Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.

Vierailija
28.11.2015 |

Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa

Kommentit (196)

Vierailija
101/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://maps.google.com/locationhistory/b/0

Tuonne sitten menette miehen tunnuksilla ja katsotte missä mies on pyörinyt. Oman EXmiehen koneelta kävin katsomassa ja oli yli vuoden ajan juossut KAHDESSA tuntemattomassa paikassa usein ennen töitä tai töiden jälkeen. Eihän se ihan asuntoa näytä, mutta pienellä salapoliisityöllä selvisi, että pani kahta työkaveriaan ja vielä toisiltaan tietämättä. Aikamoinen soppa oli siinä selvitellessä. Kävin vihapäissäni sitten panemassa miehen helvetin rumaa työkaveriakin(pomoa), sitä en suosittele. 

No aikamoinen huora sinäkin olet. On sitäpaitsi rikos käytellä toisten tunnuksia, vaikka oli käynyt elukoita painamassa.

Vierailija
102/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö. parisuhteessa mikään ei ole naiselle salaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikein onnellista ikisinkkuutta sinulle vain kyylävittu

Vierailija
104/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oikein onnellista ikisinkkuutta sinulle vain kyylävittu

Terveisin tapapettäjä, joka jäi kiinni.

Vierailija
105/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://maps.google.com/locationhistory/b/0

Tuonne sitten menette miehen tunnuksilla ja katsotte missä mies on pyörinyt. Oman EXmiehen koneelta kävin katsomassa ja oli yli vuoden ajan juossut KAHDESSA tuntemattomassa paikassa usein ennen töitä tai töiden jälkeen. Eihän se ihan asuntoa näytä, mutta pienellä salapoliisityöllä selvisi, että pani kahta työkaveriaan ja vielä toisiltaan tietämättä. Aikamoinen soppa oli siinä selvitellessä. Kävin vihapäissäni sitten panemassa miehen helvetin rumaa työkaveriakin(pomoa), sitä en suosittele. 

No aikamoinen huora sinäkin olet. On sitäpaitsi rikos käytellä toisten tunnuksia, vaikka oli käynyt elukoita painamassa.

Sä voisit pitää jonkin aikaa taukoa netistä, että pääset yli tuosta huorittelukompleksistasi. Näin ohiksena.

Vierailija
106/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuli vain mieleen, että jos soitat puhelimeen sen ollessa kiinni, eiväthän ne puhelut siellä näy enää, kun se avataan uudestaan? Vain viestit näkyvät. Ei sillä että tekisi katoilua yhtään sen hyväksyttävämmäksi

Kyllä ainakin minun Soneran liittymä ilmoittaa mistä numeroista on yritetty soittaa puhelimen ollessa kiinni.

Minulla ei. Mulla ihan perus- samsung ja elisan liittymä. 

Ap: jos on ollut iso tappelu tms ja kundikaverisi on putkassa? sieltä ei välttämättä päästetä heti aamulla pois.

Vierailija
107/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex harrasti saman laista pelleilyä kuin ap:n ukko. Olin silloin nuori ja tyhmä (18-19v) ja annoin ekan kerran mennä läpi sormien, uskottelin itselleni että tarina velipojan sohvalle sammumisesta oli totta. Elettiin siis aikaa kun jokaisella ei vielä ollut kännykkää. Meillä oli vain yksi ja sekin mulla kotona. Ukko toisti temppunsa pari kolme kertaa, kunnes jäi kiinni. Oli ollut mökillä yhden eukon kanssa. Esitin antavani anteeksi mutta pari kk myöhemmin kostin todella karulla tavalla. Ensin panin ukon bestistä, sitten serkkua (edelleen, olin teinipissis), lopuksi aloin seurustelemaan sen toisen serkun kanssa ja samalla uskottelin exälle joka itki perääni että joo kyllä mä vielä palaan sun luo. Kerran se tuli etsimään mua yhteisen kaverin luota, olin siellä yötä uuden hoidon kanssa (ex luuli että ollaan edelleen yhdessä) ja käännytin itkua vääntävän petturipaskan ovelta pois. Että mee kuule sen lösön tarus luo, minä en enää tule kotiin.

Jep.Kuullostaa paskalta provolta, mutta petetyn pikkulikan raivolla ei ole rajoja, sen sai ex kokea. :D

Vierailija
108/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen haukkumaketju tästä on tullut. Joillain on selvästi lääkkeet ottamatta.

Ap tule kertomaan, miten kävi. Mä ainakin jännitän mitä mies on tehnyt ja yrittää selittää. Jos tulee ero, niin voimia, meressä on paljon kaloja ja parempia kuin pettäjämies.

Vierailija
109/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
110/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pari kk myöhemmin kostin todella karulla tavalla.

No, jos haluaa alentaa itsensä kertomallasi tavalla, niin kai siinä sitten oli jonkinlainen "kosto".

Vierailija
111/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tulehan sitten kertomaan kuulumisia kun olet saanut ensin miehen kiinni?

Vierailija
112/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go AP! Hyvä, kun arvostat itseäsi. Tuollaista kohtelua ei pidä sietää, vaikka liian monet niin tekevätkin!

Vierailija
113/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka, ap tässä.

En jaksa lukea ketjua enkä viestejä nyt läpi. Oon ihan sekasin väsymyksestä,ihan kun ois hirveessä kännissä. En jska kertoa ihan tarkkaan mitä kävi, mut ajattelin tulla kuitenkin päivittää kun varmasti täällä on niitäkin jotka on ollu samassa tilanteessa tai aidosti välittää. Mä ainakin välitän ku nään jotain ketjuja avlla, koska aatelen et siel on ihan oikeita ihmisiä takana.

No kuitenkin, n. kahden maissa aloin olla jo oikeasti hädissäni. Siinä vaiheessa pelkäsin enemmän, että nyt se on kuollu/hakattu/makaa ryöstettynä katuojassa. pääs vilis iha hirveit ajatuksia ja kerkesin jo kokee syyllisyyttä et luulin et on pettäny. Olin yrittäny soittaa parille miehen kaverille mut kukaan ei vastannu. Työkavereita en tunne nii niille en pystynyt soittaa. Päätin et soitan viel miehen perheelle ja sit alan soittaa sairaaloita läpi. Pelotti oikeesti soittaamiehen äidille ku olin siin vaihees jo ihan varma ku ne sais sen tiedon ekana et ku soitan nii se on jotain "Joo (mieheni nimi) on pahoinpidelty". No miten kävikää.. Soitan äidille, joka kuulee heti että oon poissa tolaltani ja on todella hämmentynt. Mä kerron tilanteen ja kysyn, että tiedättekö onks m kunnossa?

Äiti on täysin ällistynyt. kertoo puhuneensa miehen kanssa kahdentoista maissa. Kaikki oli kuulemma hyvin, olivat jutelleet joulusta ja kertonut kuinka me (minä ja mies) ollaan pian menossa leffaan. Äiti luuli mieheni olleen kotona ihan normaalisti.

Siis ihan oikeasti. Äiti oli todella vihainen kun kuuli tilanteesta. Suuttui ihan aidosti. kysy, että haluanko että soittaa miehelle ja pyytää soittamaan tms. Mä sanoin, että ei tarvi.

Huoli suli pois ja muhun iski ihan jäätävä raivo. Pakkasin miehen vaatteet ja tärkeimmät kamat ja vein laukut eteiseen. Suljin oman luurini. En soittele enää, en aio vastata vaik tulis. Nasilla on vaa oikeesti joku vaisto. Me vaan tiedetään,kun joku pettää.

en tiiä miten jäsentäisin muna ajatuksiani. Nyt alan nukkumaan.  Tuntuu, et tää on ollu nii raastava ja sairas päivä et oon ihan sekasin. Ihan kuin oisin shokissa tai jossain rinnakkaismaailmassa. Kaikki on ihan liikaa, jotenkin sekottunu toisiinsa. En tajuu enää mitään.

Arvatkaa kuka ei oo tullu viel kotiin. No, se on ihan fine. Kun tulee, niin mulla o pieni ilmotusluontonen asia. Ehkä se on nii munaton, ettei ikinä enää ees tuukkaa :D Meen nyt nukkuu, öitä kaikille. Kiitos semtpeistä. Mulla on kyllä suunnitelma miten hoidan tilanteen jos mies tänään kotiin kömpii ja siihen herään.

Vierailija
114/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Löydät uuden paremman miehen ja silloin ihmettelet, miksi viitsit uhrata tähän häiskään näinkin kauan aikaasi.

Jos jaksat niin kerro vielä huomenna, että mitä se mies kehtasi selittää, jos se yrittää vielä tulla kotiin. Varmaan alkaa itkeä perääsi, mutta älä enää haksahda valheisiin. Ja jälkeenpäin ehkä huonaa, että se ei ollut välttämättä eka kerta, kun sillä on ollut muita naisia, vaan eka kerta kun jäi kiinni.

Vierailija
115/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää nyt voimia! Tsemppiä! ♡

Vierailija
116/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap,

olen todella pahoillani siitä että poikaystäväsi on käyttäytynyt aivan idioottimaisesti sinua kohtaan. :( Sinulla on ollut ihan kamala päivä ja yö. 

Kamalaa myös, miten täällä on sua haukuttu. Ihme idiootteja liikkeellä.

Toivotan sinulle kaikkea hyvää, parempaa tulevaisuutta ilman tuota limanuljaskaa.

Voimia!

Vierailija
117/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa soittaa äitille. Tästä tietää vaan mun paras ystävä jonka kaa oon päivittäny wa koko yön.. Kiva et tehtiin just uus vuokrasopimus. Mulla ei vaan oo voimii tähän paskaan

jotain kotisivujako päivitit vai verhot? miten siihen meni koko yö?

Vierailija
118/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan kuitenki päivystänyt whatsappissa...

Vierailija
119/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisesti tsemppiä sinulle, ap! Todella ikävään tilanteeseen olet joutunut, tuo mies on täysi idiootti. Onneksi pääset hänestä nyt eroon etkä tuhlaa parhaita vuosiasi hänen kanssaan! Kovasti voimia ja halauksia sinulle. <3

Vierailija
120/196 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon paskiaisen rehellisyydestä että valehtelee omalle äidilleenkin! Tsemppiä ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi