Jos neljääkymppiä lähestyvä mies haluaisi korkeasti koulutetun, oikeasti fiksun ja menestyvän naisen kumppaniksi, joka olisi vielä kivannäkö...

Vierailija

Mikään Miss Universum ei tarvitse olla, mutta myöskään Kylli-täti -look-a-like ei menettele vaikka kuinka haluaisi olla avarakatseinen. Ja en nyt viittaa Kylie Minogueen. Ikäryhmäni edustajat kyllä tietävät kuka on Kylli-täti.

Kovin paljon on nettideittailijoissa sellaisia vanhapiikamaisia ompelukurssilaisia, joiden kanssa minulla ei tunnu olevan oikein mitään yhteistä. Varsinkin niissä korkeasti koulutetuissa. Meneekö nainen jotenkin pilalle kouluttautuessaan vai miksi nämä ovat niin vahvasti yliedustettuina?

Tuolta ulkoa löytyy kyllä itseäni nuorempia nättejä naisia, mutta harvalla heistä on korkeakoulutus, ja sen myös huomaa kun muutaman sanan vaihtaa. Tuntuu, että etsimääni ei taida olla olemassakaan.

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Heitä vastaavia yksinäisiä naisia on yhtälailla kuin sinunkin sukupuolella. Eivät pyöri baareissa, vaan lähinnä konserteissa, joogassa, tanssiseuroissa ja joissain hihhulikokoontumisissa.

Vierailija

Kyllä löytyy erittäin älykkäitä naisia myös ilman sitä vaatimaasi koulutusta! :D Eivätkä ole mitään ompeluseuran tätejäkään. Ihan minun omassa tuttavapiirissäni on pari mahtavaa vähän alle nelikymppistä sinkkunaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä pitäisi jo tietää miten niitä naisia hankitaan.

Olen juuri vapautunut pitkästä parisuhteesta, jonka aikana olen pidättäytynyt naisten hankkimisesta sataprosenttisesti, joten suo anteeksi että en ole saman tien asiantuntija tällä saralla.

ap

Vierailija

Muuten sopisin varmaan sinulle, mutta en ole menestynyt, vaan "tavallinen" akateeminen. Eiköhän suurimmassa osassa naisia ole jokin vika, minkä vuoksi eivät sovikaan. :)

Enkä mitenkään pilkkaa sinua tai vinoile, omat suhteeni kaatuvat siihen että en voi saada ollenkaan lapsia (en halua adoptoida), enkä halua uusperhettä enää.

Sinkkuna mennään, koska minulle sopivimmilla miehillä tuppaa olemaan niitä lapsia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä löytyy erittäin älykkäitä naisia myös ilman sitä vaatimaasi koulutusta! :D Eivätkä ole mitään ompeluseuran tätejäkään. Ihan minun omassa tuttavapiirissäni on pari mahtavaa vähän alle nelikymppistä sinkkunaista.

Sanoin korkeakoulutus ja myös tarkoitin sitä. Se "mahtavuus" ei kanna kovin pitkälle, jos olisi kiinnostusta keskustella hieman monimutkaisemmistakin asiakokonaisuuksista kumppanin kanssa niin, että toinenkin tuo keskusteluun muuta kuin nyökyttelyä ja peesailua. Tämän olen kokenut jo sen verran monta kertaa, että alan lopulta uskoa. Luultavasti "erittäin älykäs" tarkoittaa sinulle ja minulle hieman eri asiaa.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muuten sopisin varmaan sinulle, mutta en ole menestynyt, vaan "tavallinen" akateeminen. Eiköhän suurimmassa osassa naisia ole jokin vika, minkä vuoksi eivät sovikaan. :)

Enkä mitenkään pilkkaa sinua tai vinoile, omat suhteeni kaatuvat siihen että en voi saada ollenkaan lapsia (en halua adoptoida), enkä halua uusperhettä enää.

Sinkkuna mennään, koska minulle sopivimmilla miehillä tuppaa olemaan niitä lapsia. 

Oikein arvattu, lapset olisivat minullakin toiveissa, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Saanko silti kysyä, minkä alan akateemisia olet?

ap

Vierailija

Tuntemani kolmikymppiset sinkut ovat juuri noita kuvailemiasi koulutettuja, menestyviä ja kauniita. Yhteinen nimittäjä heille on korkea vaatimustaso miesten suhteen (ja siksi ovat sinkkuja). Eli jos todella olet koulutettu, fiksu, menestynyt ja komea, sinulle pitäisi kyllä ennenpitkään löytyä tasoisesi nainen.

Vierailija

Itse olen akateeminen ja näytän ikäiselleni (35v). Useimmat tuntemani akateemiset naiset ovat ihan kivan näköisiä. Minusta tuntuu, että monet akateemiset naiset suosivat asiallista, mutta hiukan vaatimatonta tyyliä. Ainakaan itse en viihdy liian meikattuna ja monella akateemisella naisella työkin on sellainen, että vaaditaan hillittyä tyyliä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oikein arvattu, lapset olisivat minullakin toiveissa, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Saanko silti kysyä, minkä alan akateemisia olet?

ap

Humanisti.

Vierailija

Kyllä meitä on. Ja se rima on meilläkin todella korkealla. Sinun ikäisilläsi (kuten itsellänikin) on yleensä jo yksi elämä elettynä ja siitä lapsia. Jos haluat lapsettoman, sinun on katseltava nuorempia. Ja niitä nuorempia katselee moni muukin, joten sinun on profiloiduttava jollakin tavalla paremmaksi. Raha tulee ensimmäisenä mieleen (tyypillinen inhorealisti).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat