Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräässä leipomossa nähtyä! Nainen alkoi tivata muovipussia

Vierailija
24.11.2015 |

Nainen ei puhunut suomea hyvin ja alkoi siinä minun edessä tinkimään muovipussin hinnasta. Myyjä siihen vastasin, että muovipussit meillä maksaa 20 senttiä.
" no mutta minulla ei olla raha voisiko saada ilmanen" johon myyjä edelleen ettei voi antaa pussia ilmaiseksi johon nainen " no se on vain 20 sentti miksi ei voi antaa" johon myyjä vastasi " no miksi ette voi vain maksaa" "en voi antaa ilmaiseksi" johon nainen jotain " olen ennenkin saanut ilmanen kassi" tätä jatkui ja jatkui........ kunnes nainen lähti ilman kassiiaan.. Myyjä jatkoi hymyilyö mulle kuin mitään ei olisi käynyt joten pisteet siitä. Itse olisin räjähtäny..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika sentään, onko tosiaan leipomon elämä kiinni jostain 20 sentistä! Kyllä on nihilisti paikka, kiertäisin kaukaa vaikka olisi viimeinen leipomo maailmassa!

Vierailija
2/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs sait taas viikkokausiksi vaahdottavaa. Siunaa ja varjele, miten jollekulle voi sattua jotain noin jännittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ostiko se nainen jotain vai olisiko vaan se pussi pitännyt saada?

Vierailija
4/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kallis muovikassi yrittäjälle jos asiakas ei sen takia palaa koskaan takaisin.

Vierailija
5/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika sentään, onko tosiaan leipomon elämä kiinni jostain 20 sentistä! Kyllä on nihilisti paikka, kiertäisin kaukaa vaikka olisi viimeinen leipomo maailmassa!

No niin, nyt sitten näin kerrankin kun joku käyttää nihilisti sanaa ymmärtämättä sen merkitystä. Kiitos tästä.

Vierailija
6/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kallis muovikassi yrittäjälle jos asiakas ei sen takia palaa koskaan takaisin.

Luulen että oli tarkoituskin niin. Tiettyjä asiakkaita ei vaan halua enää nähdä jolloin periaatteista pidetään kiinni.

Vierailija
8/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Ajatteletko aina noin? Itse yrittäjänä olen ihan loppu kun asiakkaat haluaa itselleen erityissääntöjä, tekevät sopimusten vastaisesti niin pitäisikö aina vain myöntyä että asia ok. Sellainenkin leviää eteenpäin ja pian kukaan ei tee sopimuksen mukaan ja lopulta yrittäminen ei enää kannata. Itse pidän sopimuksesta kiinni vaikka välillä menetänkin hyviä asiakkaita sen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Vielä fiksumpi sisällyttää pussin hinnan tuotteisiin. Mutta tosiaan, on tiettyjä asiakastyyppejä joiden toivookin pysyvän poissa.

Vierailija
10/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Ajatteletko aina noin? Itse yrittäjänä olen ihan loppu kun asiakkaat haluaa itselleen erityissääntöjä, tekevät sopimusten vastaisesti niin pitäisikö aina vain myöntyä että asia ok. Sellainenkin leviää eteenpäin ja pian kukaan ei tee sopimuksen mukaan ja lopulta yrittäminen ei enää kannata. Itse pidän sopimuksesta kiinni vaikka välillä menetänkin hyviä asiakkaita sen takia.

Nyt puhutaan 20centistä, kai ihmisillä edes tuon verran pelisilmää löytyy.

Yrittäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Tämä asiakas sanoi, että on ennenkin saanut ilmaisen pussin. Voi olla, että tämä vänkäys tapahtuu joka ikinen kerta, koska se ilmainen pussi annetaan aina.

Vierailija
12/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on kumma kun kaupassa joutuu maksamaan tuotteesta. On tuonkin mamun sopeutuminen vielä kesken!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei jotenkin tunnu tajuavan, että tuote se on muovikassikin. Tulitikut maksaa vähemmän, mutta ei niitäkään vain oteta "kaupan päälle".

Vierailija
14/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sille naisille antaa ilmaisen pussin niin vittu mulle saa luvan kanssa antaa myös!!! t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kun se nainen vielä sanoi että VAIN 20 SENTTIÄ no miksi et maksa sitä VAIN 20 senttiä saatanan tollo!!

Vierailija
16/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin monesta paikasta, kuten esim. paikallisesta leipomosta, eläinkaupasta ja apteekista saa aina pussin veloituksetta jos ostaa jotain.

Vierailija
17/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaista mentaliteettiä parhaimmillaan, kaikkea noudatetaan pilkuntarkasti. Joskus fiksu myyjä tai kauppias ajattelee myös isompaa kuvaa, kuten tyytyväistä asiakasta joka tulee myös uudestaan ja loppupeleistä maksaa myyjän tai kauppiaan palkan.

Yrittäjä

 

Ajatteletko aina noin? Itse yrittäjänä olen ihan loppu kun asiakkaat haluaa itselleen erityissääntöjä, tekevät sopimusten vastaisesti niin pitäisikö aina vain myöntyä että asia ok. Sellainenkin leviää eteenpäin ja pian kukaan ei tee sopimuksen mukaan ja lopulta yrittäminen ei enää kannata. Itse pidän sopimuksesta kiinni vaikka välillä menetänkin hyviä asiakkaita sen takia.

Nyt puhutaan 20centistä, kai ihmisillä edes tuon verran pelisilmää löytyy.

Yrittäjä

Ai, ai. Mä oisin voinut lainata mun 20 centtistä!

Arvo Nylppy

Vierailija
18/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu leipureilla nousta hiiva päähän jos on elämä yhdestä 20 senttisestä kiinni.

Vierailija
19/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnu leipureilla nousta hiiva päähän jos on elämä yhdestä 20 senttisestä kiinni.

Varsinkaan kun se muovipussi ei yrittäjälle maksa sitä 20 centtiä. Fiksu pienyrittäjä tosiaan laskee pussin hinnan mukaan tuotteiden hintoihin. Näin asiakkaat kokevat saavansa hyvää palvelua ja koska läheskään kaikki eivät pussia halua, jää yrittäjäkin aina välillä hieman voitolle.

Vierailija
20/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää ei ollu mikään yrittäjä vaan ison ketjun yksi leipomo jossa kassa neiti myyjänä teki työtään niinkuin käsketty! Ei tietenkään pidä antaa ilmaiseksi mitään. miettikää nyt kun noita leipomoita on kymmeniä täällä ja joikaisessa jaettais ilmaseks  t ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi