Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.
Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa
Kommentit (196)
Palasin viikonlopun jälkeen tähän tapaukaukseen. Kiinnostaisi todellakin kuulla, miten juttu jatkui. Tuliko Apn mies kotiin, mitä selitti ja mitä sitten tapahtui?
Moikka kaikille,
Sori, etten oo jaksanut tulla päivittämään. Oikeastaan vaan nukuin/makasin melkeen koko päivän. Oli pakko kerätä voimia, että jaksan tän työ/kouluviikon kun olo tuntuu kuolemalta ja sumuselta.
Nii kuitenkin eli.. Mies tuli kotiin lauantai-iltana. En edes kauhean kauaa kerennyt nukkumaan, oisko ollu n. ysin maissa. Heräsin heti kun kuulin oven käyvän, tyyppi tuli ihan rehvakkaan kolistellen sisään. Varmaan luuli, et oon lähteny menee kun kaikki valot oli pois. Meni suoraan suihkuun. Mä viel makasin tällöin huoneessa ja ootin et millon se tulee sinne. Otti kyl ihan suloisen aikansa, vissiin ihan rennosti ja hyväntuulisesti puuhasteli.
Mua lämmittää edelleen se ilme, kun räpsäs valot päälle ja näki mun naaman peiton alta.
Tuijotettiin toisiimme sit hyvän aikaa koska mulla ei ollu aikomustakaan järjestää mitään kohtausta tai alottaa puhumista. Mies oli sit vaa sillee "öö, no moi kulta hehheh. Voinko tulla viekkuun?"
Vitsi meinasin revetä raivosta sillä hetkellä :D Pidin kuitenkin pokkani enkä vastannu mitään.
Sen jälkeen kun olin lopettanut puhelun sen mutsin kaa, päätin et mua on nöyryytetty ihan tarpeeksi. Ihmiset ei oikeasti loukkaanu siitä, kun joku raivoaa tai riehuu. Välinpitämättömyys ja kylmyys on oikeasti kaikkein ärsyttävintä.
Mies yritti sit lähtee tulee mua kohti nii sanoin vaa et "Luulet sä oikeasti tulevas tähän sänkyyn? Tai nukkuvan tässä asunnossa? Meidän suhde päätty viimeyönä. Joko mä lähen tänään tai sä, mutta samassa kämpässä ei vietetä enää ainuttakaan hetkeä."
Mies suuttu ihan järjettömästi. En oo ikinä nähny sitä niin vihasena. Alko karjumaan, miten se tietää, et mä taas vetäisin paskamyrskyt turhista, miten se aina joutuu olemaan ahdistunut mun takia, miten mä VOIN syyttä SITÄ ettei se tullut eilen kotiin koska kaikki tietää miten se ei voi viettää normaalia elämää mun kanssa ja miten se halus viettää ees YHDEN illan ilman mun kyttäämistä ja pilaamista ja nalkuttamista ja siks se ei vastannu, mikä vitun vahtikoira mä luulen olevani kun kahlitsen sen, oon sairaalloisen mustasukkanen, miten mun takia se on ajatunu juomaan enemmän ja blaablaa. Mä vaan jotain hymyilin ivallisesti enkä vastannu mitään. (Btw, en oo ikinä kieltänyt miestä menemästä mihinkään, saati sit häirinny sitä kun se on ulkona. Se on totta, että oon ollu mustasukkanen pariin otteeseen. Esim. kysyin miks oot käyny kattoo sen työkaverii joku sata kertaa. Myöskin mua häiritsi kun kuulin et mies oli menny kahden opiskelijakaverinsa kanssa kolmistaan saunaan ainoana miehenä. Siis ei ees silleen, et ois ollu muita. Vaan et ne meni kolmistaan ja oli siel joku 45 min. Mies ei ees ite kertonu tosta mulle, vaan sain viestin meidän yhteiseltä, mulle läheisemmältä, kaverilta joka oli ihmetelly sitä.)
Jotain se lässytti ja kiihdytti itseään. Sain sen verran selitystä, että kuulemma hän oli nukahtanut kaverilleen (naurattaa! Klassikko! :D) ja ei ollut halunnut soittaa mulle "koska oisin kuitenkin ollut vihanen ja pilannu kaiken" ja ne jatko biletystä herättyään.
En antanu sille sitä tyydytystä, että olisin kysellyt missä oli, kenen kanssa, miksi oli puhunut äidilleen niin kuin oli. Mä en yksinkertaisesti halua tietää enää. Haluan vaan olla näkemättä sitä enää ikinä.
Sanoin sit, että mua ei oikeasti kiinnosta ja se voi rauhottuu ja lopettaa pelleilynsä. Tiedän miehen itsekin kertoneen, ettei ollut niin hyvä poikaystävä ex-tyttöystävilleen, niin sanoin sit, että toi sun käytös on saattanut mennä läpi vielä teinitytöille mut valitettavasti mä välitän itsestäni liikaa, enkä arvosta sua tarpeeks et jaksasisin alkaa kaapia kokoon jotain suhteentapaista sen jälkeen kun on luottamus mennyt. Mies ei vaan yksinkertaisesti ole tarpeeksi arvokas, et taistelisin tän suhteen eteen.
Noh, sit tuli kyyneleet (oli edelleen ehkä aavistuksen humalassa, haisi ainakin alkoholille jopa suihkun jälkeen vienosti. On aina ollut kännissä todella tunteellinen, selittää sitä raivoamistakin vähän. Muutenkin vähän holtiton ja jopa aggresiivinen humalassa. Toisin sanoen juntti alkoholinkäyttäjä). En reagoinu itkuun mitenkään nii mies oli sit sillee "Jos et pyyhi tota ämmäilmettä naamaltas nii lupaan, että lyön sua."
Mulle ei oo kukaan ikin puhunu tolleen.. Sillon suutuin. Sanoin, et sä lähdet just nyt helvettiin tai mä soitan poliisit. Mulle ei kukaan puhu noin.
Mies ehkä itekkin ymmärs menneensä liian pitkälle, koska heitin ne pakkaamani kassit rappukäytävään ja tyrkkäsin miehen perässä, niin se meni aika vastaan panematta.
Laitoin sille viestin, et alan nyt nukkumaan. Ilmota haluatko jäädä tähän kämppään ja etinkö mä uuden vai jäänkö mä (mulle on oikeasti aika sama.. Voin maksaa vuokran itsekkin tai sit otan jonkun kämppiksen). Jos päätät lähteä, niin sun veli voi tulla huomenna hakee kamoi tai sä ite kun oon maanantaina poissa, mutta sua en haluu nähä enää ikinä.
Jotain se yritti pari kertaa soittaa ovikelloa. Näin ovensilmästä viel aika kauan sen jälkeen kun istu rapussa. Varmaan ootti jotain hakemaan. En mennyt kysymään, saiko kyydin ja yöpaikan.
En tiiä, onko tänään hakemassa kamoi kun oon koulussa ja myöhemmin töissä. Saa nähä. Miljoona viestii ja monta kertaa yrittäny soittaa.
En vaan yksinkertasesti vastaa. Mulle on oikeastaan aika sama. Ei itketä tai mitään. "Kostan" silleen, et opiskelen tän tutkintoni valmiiks ja tuun tienaamaan enemmän kun se, jonka opinnot roikkuu edelleen (no okei, ihan normaalin ikäinen opiskelija. Mä vaan haen nyt jotain tapaa saada itseeni tuntemaan oloni ylemmäks :D) ja elän hyvän elämän. Sillä siisti. En kerkee millään lukee tätä ketjuu/kattoo tätä enää tänään ku varmaan aika myöhään, mut en varmaa päivittele enää mitään. Ihan siksi, et haluun olla aika hissukseen tästä ja muutenkaan en haluu et joku tajuu et kirjotan vauvalle. Mies, kaverini ja äitinsä kyl varmaan hiffais. Sen riskin otan. :D Ihan sama. Aika sekava ja ihan hirveen pitkä teksti, vaikee tiivistää sitä mitä kävi. Kuitenkin suurinpiirtein näin meni.
Vierailija kirjoitti:
Joo selvää vittuilua ja paskat temput äidilleenkin teki. Pidä meidät ajan tasalla.
Itse asiassa toi valehtelu äidilleen oli jollain tavalla se viimeinen naula arkkuun. Oon aina kokenut, ettei mies arvosta ihanaa perhettään ja erityisesti aivan ihanaa äitiään tarpeeksi. Tosi vastenmielinen ja luotaantyötävä piirre. Oon joskus häkeltynyt siitä, että on puhunut ehkä vähän tylyyn sävyyn. Toi satuilu oli niin epämiehekästä ja epäkunnioittavaa, että huh huh vaan.
Nii siis tiivistyksenä. Mies näkee selkeästi, että hän ei ole tehnyt mitään muuta väärää kuin jättänyt vastaamatta, kaikki yleisesti on mun vika ihan ryyppäämisestä vastaamattomuuteen ja se mitä teki ei oikeuta eroon.
Hehe. Reppana on aina se kaltoinkohdeltu, ei koskaan vastuussa tai syyllinen. Pettämisestä en ees kysyny. Mitä väliä sillä on? Pitäkööt jos joku haluaa. Ilmaseks lähtee.
Hyvä AP!!!! Uskomattoman hyvin hoidit tilanteen :) nyt voimia vaan ja löydät sata varmasti paremman miehen.
Kiitti tosi paljon! Yllätyin ittekin miten onnistuin pysymään edes jotenkin rauhallisena vaikka se uhkas mua väkivallalla.. Oikeasti säikähdin sitä. Enemmän kyllä suutuin ihan helvetisti. Tein ensimmäisessä suhteessani sen virheen, että roikuin miehessä ihan liian kauam ja yritin ihan liian pitkään. Kaikki itsekunnioitus meni, tai siis tein ittestäni pellen juoksemalla sen perässä ja anelemalla takaisin viel eron jälkeen. Toisaalta, se oli mun ensirakkaus eikä eroon liittynyt mitään mullistavaa kuten pettämistä, niin oli helpompi ajatella et viel joku päivä toimii. Ja oikeastaan suoraan sanottuna rakastin häntä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä AP!!!! Uskomattoman hyvin hoidit tilanteen :) nyt voimia vaan ja löydät sata varmasti paremman miehen.
Hoidit tilanteen kuin oppikirjan mukaan, ihan loistavaa! Ihanaa kun olemassa on vielä naisia, jotka ei alistu kynnysmatoksi. Ja toi lyömisuhkaus vielä kaiken päälle, ei huhhuh... Onneksi jätit tollasen sian.
Ihan tyylikkäästi hoidit tilanteen. Tsemppiä! Kyllä se vielä iloksi muuttuu :-)
Hienoa ap! Toimit aivan oikein, ja mikä parasta, tuolla kypsällä ja rauhallisella asenteella sulle jää hyvä maku tuosta viime kohtaamisesta ikiajoiksi. Et alentunut huutamaan ja riitelemään vaan olit kylmän rauhallinen. Täydellinen suhtautuminen!
Mies vetäisi sitten näköjään ihan kaikki pettäjän repliikit, alkaen kiistämisestä sinun syyllistämisestämiseen ja vastuun vierittämiseen teoistaan sinun kontollesi. Ja vielä väkivallalla uhkailun lopuksi ja sympatian anelut. Tuo oli lähes oppikirjamainen esimerkki siitä, miten ne käyttäytyvät, kun eivät ota vastuuta mistään.
Olen todella ylpeä sinusta! Ja tosiaan, ei tule olemaan vaikea löytää uutta miestä, juurikaan huonompia ei voi olla tarjollakaan... Tuon perään ei voi edes jäädä itkemään, pikemminkin naurattaa miehen niin hirveä käytös. Luulen, että tulet itsekin nauramaan sille vielä nopeammin kuin uskotkaan, onhan se siis todella luuseri mieheksi. Varsinainen kosto on se, että tapaat aikanaan kypsän ihanan aikuisen miehen ja saat onnellisen hyvän elämän. Onnea matkaan! Ja vielä kerran, mahtavasti toimittu omalta osaltasi!!
Sä oot kyllä Ap kova luu naiseksi. Itse en olisi mitenkään pystynyt lähellekään samaan. Nyt se on ohi ja voit keskittyä täysillä itseesi ja omaan hyvinvointiisi. Onnea matkaan!
Hyvä ap! Vaikka ero huonostakin miehestä aluksi sattuisi, niin tuosta on suunta vain ylöspäin. Hitto mikä nilviäinen se jätkä on, toivottavasti saa vielä äidiltäänkin haukut.
Onneksi olkoon! Uutta koukkuun vaan. Varmaan yksi huoli vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa teiniangstia....Lol XD
Aika surkuhupaisa kommentti kun itse laittaa loppuun "Lol XD"....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa teiniangstia....Lol XD
Aika surkuhupaisa kommentti kun itse laittaa loppuun "Lol XD"....
No, siksi ne siinä onkin, että näille kaksikymppisille "aikuisille" olisi ymmärettävää kirjoitusasua.
Jos sun pahin hetki on,että ukko pettää niin voi,voi.Näin pienenä sivuhuomautuksena sanottakoon ,että pettämiseen tarvitaan aina kaksi.Ei kukaan akka sitä väkisin sinne sänkyyn raahaa.
Ap tais hävitä kokonaan..