Rasvoittuvatko hiukset jos samaa shampoota käyttää jatkuvasti?

Vierailija

Olen käyttänyt samaa shampoota pitkään ja huomannut parin viimeisen kuukauden aikana että hiukset näyttävät likaisilta tavallista nopeammin. Elämäntavoissani ei ole tapahtunut muutoksia, esim. liikun saman verran kuin ennenkin. En keksi mitään muuta syytä mistä hiusten likaantuminen voisi johtua kuin tuo shampoo. Vaihdatteko muut shampoomerkkiä säännöllisesti?

Kommentit (5)

Vierailija

Minulla on jatkuvasti käytössäni kaksi (väri)shampoota, joita sitten vaihtelen. Joskus pesen samalla shampoolla muutaman kerran peräkkäin, joskus vaihdan merkkiä joka pesukerta.

Vierailija

Muistaakseni tutkimusten mukaan toi rasvoittuminen ja hiusten tottuminen shampoohon on urbaanilegendaa, mutta mulla tapahtuu myös noin. Itselläni on kerralla käytössä aina pari kolme shampoopulloa, joita vaihtelen sitten aina parin pesun jälkeen.

Vierailija

Mulla ollut sama shampoo käytössä vuoden pari eikä mun hiukset rasvoitu juurikaan. Enemmänkin menny päinvastoin, et rasvottIvar koko ajan vähemmän.

Vierailija

Mulla on ollut vuosia sama merkki käytössä, joten voisi olla aika vaihtaa. Aiemmin tänä syksynä hiukset pysyivät tällä shampoolla ihan puhtaina 4 päivää. Nyt hyvä jos 2. Olen jättänyt hoitoaineen pois, mutta se ei vaikuttanut mitenkään. 

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat