Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainon hyvät puolet, niitäkin on!! Imettäminen oli helpompaa.

Vierailija
11.02.2006 |

Nyt kolmatta lasta imettäessäni en voi kuin kerrankin myöntää, että " makkaroista" ja ylipainosta oli hyötyäkin, imettäminen nimittäin sujui paljon helpommin! Kahta ensimmäisen lapsen vauva-aikana olin aika reippaasti ylipainoinen, olen 162 cm pitkä ja painoin 75-85 kg. Rinnat olivat paaaaljon suuremmat, tietenkin, koska rasvaahan ne rinnat osaksi ovat, ja painonpudotus näkyy kyllä rinnoissa. Toisen lapsen jälkeen otin itseäni niskasta ja laihdutin, nyt kolmonen 3 kk ja vaikka muutama ylikilo on vielä jäljellä (painan nyt 65 kg) niin onpa imettäminen hankalampaa!

Maidon määrässä en huomaa mitään eroa, mutta on tosi paljon vaikeampi imettää rentoutuneesti loikoen B-kupin rinnoilla kuin DD-kupin rinnoilla! Siis tuntuu ihan hassulta, mutta " tasapaino" kylkiasennossa maatessa on paljon vaikeampi löytää, tarvitaan tyynyjä ja peittoja tueksi että saa hyvän asennon, ja rinta ei kertakaikkiaan " riitä" vauvan suuhun samalla tavalla kuin isompien rintojen kanssa. Silloin tuntui, että senkun kellahti kyljelleen ja vauva imi sen kummemmin asettelematta. Nyt makuullaan imetys on paljon vaikeampaa, yöimetykset ovat hankalampia just tämän asettelun ja rinnan suuhun venyttelyn takia. Istualtaan imettäminen on tosin yhtä helppoa, mutta kaipaan tuota " kellahtamista" ja etenkin sitä, että vauva öisin hoiteli aika itsekeen imemiset...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä että löydät asiasta hyviäkin puolia :)

Vierailija
2/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen hoikkana imettämisen helpoksi ja todennäköisesti kokisin lihavuuden vaikeaksi.

Rintani ovat normaalisti aa-kokoa, imettäessä B.

-laiha äitee-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi hankalaa löytää hyvää asentoa näitten valtavien utareiden kanssa!

Kateellisena kattelin ystävän imetystä, vauva vaan syliin ja imemään.

Mä tarvin imetystyynyt ja muut systeemit.

Vierailija
4/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä on omakohtaisia kokemuksia kun ole juuri laihtunut lähes 20 kiloa.