Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.

Vierailija
28.11.2015 |

Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa

Kommentit (196)

Vierailija
181/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paistaa monen viestistä kateus muiden parisuhteita kohtaan.

Tai sitten täällä on joitain hiton kontrollifriikkeejä ämmiä saarnaamassa. Mitenköhän tuo edellinenkin köhö on pärjännyt aikakaudella ilman kännyköitä.

Mitenkäs nämä friikit pärjää kun (kuvitteelliset) miehenne lähtevät viikoksi lappiin kalaan, tai Itä-Suomen syrjäseudulle metsästämään? Noissa paikoissa kun ei kännykät enää kuulu.

Ne ei varmaan lähde sinne korpeen kertomatta kelleen paluupäivää, tai ylipäätään koko reissua?

Vierailija
182/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myt mies tuli taas kotiin. Saatanan pettäjä paskapää oli käynyt kännissä nussimassa kaveriani. Kusipää sai kenkää ja minä alan nyt juomaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myt mies tuli taas kotiin. Saatanan pettäjä paskapää oli käynyt kännissä nussimassa kaveriani. Kusipää sai kenkää ja minä alan nyt juomaan.

Ap

Mut kello on vasta kaks! Mee lenkille mieluummin. :)

Vierailija
184/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eipä tainnu olla ap, tyyli on miehinen...

Vierailija
185/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä ala juomaan nyt jooko. Alennat itsesi miehen tasolle ja pahimmillaan hellyt päissäsi tai krapulassa ottamaan sen takaisin ja kohta olet taas sirpaleina. Varmasti sattuu mutta olet parempi ihminen kun se.

Vierailija
186/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on tehnyt hyvän valinnan?

Vierailija
187/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas kaikille!

Ajattelin tulla nyt vikat kuulumiset päivittää kun vihdoin kiireiltäni kerkeän. :)

Elikkä niin.. Mies ei ole vieläkään suostunut hakemaan kamojaan. Sinnitellee niillä mun pakkaamilla vaatteilla ja muilla. Viestejä/puheluja tulee paaaaaaljon. En ole vastannut ainoaankaan sen viimeisen viestini jälkeen. Ainoa kontaktini miekkoseen on ollut pari napakkaa viestiä, että lopeta ahdistelu, hae tavarasi tai mitä muutan, mutta tää pelleily on loputtava. Myöskin miehen äidin kanssa olen puhunut puhelimessa. Pyysin myös anteeksi omaa osuuttani, toisaalta ei ole parhaita hetkiäni paljastaa (ex)-poikaystävän äidille, miten hänen oma poikansa kohtelee tyttöystäväänsä. Kuitenkin meidän parisuhde on meidän parisuhde, nää on intiimejä asioita, eikä miehen tarvitsisi olla tilivelvollinen äidilleen.. Vaikka reppana onkin. On aiheuttanut ilmeisesti aika ikävää kitkaa äidin ja pojan välille. Mieheltä tuli kiukkusia viestejä, joista ymmärsin mamman ripittäneen jälkikasvunsa. Oikeastaan kun rehellisiä ollaan, musta tuntuu, että mulle jää eniten ikävä tästä koko touhusta "anoppia." :D

Facesta näin, että miekkonen on ilmeisesti ryypännyt kesken työviikkoa tällä viikolla. Just.

Joten niin. Miehen taktiikka tällä hetkellä on selkeästi se, että hänen mielestään me ollaan "tauolla", ja kun antaa mun "kiukutella" vähän aikaa ja pitkittää tavaroidensa hakemista, mä ilmeisesti sitten hellyn ja jäähdyn ja alan harkita uudelleen. Voi voi. Tai nään selvästi, ettei miehellä todellakaan ole mennyt kalloon se, että mä en a)pelaa mitään peliä b)en oikeasti enää ikinä halua nähdä hänen naamaansa c) mä en siis oikeasti enää halua nähdä häntä, en edes sen kamojen hakemisen ajan. Selkeästi ajattelee mun vähän rankaisevan ja sitten katottais uudelleen.

Ei siin mitään, miehillä on tapana vähän imarrella itseään. Tai aika monet miehet oikeasti ajattelee, etteivät naiset tarkoita sitä mitä sanovat ja ero on naisille joku maailmanloppu (jota pitää pitkittää loppuun saakka). Hänen mielessään on varmasti sellanen catch etten voi millään luopua sellasesta lottovoista. Lol :D  Olisin pikkuhiljaa valmis maksamaan, että tää ihminen jättäis mut rauhaan. Eli ei ole hakenut tavaroitaan, ei ole elettäkään tehnyt asian eteen.

Elelen ikävää välivaihetta. EI oo oikeen mukava millonkaan kun pelkään koko ajan, että se taukki tunkee omilla avaimillaan sisään ja järjestää kohtauksen tai jonkun omasta mielestään romanttisen yllätyksen, millä voittaa mut uudelleen puolelleen. Ois tosi tyypillistä häneltä. Sellanen normaali, tasanen arkielämä, missä pidetään lupaukset ja sovitusta kiinni ei onnistu, mutta isot, kertaluontoset tempaukset voivat olla ihan ylimitoitettuja. Ahdistaa. On se kovaa, kun ei päähän mahdu, että ero on ero.

Oon jo miettiny, että sanoisin hänen veljelleen, että tule hakemaan nämä kamat kun niitä ei paljoa ole. Mies saa ottaa vaikka meidän yhdessä ostamat kamat, kunhan nyt herranjumala vaan lähtis mun elämästä. Oon alkanut harkita, että sanon vaan vuokrasopimuksen irti ja lähden ite. Sen verran turhauttaa.Harmi, koska kämppä on kiva.Näitä käytännön asioita pitäis saada alkaa hoidettua pikku hiljaa.

Oon nukkunu tosi huonosti. Mutta itkua tai surua ei oo tullut oikeastaan lainkaan. Jotenkin se uhkaus lyömisestä sulatti jokaisen tunteen rippeen, mitä mulla on ikinä ollutkaan. Ei tollasen perään vaan yksinkertasesti voi itkeä.. Voisin nyt vihdoin lukee tätä ketjua ja katella teidän juttuja. Kiitti hei kaikille tsempeistä!

Vierailija
188/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos haluut provoilla nii miks et voi ees yrittää. :( Tossahan on kaikki pielessä! Se ei oo mun mies, meillä ei oo kotia enää mihin tulla (olisin paljon suuttuneempi jos mies tunkis tänne mun ollessa täällä, ei ei sovittuihin aikoihin kun oon koulussa tai töissä millon oon sanonu et voi hakee kamat ku mistään panemisesta. Sen panemiset ei kuulu mulle enää mitään.) "Kusipää" sai kenkää ajat sitten ja mulla ei oo tapana ryypätä lohduttaakseni itseäni. Oikeastaan mulla ei oo melkeen ikinä tapana ryypätä. Oon pettyny suhun, 0/10.

t. oikea (vai olenko ;) ) ap.

Vierailija
189/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ap on kyllä ihan ansainnut ton että mies käy naimassa jotain vierasta emäntää. Jotenkin saa tosta aloituksestakin erittäin häiriintyneen ja pirttihirmuisen kuvan.

Vierailija
190/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ap on kyllä ihan ansainnut ton että mies käy naimassa jotain vierasta emäntää. Jotenkin saa tosta aloituksestakin erittäin häiriintyneen ja pirttihirmuisen kuvan.

ite oot ansainnut kunnon läiskintää mololla poskilles. Haisevalla sellasella.

Vierailija
191/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, vaikutat todella fiksulta, periaatteen naiselta. Kerrankin joku, joka ei siedä pelejä pelaavaa urpoa. Olen ylpeä sinusta, sisko!

Vierailija
192/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, sä voisit kantaa muehen tavarat vintille tai soita sen veljelle, että tulee hakemaan ja sitten sovi vuokranantajan kanssa, että perii sen toisen avaimen takaisin mieheltä tai sarjoitetaan uudestaan (maksaa kylläkin muutaman sata euroa). Hoida asia niin, että vuokrasopimus on vain sun nimissä jne viralliset asiat, sähköt jne. Sitten ilmoitay ette halua kuulla enää ikinä siitä ja jos yhteydenotot jatkuvat ja ahdistavat, haet lähestymiskieltoa. Luultavasti ei tarvitse hakea, mutta ehkä se ei tajua muuten, että ole tosissaan. Muuten tuo välitila jatkuu vain. Yksi millä miehestä pääsee usein eroon, on sanoa sille tai antaa ymmärtää, että olet eron jälkeen tavannut toisen ja teillä on ollut seksiä. On toiminut mulla, siihen asti yksi roikkui ja lähes stalkkasi mua.

Vierailija
193/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pätkääkään häiriintynyt, vaan pitää itseään tarpeeksi arvokkaana ihmisenä , ettei tarvi perseilyä katsella.

Mies sen sijaan vaikuttaa ketkulta.

Vierailija
194/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka taas kaikille!

Ajattelin tulla nyt vikat kuulumiset päivittää kun vihdoin kiireiltäni kerkeän. :)

Elikkä niin.. Mies ei ole vieläkään suostunut hakemaan kamojaan. Sinnitellee niillä mun pakkaamilla vaatteilla ja muilla. Viestejä/puheluja tulee paaaaaaljon. En ole vastannut ainoaankaan sen viimeisen viestini jälkeen. Ainoa kontaktini miekkoseen on ollut pari napakkaa viestiä, että lopeta ahdistelu, hae tavarasi tai mitä muutan, mutta tää pelleily on loputtava. Myöskin miehen äidin kanssa olen puhunut puhelimessa. Pyysin myös anteeksi omaa osuuttani, toisaalta ei ole parhaita hetkiäni paljastaa (ex)-poikaystävän äidille, miten hänen oma poikansa kohtelee tyttöystäväänsä. Kuitenkin meidän parisuhde on meidän parisuhde, nää on intiimejä asioita, eikä miehen tarvitsisi olla tilivelvollinen äidilleen.. Vaikka reppana onkin. On aiheuttanut ilmeisesti aika ikävää kitkaa äidin ja pojan välille. Mieheltä tuli kiukkusia viestejä, joista ymmärsin mamman ripittäneen jälkikasvunsa. Oikeastaan kun rehellisiä ollaan, musta tuntuu, että mulle jää eniten ikävä tästä koko touhusta "anoppia." :D

Facesta näin, että miekkonen on ilmeisesti ryypännyt kesken työviikkoa tällä viikolla. Just.

Joten niin. Miehen taktiikka tällä hetkellä on selkeästi se, että hänen mielestään me ollaan "tauolla", ja kun antaa mun "kiukutella" vähän aikaa ja pitkittää tavaroidensa hakemista, mä ilmeisesti sitten hellyn ja jäähdyn ja alan harkita uudelleen. Voi voi. Tai nään selvästi, ettei miehellä todellakaan ole mennyt kalloon se, että mä en a)pelaa mitään peliä b)en oikeasti enää ikinä halua nähdä hänen naamaansa c) mä en siis oikeasti enää halua nähdä häntä, en edes sen kamojen hakemisen ajan. Selkeästi ajattelee mun vähän rankaisevan ja sitten katottais uudelleen.

Ei siin mitään, miehillä on tapana vähän imarrella itseään. Tai aika monet miehet oikeasti ajattelee, etteivät naiset tarkoita sitä mitä sanovat ja ero on naisille joku maailmanloppu (jota pitää pitkittää loppuun saakka). Hänen mielessään on varmasti sellanen catch etten voi millään luopua sellasesta lottovoista. Lol :D  Olisin pikkuhiljaa valmis maksamaan, että tää ihminen jättäis mut rauhaan. Eli ei ole hakenut tavaroitaan, ei ole elettäkään tehnyt asian eteen.

Elelen ikävää välivaihetta. EI oo oikeen mukava millonkaan kun pelkään koko ajan, että se taukki tunkee omilla avaimillaan sisään ja järjestää kohtauksen tai jonkun omasta mielestään romanttisen yllätyksen, millä voittaa mut uudelleen puolelleen. Ois tosi tyypillistä häneltä. Sellanen normaali, tasanen arkielämä, missä pidetään lupaukset ja sovitusta kiinni ei onnistu, mutta isot, kertaluontoset tempaukset voivat olla ihan ylimitoitettuja. Ahdistaa. On se kovaa, kun ei päähän mahdu, että ero on ero.

Oon jo miettiny, että sanoisin hänen veljelleen, että tule hakemaan nämä kamat kun niitä ei paljoa ole. Mies saa ottaa vaikka meidän yhdessä ostamat kamat, kunhan nyt herranjumala vaan lähtis mun elämästä. Oon alkanut harkita, että sanon vaan vuokrasopimuksen irti ja lähden ite. Sen verran turhauttaa.Harmi, koska kämppä on kiva.Näitä käytännön asioita pitäis saada alkaa hoidettua pikku hiljaa.

Oon nukkunu tosi huonosti. Mutta itkua tai surua ei oo tullut oikeastaan lainkaan. Jotenkin se uhkaus lyömisestä sulatti jokaisen tunteen rippeen, mitä mulla on ikinä ollutkaan. Ei tollasen perään vaan yksinkertasesti voi itkeä.. Voisin nyt vihdoin lukee tätä ketjua ja katella teidän juttuja. Kiitti hei kaikille tsempeistä!

Iso elämänmuutos valvottaa. Lepäile päivällä, älä liikaa riehu, elimistö on stressitilassa. Olo helpottaa kun saat eron kunnolla taakse. Ja varmaan jossain vaiheessa surulliseltakin tuntuu, harmittaa vaikkei miestä ikävöisikään. Mutta sekin menee ohi. Itket itkut, niistät nenän ja otat opiksi, millainen mies ei sinulle sovi ja mitä muuta voit suhteesta oppia. Lykkyä matkaan! :)

Vierailija
195/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ero on helppo koska ettehän te nyt kovinkaan rakastunneita voinnut olla kun sun tunteet on jo kuollut ja kuopattu eikä mieskään yritä edes änkeä kotiin välejä parantelemaan.Eikä tietenkään olisi tollasta ollenkaan tehnyt jos sinusta välittäisi.Joten ihan pilipali pari olitte ja nyt vaan iloisesti etiäpäin elämässä!

Vierailija
196/196 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Olet vahva mimmi! Toimit oikein! Mutta jos mies ei näytä hakevan kamoja niin parempi on vaan muuttaa itse!

Niin minä tein kun lapseni isä minua petti. Pakkasin omat ja lapsen kamat ja muutin pois. Uusi asunto oli paljon parempi vaihtoehto, kun se sama kämppä missä on kaikki hyvät ja pahat muistot.

Älä ihmeessä anna miehen puhua päätäsi ympäri vaikka kuinka lupaisisi olla maailman ihanin mies.

Voimia ap!! ❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme