Onko muillakin lapsia, jotka eivät pelaa mitään konsoli yms -pelejä?

Vierailija

Meillä pojat 5 ja 4 vuotiaat, jotka eivät pelaa mitään pelejä. Tämä ei ole ollut mikään tietoinen valinta, meillä on kyllä ps3, mutta ei meillä kukaan ehdi sillä pelata. Eivät ole koskaan nähneet kenenkään pelaavan, eivätkä näin ole osanneet siitä innostua.
Vielä ei ole tullu esim. päiväkodissa mitään kiusaamista, mutta ensi syksynä alkavan eskarin myötä olen alkanut miettimään tätä asiaa enemmän ja huolettaa, että jos lapsen on vaikeaa saada kavereita jos kaikki muut ovat kiinnostuneita pelaamisesta. Olen itse päiväkodissa töissä ja tuntuu, että eskaripojat vain puhuvat pelaamisesta.

Kommentit (5)

Vierailija

Meillä kans poika täyttää 6v eikä ole pelannut eikä osaa. Olen miettinyt samaa, et kuin käy. On meillä Xbox, mut ei meilläkään vaan "keretä". Mun mielestä kerkeevät sen homman aloittaa kyllä, musta ei ole terveellistä aloittaa noin aikasin kuin 4 vuotiaanakin... :/

Vierailija

Tytär on nyt 4-vuotias, eikä pelaa. Mulla ei ole mitään tarvetta ostaa sille pelivehkeitä. Täyttä humpuukia nuo laitteet. Meille ei myöskään tule asumaan Barbie, eikä Ken.

Hipuli

Meillä 5- ja 7-v tytöt. Kotona joskus harvoin pelaavat pikku kakkosen pelejä netissä. Leikkivät keskenään tai kavereitten kanssa sen sijaan. Itse pidän leikkiä huomattavasti tärkeämpänä kuin pelejä.

Vierailija

ei ne tuon ikäisinä vielä ole niin pelien perään odotahan pari vuotta niin niitä ei meinaa saada millään lopettamaan. joka päivä sama taistelu. ja joo, peliaikaa säännöstellään, läksyt tehdään ennen kuin saa pelata jne, mutta kun tietystä iästä alkaen lapset ovat kotona myös keskenään ilman valvontaa, niin siellähän ne sitten pelaa. mutta parempi että pelaavat meillä kotona, pelit on sentään ikätason mukaisia eikä mitään k-18 räiskintää, joita ne pelaisivat naapurissa, jos omat pelit olis lukkojen takana.

t. 12-ja 14-vuotiaiden poikien äiti.

Vierailija

Meillä poika ei kylässäkään ollut kiinnostunut ja ekan pelikonsolin sai joululhajaksi 6,5 -vuotiaana. Pelaaminen oli ajoittaista aina tokalle luokalle saakka. Silloin innostui enemmän ja pelaavat kavereidenkin kanssa useasti.

Itse pelejä ei edelleenkään ole montaa ja ikärajoista ollaan tarkkoja. Ei lapsi tosin ole mitään väkivaltapelejä pyytänytkään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat