kanssa...
En kattelis yhtään tommosta. Joo, on tietysti mahdollista että mies on hakattu/tapettu/ryöstetty/ym.ym.ym. Mutta jos puhelin on välillä päällä ja sitten taas ei niin kyllä se kertoo jo ihan riittävästi.
Eli ukko pihalle. Ei tuota selitetä enää millään "sammuin kaverin sohvalle"-paskalla.
Joo selvää vittuilua ja paskat temput äidilleenkin teki. Pidä meidät ajan tasalla.
Onko Ap mies jo palannut kotiin?
Itse aloin eksäni kanssa suhteeseen 17 vuotiaana ja 8 vuotta katsoin samaa touhua. Ei muuten muuttunut ja erotessamme oli tapaillut jo 5kk uutta muijaa. .Voimia ap.
Olen kulta ollut kotona jo 4 tuntia.
Mies