15-vuotiaalle pojalle joululahja, apua!

Vierailija

Ei toivo mitään muuta kuin rahaa ja suklaata. No molempia saa, mutta mitä muuta? Pikkuveli saa niin hienot lahjat, että tuo toinenkin tarvitsee jotain.
Ei harrasta muuta kuin pelaamista, laitteet ja pelit löytyy. Kännykkä on suht uusi, toimiva. En keksi mitään, huoh miten huono äiti olen!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

- Laadukas dödö-hakuvesi-setti (tykkää kumminkin vähän)
- leffaliput popparisetillä
- untuvapeitto- ja tyynysetti (huomaa luxuksen!)
- jännityskirja
- uusi rannekello
- koru: esim riipus tai vain ketju
- oma pankkikortti jos ei vielä ole
- arpoja

Vierailija

Kiitos vinkeistä! Olin sanomassa, että käyttää vain tavallista peruskosmetiikkaa, mutta ehkä voisi tosiaan vähän tykätä :) tuo uusi tyyny +peittokin voisi olla jees.

Vierailija

Tuo dödö ja hajuvesi ( ehkei hakuvesi ) kuulosti ihan hyvältä. En ole ap, mutta itsekin pähkin ihan samaa. Ajattelin ostaa jonkun autolehden tai autokirjan. Pankkikortti mun poika ei vielä halua, olen tarjonnut mahdollisuutta jo usein. Mä ajattelin ostaa liput teatteriin. Lisäksi joku kiva paita.

Vierailija

Lahjakortti Jack&Jonesille, kuulokkeet (eri luurit pelaamiseen ja musiikin kuunteluun), tukkamömmö eli muotoiluvaha tms., jotain kavereitten kanssa harrastamiseen kannustavaa eli hohtokeilauspiletit tms. hauskaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hoverboard?

Mä kokeilin sitä, ja en kyllä ostaisi. Kokeilin sitä Segwayn tasapainolautaa. Kyllähän menee eteenpäin ja kääntyykin, mutta lähtö ja pysäytys on sangen vaikeita.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat