Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä koulussa opetettua perusasiaa et vielä aikuisenakaan osaa?

Vierailija

Mä en osaa kertolaskuja. :`(

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

heh, meinasin tulla kirjottamaan että en ole muistanut sitä jakokulmaa yläasteen jälkeen. MIten ihmeessä se muka tehdään...

Vierailija

En osaa edes plus- ja miinuslaskuja ilman sormia :D Päässälasku on aina ollut minulle kauhean vaikea asia. Laskimen kanssa kuitenkin olen pärjännyt tosi hyvin, esim. lukiossa sain kaseja ja ysejä matikasta.

Vierailija

En osaa luetella englanniksi kaikkia kirjaimia ulkomuistista, siis ei bii sii jne. Ulkoa opettelu oli mielestäni tylsää ja turhan oloista. Silloin tällöin sitä kyllä nykyään tarvitsisi puhelimessa puhuessa.

Vierailija

Ruotsi on ruostunut, koska en ole tarvinnut sitä vuosiin. Kohta pitää suorittaa virkamiesruotsi, mutta eiköhän se palaa mieleen.

Vierailija

Mielestäni osaan kaiken, paitsi kieltämättä jakokulma on unohtunut. En nyt kuitenkaan laske sitä tähän, sillä jakaa voi desimaalienkin avulla.

rauni (o)

Kutomista. Inhosin koulussa käsityötunteja enkä niiden jälkeen ole puikkoihin kajonnut.. noh, eipä ole onneksi menoa haitannut tämän taidon uupuminen :D

Vierailija

Kertolaskuja tai melkeen mitään muutakaan matikkaa. Jakokulmaa en tajunnut koskaan :D

Hyvin oon silti pärjänny.

Vierailija

Matikkaa, geometriaa, neliöjuuria, pii:tä, jne. Mulla on vaikea hahamottamisongelma,  A ei löydä B:tä ja X on jatkuvasti hukassa, potenssiin 2.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat