Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei ole vieläkään tullut kotiin.

Vierailija
28.11.2015 |

Viesteihin ei vastaa, ei ole ollut paikalla vikan viestin jälkeen. Puheluihin ei vastaa. Puhelin on ollut välillä pois päältä, sitten taas hälyttänyt (?).
Lähti työkavereiden kanssa pikkujouluihin.
Tää tarkoittaa kyllä eroa mulle. Jos on loukkaantunut tai jotain käynyt, ei se tarkoita. Mutta jos on yhä alive and kicking, tää on meidän suhteen viimeinen päivä.
Mahaan sattuu niin paljon et aloin pelätä yhes vaihees onks mul umppari. Mut luultavasti se on vaa tästä ahdistuksesta.
Mies pettää mua. Mä vaan tiedän sen. Mies on ollut ärtyisä ja omissa maailmoissaan sen jälkeen kun sai uuden työkaverinsa, joka on todella kuuma. Facebook oli hänellä kerran auki ja huvikseno vilkaisin, on kattonut tän naisen kuvia t o d e l l a usein. Sellanen kokenut, vanhempi, tyylikäs bosslady.
Tää on mun eka bf kenen kaa asun yhdessä. Tuntuu, että sydän halkeaa surusta.
Klo. 7.30 päätin, et jos ei byt vastaa, niin eroan. Tossa on ollut monta tuntia tulla baarista.
Pitäis varmaan alkaa pakata. En vaan kestä. Pää hajoaa

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa teiniangstia....Lol XD

Turha tuota mitätöidä teiniangstiksi. Kyllä tuollainen käytös loukkaa oli ihminen minkä ikäinen tahansa. Ja miehen puolustus hyökkäämällä on se klassinen, oma syyllisyys laittaa yrittämään epätoivoista tilanteen kääntöä. Olisi onnistunutkin jos ap olisi ollut voimakkaammin riippuvainen miehestä. Mutta onneksi ap tuntuu olevan tervepäinen nuori nainen. Ovimatoksi ei kannata ryhtyä. Jos mies ei nyt kunnioita kumppaniaan kuinka se kunioitus myöhemminkään löytyisi. Itke ap itkusi ja elä elämääsi eteenpäin, kyllä maailma kirkastuu ja löytyy parempi, tasapuolisempi parisuhde :)

Vierailija
162/196 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun pahin hetki on,että ukko pettää niin voi,voi.Näin pienenä sivuhuomautuksena sanottakoon ,että pettämiseen tarvitaan aina kaksi.Ei kukaan akka sitä väkisin sinne sänkyyn raahaa.

Sanookos ap jossain vaiheessa että toinen nainen on pettänyt häntä viettelemällä hänen miehensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii siis tiivistyksenä. Mies näkee selkeästi, että hän ei ole tehnyt mitään muuta väärää kuin jättänyt vastaamatta, kaikki yleisesti on mun vika ihan ryyppäämisestä vastaamattomuuteen ja se mitä teki ei oikeuta eroon.

Hehe. Reppana on aina se kaltoinkohdeltu, ei koskaan vastuussa tai syyllinen. Pettämisestä en ees kysyny. Mitä väliä sillä on? Pitäkööt jos joku haluaa. Ilmaseks lähtee.

Exääsi en huolisi, mutta sinä kyllä kelpaisit!

Nauti nyt kuitenkin vapaasta sinkkuudesta jonkun aikaa. Sydäntä on ihan turha täyttää sarjamiehityksellä.

Vierailija
164/196 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti hoidit eron! Itku tulee kyllä, mutta ehkä parempi, että nyt menet tuolla voimalla pahimman yli.

165/196 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko välttämättä niin vakavaa, että heti pitää pakata kamat ja lähteä. Omalle ukolle on joskus käynyt noin, että ei ole kotia tullut ja aivan varmasti olen voinut luottaa siihen, että on tipahtanut sinne kaverin sohvalle. Ja itsellekin myös ja silloin taas ukko on ihan satavarmasti voinut luottaa, että olen kaverin sohvalle tipahtanut.

Vierailija
166/196 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerpele11 kirjoitti:

No onko välttämättä niin vakavaa, että heti pitää pakata kamat ja lähteä. Omalle ukolle on joskus käynyt noin, että ei ole kotia tullut ja aivan varmasti olen voinut luottaa siihen, että on tipahtanut sinne kaverin sohvalle. Ja itsellekin myös ja silloin taas ukko on ihan satavarmasti voinut luottaa, että olen kaverin sohvalle tipahtanut.

Apta ilmeisesti, oikeutetusti, luokkasi erityisesti se, että mies ei heti siihen pystyessään ollut yhteydessä. Ja valehteli äidilleen. Pakoili ongelmia ja samalla aiheutti niitä lisää. Ei jatkoon.

Vierailija
167/196 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sun pahin hetki on,että ukko pettää niin voi,voi.Näin pienenä sivuhuomautuksena sanottakoon ,että pettämiseen tarvitaan aina kaksi.Ei kukaan akka sitä väkisin sinne sänkyyn raahaa.

Voi sinua. Toivottavasti elämäsi muuttuu joskus paremmaksi. Älä kuitenkaan ala neuvoa muita alentamaan kriteereitään, useimmilla on itsekunnioitusta ja varaa vaatia hyvää kohtelua. Itse valitsit oman tiesi, ei se ole muiden syy.

Vierailija
168/196 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tehty ap!! :) Mun exä teki tollaset katoamistemput kolme kertaa ennenkuin tajusin, että on parempi lähtee. Jälkeenpäin tajusin, että se petti mua.

Muistan sen ekan kerran, kun ei tullu aamulla kotiin ja puhelin oli pois päältä. Soittelin läpi sen kaverit ja vanhemmat ja kukaan ei ollu nähny sitä. Olin ihan paniikissa ja ajattelin, että on loukkaantunu, joutunu sairaalaan tai kuollu juoppoputkaan (oli alkoholisti). Sen äiti oli yhtä huolissaan ja soitettiin jopa miehen työnantajalle, että se antais työkavereiden numeroita, joihin soittaa. Eihän se niitä saanu antaa, mutta paniikissa mietittiin kaikki mahdolliset ihmiset läpi, joiden luona se vois olla.

Tuli kotiin joskus myöhään iltapäivällä. Puhelin oli kuulemma pois päältä, että ei herättäis sen "kaveria", jonka luona oli yötä. Kummallista, että se kaveri ei koskaan ollu kukaan niistä sen parhaimmista kavereista, joiden kanssa meillä oli tosi tiivis ystäväpiiri...

Vierailija
169/196 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerpele11 kirjoitti:

Järjetöntä paskaa, Omalle ukolle ei ole ikinä käynyt niin, että tipahtaa kaverin sohvalle jättämättä viestiä, että aikoo tipahtaa kaverin sohvalle.

Luota sinä aivan varmasti, mutta minä luotan mieheen, joka jaksaa kaiken kamalan kännin vallitessa edes heittää sen yhden tekstarin, että nyt tipahdan. Ei ole niin paljon vaadittu.

Se on se luottamus, mitä saa vaatia, että toinen ei yötä huolissaan valvo, vaan voi luottaa siihen, että niin känniapinoita ei olla, että yksi tekstari ei puhelimestä lähde.

Vierailija
170/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerpele11 kirjoitti:

Järjetöntä paskaa, Omalle ukolle ei ole ikinä käynyt niin, että tipahtaa kaverin sohvalle jättämättä viestiä, että aikoo tipahtaa kaverin sohvalle.

Luota sinä aivan varmasti, mutta minä luotan mieheen, joka jaksaa kaiken kamalan kännin vallitessa edes heittää sen yhden tekstarin, että nyt tipahdan. Ei ole niin paljon vaadittu.

Se on se luottamus, mitä saa vaatia, että toinen ei yötä huolissaan valvo, vaan voi luottaa siihen, että niin känniapinoita ei olla, että yksi tekstari ei puhelimestä lähde.

Näin. Meillä mies viettää välillä parikin yötä kavereilla, mutta sopii asiasta aina jo etukäteen ja pitää kännykän päällä. Ei minun tarvitse perään soitellakaan, ja voin luottaa mieheen kun tiedän mistä se löytyy ja että tarvittaessa saan kiinni. Itse tuo lähinnä soittelee pienessä hutikassa, kuinka ikävä jo on... :D

Vierailija
171/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mut en voi käsittää että aikuinen ihminen juo itsensä niin känniin että sammuu jonnekin kaverin sohvalle. Mikä järki? ! Grow up!

Vierailija
172/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heivaa helvettiin vaan tommonen.

Vierailija
173/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pikkujoulut valitettavasti tuovat moneen suhteeseen ja perheeseen harmia ja murhetta jopa tilanteita jotka johtavat väkivaltaan eli rikoksiin, pettämisistä puhumattakaan. Pettäminen on aina haavoittavaa oli se mitä sitten tahansa, anna

tyypin mennä, hän on valintansa tehnyt ja eläköön myös sen kanssa, vaihda lukot oviisi,

rohkeutta.

Vierailija
174/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mut en voi käsittää että aikuinen ihminen juo itsensä niin känniin että sammuu jonnekin kaverin sohvalle. Mikä järki? ! Grow up!

Niin no, sammuminen on asia erikseen. Itse olen kyllä jäänyt kaverin sohvalle nukkumaan, kun toinen vaihtoehto olisi ollut seistä taksijonossa ja maksaa liki 100 €. Aina olen kuitenkin ilmoittanut, jos en kotiin tule yöksi enkä sammuta puhelinta. Niin ja ikinä en ole pettänyt!

Vierailija
175/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli tosi kiltti ja ihana mies. Katosi aina välillä. Ei vastannut puhelimeen. Jos mitään epäilin, suuttui tietysti.  Meillä on yhteiset lapset, joten tuo katoaminen on täyttä idiotismia. No, jäi sitten kiinni kaksoiselämästä. Kiisti kaiken niin pitkälle kuin pystyi. Jälkeenpäin on selvinnyt sitten vaikka mitä. Oli ihan eri ihminen kuin luulin.  Nykyään tekee pieniä katoamistemppuja uuden naisensa luota.  Kiltti ja ihana on edelleen.

Vierailija
176/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä katoamistempun omaavat tapaukset tulevat jatkossakin katoamaan, on nimittäin niin että ihminen toistaa oppimaansa mallia lähes poikkeuksetta: siis parisuhdetilanne

tuskin tulee paranemaan ellei kumppani aidosti ymmärrä rajojaan ja pysty selvittämään

tekemiään tekoja tai ylipäätään haluakkaan parempaa suhdetta.

Vierailija
177/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla ruudinkeksijä että tajuaa että sun miehellä on jotain meneillään. Jos on tollainen eikä välitä toisen tunteista, kannattaa heivata HETI eikä odottaa lisää nöyryytyksiä. Se on vasta sun eka vakava suhde joten elämä on koulu ja heti kannattaa oppia ettei tollaset luuserit ole oikeita miehiä, vaan itsekeskeisiä vain itseään ja halujaan ajattelevia pikkupoikia. Jos on kerran pettänyt, pettää varmasti toistekkin. Noi on niin nähty. Etsi uusi mies joka kohtelee sua kunnolla, muuten satutat vaan itseäsi ja tulevaisuudessa lapsiasikin. Olet nuori viellä, maailma on täynnä KUNNON miehiä jotka ei petä eikä vilkuile muita. Stemppiä!

Vierailija
178/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin vau. Mulla on ikää monta vuotta enemmän kuin sinulla, mutta voin sanoa etten noin hienosti olisi osannut asiaa hoitaa. :) Onnea jatkoon!

Vierailija
179/196 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerpele11 kirjoitti:

Mitä ihmettä tämä lössytys ja lässytys aikuisten ihmisten kesken on? Tipahdellaan nyt minne lystätään, mutta jos aikuinen on saatanan mössykkä, että ei kännistä huolimatta osaa laittaa sitä yhtä tekstaria "olen xllä tuun aamulla" niin ei sellaisen kanssa voi vaan olla.

Koodatkaa se sinne puhelimeen valmiisiin viesteihin, jos olette niin helvetin huonolla viinapäällä varustettuja, että ette kykene normaaliin kohteliaisuuteen kotona olevaa kohtaan.

Vierailija
180/196 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paistaa monen viestistä kateus muiden parisuhteita kohtaan.

Tai sitten täällä on joitain hiton kontrollifriikkeejä ämmiä saarnaamassa. Mitenköhän tuo edellinenkin köhö on pärjännyt aikakaudella ilman kännyköitä.

Mitenkäs nämä friikit pärjää kun (kuvitteelliset) miehenne lähtevät viikoksi lappiin kalaan, tai Itä-Suomen syrjäseudulle metsästämään? Noissa paikoissa kun ei kännykät enää kuulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan