Tyttöystävän petollisuus pilasi suhteen ja nyt yhteinen lapsi tulossa
Tyttöystävä on raskaana. Kertoi siitä mulle vasta kun abortti ei enää ollut mahdollinen. Kuulin tästä vahingossa kun hän kertoi kaverilleen siitä. Tuntuu helvetin petetyltä. Lapsen elämässä aion olla mukana mutta suhde tyttöystävän kanssa tuskin tulee jatkumaan. Miten ihmeessä voin luottaa häneen yhtään missään enää kun noin isossa asissa piti kieroilla? Jep jep, on mennyt paremminkin.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisinsulle luetun ymmärtämistä harjoitella. Mietin vaan, et oletko itse tehny tollasen paskamaisen tempun jollekin miehelle. Pitäs pikkusen miettiä, ennenkun pettää toista.
"Pettää"? Eikös nainen ole ollut aivan uskollinen. Mikä "paskamainen temppu", ai sekö, kun tarjoaa rakkautta vauvalle, jonka isä on tunteeton idiootti, joka ei osaa edes kondomia käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä teki kyllä tyhmästi mutta onko tyttöystävä tehnyt jotakin muutakin petollista? Vai mitä otsikko tarkoittaa? Minkä ikäisiä olette? Jos olette yli parikymppisiä, ei se lapsi sinun elämääsi pilaa. Ihan yhtä hyvin voi opiskella ja käydä töissä kuten ennenkin. Jos jätät nyt tytön yksin noin vaikeaan tilanteeseen ja selvitytymään yksin taloudellisesti, on se kyllä aika raukkamaista mieheltä.
Lisäksi saattaa olla että sinua myöhemmin kaduttaa ettet tunne lasta ollenkaan. Ja mieti miltä lapsesta tuntuu kun ei ole isää.
Suosittelisinsulle luetun ymmärtämistä harjoitella. Mietin vaan, et oletko itse tehny tollasen paskamaisen tempun jollekin miehelle. Pitäs pikkusen miettiä, ennenkun pettää toista.
Siis onko tyttöystäväsi raskaana toiselle miehelle vai mitä tarkoitat pettämisellä? Sitäkö, että hän on tullut seksistänne raskaaksi?
En ole ap, mut tarkotin asioiden salailua ja toisen selän takana puuhastelua.
Mikä tämä petos siis oli? Millaista ehkäisyä käytitte? Ikävä juttu kannaltasi ap, mutta tyttöystävällä oli oikeus päättää itse raskauden jatkumisesta. Se ei valitettavasti ole sinun päätettävissäsi. Ja se on juridinen tosiasia. Eikö pojille puhuta näistä asioista missään valituksessa tms? Tajuaisivat ehkä, että kumia on käytettävä ihan itse, jos haluaa tällaisen tilanteen riskin minimoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat sanoa tuolla "kertoi mulle siitä vasta, kun abortti ei enää ollut mahdollinen"? Meinaatko, että olisit painostamalla saanut hänet hankkimaan abortin? Tilaisuus siihen meni sivu suun? Sellaista se on kun seksiä harrastaa. Raskaus on aina mahdollinen, vaikka pienestikin.
Minusta tässä on enemmänkin kyse siitä, että tyttöystävä riisti aloittajalta mahdollisuuden edes keskustella asiasta ja tuoda mielipiteensä julki. Tietysti tytöllä on oikeus pitää lapsensa vaikka isä ei niin haluaisikaan, mutta kyllä minusta on törkeyden huippu tahallaan pantata asiaa ja olla piittaamatta puolison näkemyksistä. Vaikka nainen sen päätöksen vahinkotapauksissa lopulta tekeekin, ei se oikeuta sitä että parisuhteen toinen osapuoli suljetaan päätöksenteosta kokonaan pois. Ja seuraavaksi itketään palstalla miehestä joka ei "kanna vastuutaan".
Nimenomaan. Musta on ihan törkeetä, et puolustellaan tuota naista ja hänen tekoaan. Ja sit jopa aletaan keksiä jotain sellasta, mitä ap ei ole sanonutkaan.
Eikä ole puolusteltu. Lueppas vastaukset uudestaan. Useasti on todettu että tyttöystävä on tehnyt väärin mutta myös todettu se fakta ettei ap:lla ei ole oikeutta vaatia aborttia. Pettymys on tietysti ymmärrettävää.
Voi herran jumala, vaatiko se ap jossain aborttia??? Miksi te syytätte???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pettää"? Eikös nainen ole ollut aivan uskollinen. Mikä "paskamainen temppu", ai sekö, kun tarjoaa rakkautta vauvalle, jonka isä on tunteeton idiootti, joka ei osaa edes kondomia käyttää.
Näinhän se osalla nuorista menee että seksiä vaaditaan tyttöyvästältä mutta siitä mitä voi tästä luonnollisesta tapahtumasta seurata, ei vastuuta tietystikkään haluta kantaa. Osa näistä sankareista jopa kieltäytyy käyttämästä kondomia ja vaatii tyttöystävää hoitamaan ehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat sanoa tuolla "kertoi mulle siitä vasta, kun abortti ei enää ollut mahdollinen"? Meinaatko, että olisit painostamalla saanut hänet hankkimaan abortin? Tilaisuus siihen meni sivu suun? Sellaista se on kun seksiä harrastaa. Raskaus on aina mahdollinen, vaikka pienestikin.
Minusta tässä on enemmänkin kyse siitä, että tyttöystävä riisti aloittajalta mahdollisuuden edes keskustella asiasta ja tuoda mielipiteensä julki. Tietysti tytöllä on oikeus pitää lapsensa vaikka isä ei niin haluaisikaan, mutta kyllä minusta on törkeyden huippu tahallaan pantata asiaa ja olla piittaamatta puolison näkemyksistä. Vaikka nainen sen päätöksen vahinkotapauksissa lopulta tekeekin, ei se oikeuta sitä että parisuhteen toinen osapuoli suljetaan päätöksenteosta kokonaan pois. Ja seuraavaksi itketään palstalla miehestä joka ei "kanna vastuutaan".
Nimenomaan. Musta on ihan törkeetä, et puolustellaan tuota naista ja hänen tekoaan. Ja sit jopa aletaan keksiä jotain sellasta, mitä ap ei ole sanonutkaan.
Eikä ole puolusteltu. Lueppas vastaukset uudestaan. Useasti on todettu että tyttöystävä on tehnyt väärin mutta myös todettu se fakta ettei ap:lla ei ole oikeutta vaatia aborttia. Pettymys on tietysti ymmärrettävää.
Eikö se nyt ole aika selvää? Ap ei halua lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mieti miltä lapsesta tuntuu kun ei ole isää.
Maailmassa on vaikka kuinka paljon isättömiä lapsia. Miksi juuri tämän kohtalon tulisi kiinnostaa aloittajaa?
Koska hän on tulevan lapsen isä? Voi idotismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunteeton idiootti taitaa olla ihan joku muu kuin tää isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on vaikka kuinka paljon isättömiä lapsia. Miksi juuri tämän kohtalon tulisi kiinnostaa aloittajaa?
Koska hän on tulevan lapsen isä, niin pitää kiinnostaa isättömät lapset? Saanko kysyä, että miksi?
Vierailija kirjoitti:
Outo kommentti. Tietenkin raskauden mahdollisuus on melkein aina olemassa, mutta on silti ihan ymmärrettävää, että aloittaja on tyttöystävänsä käyttäytymiseen pettynyt. Kyllä minä ainakin haluaisin päästä sanomaan, että jos lapsen pidät, tulet kasvattamaan hänet sitten yksin. Miten tyttöystävä voi tehdä asiassa fiksua päätöstä tietämättä kaikkia seikkoja kuten aloittajan kantaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä teki kyllä tyhmästi mutta onko tyttöystävä tehnyt jotakin muutakin petollista? Vai mitä otsikko tarkoittaa? Minkä ikäisiä olette? Jos olette yli parikymppisiä, ei se lapsi sinun elämääsi pilaa. Ihan yhtä hyvin voi opiskella ja käydä töissä kuten ennenkin. Jos jätät nyt tytön yksin noin vaikeaan tilanteeseen ja selvitytymään yksin taloudellisesti, on se kyllä aika raukkamaista mieheltä.
Lisäksi saattaa olla että sinua myöhemmin kaduttaa ettet tunne lasta ollenkaan. Ja mieti miltä lapsesta tuntuu kun ei ole isää.
Siis onko tyttöystäväsi raskaana toiselle miehelle vai mitä tarkoitat pettämisellä? Sitäkö, että hän on tullut seksistänne raskaaksi?
En ole ap, mut tarkotin asioiden salailua ja toisen selän takana puuhastelua.
Jos tarkoitat asioiden salailua, niin järkevämpi muoto olisi, että pettää toisen (luottamuksen). Käyttämäsi sanat viittaavat yleiskielessä fyysiseen pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyys tarkoittaa ainakin minulle jotakin aivan muuta kuin se, kenen spermaa on käytetty. Ei aloittaja ole lapsen isä, ellei hän ota tätä roolia ja hoida sitä kunnialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole aika selvää? Ap ei halua lasta.
Ehkä se sulle on selvää. Jos haluaa olla lapsen elämässä mukana, niin miulle se kertoo kyllä ihan jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isyys tarkoittaa ainakin minulle jotakin aivan muuta kuin se, kenen spermaa on käytetty. Ei aloittaja ole lapsen isä, ellei hän ota tätä roolia ja hoida sitä kunnialla.
Kyllä hän on biologinen lapsen isä, halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on tulevan lapsen isä, niin pitää kiinnostaa isättömät lapset? Saanko kysyä, että miksi?
Oletko oikeasti tyhmä vai esitätkö vain? Mutta ehkä onkin kaikille parempi ettei lapsen tarvi kasvaa näin epäkypsän juntti isän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti tyhmä vai esitätkö vain? Mutta ehkä onkin kaikille parempi ettei lapsen tarvi kasvaa näin epäkypsän juntti isän kanssa?
En esitä mitään, niin ilmeisesti olen sitten tyhmä. Minä vaan en tajua, että miksi isän joka haluaa pysyä lapsensa elämässä mukana, täytyy ajatella isättömiä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän on biologinen lapsen isä, halusi tai ei.
Entä sitten? Jos aloittaja on lapsen vanhempi vain biologisesti, miksi juuri tämän lapsen isättömyys tulisi kiinnostaa aloittajaa?
Yritä nyt pinnistellä.
Aloittajahan sanoi että lapsen elämässä aikoo olla mukana. En ihmettele että suututtaa tuollainen salailu, melko isosta asiasta on kuitenkin kyse. Eihän ap:n tyttökaveri edes itse kertonut vaan ap kuuli siitä vahingossa. Itse en ainakaan tuollaista salailua sulattaisi vaan potku persuuksille. Lapsen elämässä voi olla mukana ilman äidin kanssa seurusteluakin. Onnea ap vauvasta!