Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräässä leipomossa nähtyä! Nainen alkoi tivata muovipussia

Vierailija
24.11.2015 |

Nainen ei puhunut suomea hyvin ja alkoi siinä minun edessä tinkimään muovipussin hinnasta. Myyjä siihen vastasin, että muovipussit meillä maksaa 20 senttiä.
" no mutta minulla ei olla raha voisiko saada ilmanen" johon myyjä edelleen ettei voi antaa pussia ilmaiseksi johon nainen " no se on vain 20 sentti miksi ei voi antaa" johon myyjä vastasi " no miksi ette voi vain maksaa" "en voi antaa ilmaiseksi" johon nainen jotain " olen ennenkin saanut ilmanen kassi" tätä jatkui ja jatkui........ kunnes nainen lähti ilman kassiiaan.. Myyjä jatkoi hymyilyö mulle kuin mitään ei olisi käynyt joten pisteet siitä. Itse olisin räjähtäny..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainnu leipureilla nousta hiiva päähän jos on elämä yhdestä 20 senttisestä kiinni.

Varsinkaan kun se muovipussi ei yrittäjälle maksa sitä 20 centtiä. Fiksu pienyrittäjä tosiaan laskee pussin hinnan mukaan tuotteiden hintoihin. Näin asiakkaat kokevat saavansa hyvää palvelua ja koska läheskään kaikki eivät pussia halua, jää yrittäjäkin aina välillä hieman voitolle.

Kävin tänään pussiostoksilla. 24 centtiä oli halvin hinta kun osti ison määrän. Ja jos asikas maksaa 20 centtiä niin alvin jälkeen se on alle 16 centtiä.

Vierailija
22/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tappelen tästä päivittäin. Joka toisen asiakkaan pitäisi saada se vitun pussi ilmaseksi. Ei, meillä se maksaa 20 senttiä, tuote siinä missä muutkin. En anna ilmaiseksi. Maksa tai kanna kamas käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meudän lähileipomossa ne suorastaan tyrkyttää aina  asiakkailleen niitä itseään  mainostavia muovikasseja. Loogista.

Vierailija
24/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Ajatteletko aina noin? Itse yrittäjänä olen ihan loppu kun asiakkaat haluaa itselleen erityissääntöjä, tekevät sopimusten vastaisesti niin pitäisikö aina vain myöntyä että asia ok. Sellainenkin leviää eteenpäin ja pian kukaan ei tee sopimuksen mukaan ja lopulta yrittäminen ei enää kannata. Itse pidän sopimuksesta kiinni vaikka välillä menetänkin hyviä asiakkaita sen takia.

 

Ja heti ilmestyi elävä esimerkki suomalaisesta mentaliteetista. Eipä ihme, että vain harvat tässä maassa menestyvät yrittäjinä

Myös yrittäjä

 

Vierailija
25/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Ajatteletko aina noin? Itse yrittäjänä olen ihan loppu kun asiakkaat haluaa itselleen erityissääntöjä, tekevät sopimusten vastaisesti niin pitäisikö aina vain myöntyä että asia ok. Sellainenkin leviää eteenpäin ja pian kukaan ei tee sopimuksen mukaan ja lopulta yrittäminen ei enää kannata. Itse pidän sopimuksesta kiinni vaikka välillä menetänkin hyviä asiakkaita sen takia.

 

Ja heti ilmestyi elävä esimerkki suomalaisesta mentaliteetista. Eipä ihme, että vain harvat tässä maassa menestyvät yrittäjinä

Myös yrittäjä

 

Olen 100% varma että olet uusi yrittäjä jolla ei mitään kokemusta asioista. Homma ei vaan toimi aina joustamalla. Alkuun olin yhtä naivi kuin sä eikä homma toiminut. Kun tein selvät pelisäännöt joista juurikaan ei jousteta niin homma pelaakin helvetin hienosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi