Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiemmin Jukka Pojan tuntenut Veitola kummeksui nykyistä elämäntyyliä, jäin miettimään,

Vierailija
23.11.2015 |

miten tosiaan tuossa iässä "voi" olla mahdollista noin suuri muutos noin isoissa ja olennaisissa asioissa. Esittikö se ennen muuta mitä oikeasti oli, vai esittääkö se nyt?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015112320716469_vi.shtml

Kommentit (317)

Vierailija
161/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutten muista niissä merkkilaukkuja kritisoitaneen, enkä edes alkoholinkäyttöä. Pään sekoittamista kyllä, autolla kaahaamista ja yhteiskunnan valtarakenteita joo..näitä nytkään harjoita?

Älä juo tota juttuu

Kun mä näen mitä sä teet muhun sattuu...

Kun sä et tiedä mitä on kohtuus

Vedät sitä niinku viimeistä lohtuus

Nyt sun täytyy kohdata totuus

Sun täytyy kohdata totuus

Jollet osaa ajaa älä hyppää rattiin

Jollet osaa uida älä mene mereen
Jukka-poika hakkaa tää nyt sun kalloon

Jollet osaa juoda älä tartu pulloon
..

Humalainen heiluu ja kompuroi

eikä pysy mukana kun rumpu soi

Joo, se vaan mesoaa ja mekastaa

ja nukahtaa, kun pitäs rakastaa

Kyllä tossa mun mielestä alkoholinkäytöstä nimenomaan lauletaan.

Kun nimenomaan kirjoitin ettei hän ole _kritisoinut_ alkoholinkäyttöä vaan pään sekoittamista? Ja sanoin että olen kuunnellut paljon SCB:tä. Luuletko etten tunne tuota kappaletta? Sisälukutaito on hieno laji.

Miksei kukaan kerro niitä esimerkkejä missä se ideologia on muuttunut 360 astetta.

Vierailija
162/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sandran hiukset on oiva esimerkki siitä kuinka tuonväriset hiukset ei kerta kaikkiaan sovi suomalaisten, jis kenenkään ihonväriin. Tämä juttu harmittaa mua oikeasti koska mielellään värjäisin luonnonväreillä jos lopputulos ei imisi kaikkea väriä kasvoista.

Vai oisko toi sähkönsininen tausta.

Lisäksi tuo musta väri vasten kasvoja. Sopii hyvin hyvin harvalle hailakalle suomalaiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutten muista niissä merkkilaukkuja kritisoitaneen, enkä edes alkoholinkäyttöä. Pään sekoittamista kyllä, autolla kaahaamista ja yhteiskunnan valtarakenteita joo..näitä nytkään harjoita?

Älä juo tota juttuu

Kun mä näen mitä sä teet muhun sattuu...

Kun sä et tiedä mitä on kohtuus

Vedät sitä niinku viimeistä lohtuus

Nyt sun täytyy kohdata totuus

Sun täytyy kohdata totuus

Jollet osaa ajaa älä hyppää rattiin

Jollet osaa uida älä mene mereen
Jukka-poika hakkaa tää nyt sun kalloon

Jollet osaa juoda älä tartu pulloon
..

Humalainen heiluu ja kompuroi

eikä pysy mukana kun rumpu soi

Joo, se vaan mesoaa ja mekastaa

ja nukahtaa, kun pitäs rakastaa

Kyllä tossa mun mielestä alkoholinkäytöstä nimenomaan lauletaan.

Kun nimenomaan kirjoitin ettei hän ole _kritisoinut_ alkoholinkäyttöä vaan pään sekoittamista? Ja sanoin että olen kuunnellut paljon SCB:tä. Luuletko etten tunne tuota kappaletta? Sisälukutaito on hieno laji.

Miksei kukaan kerro niitä esimerkkejä missä se ideologia on muuttunut 360 astetta.

Ei se 360 astetta olekaan muuttunut vaan 180.

Vierailija
164/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että Jukka Poika ei hylännyt vaimoaan ja kolmea lastaan, eikä vaihtanut perhettään siideripissikseen. Tässä tapauksessa vaimo jätti Jukka Pojan ja kolme lastaan ja otti nuoremman uroon tilalle. Siideripissis astui kuvioihin vasta sen jälkeen, kun Jukka Poika oli ehtinyt elää hyvän aikaa yh-isänä.

Pitäähän tämäkin paikkansa, mutta mitä tapahtui ennen kuin hänestä tuli yh-isä? Miksi vaimo lähti kaupunkiin lukemaan matikkaa? Miksi tuli äkillinen tarve opiskella itselle ammatti ja hankkia työpaikka?

Mä tuun kylmästä lämpimään

Aion tulla viereesi kömpimään

Ja vaikka ootkin kaukana siellä,

Kuule beibi me tavataan vielä

Mä tuun kylmästä lämpimään

Aion tulla vielä sua lempimään

Ja vaikka oot kaukana siellä,

Kuule me tavataan vielä

Sä asut siellä missä aallot lyö rantaan

ja palmupuut huojuu

Mä oon täällä missä pakkanen paukkuu

ja viima vinkuu

Se tulee nurkista sisään ja jäädyttää

Mä kuinka tänne päädyinkään 

asuttamaan kylmää taloo

Ku sä oot siellä jossain, lämpöö ja valoo

Rantabaarista pauhasi alalalalong

kun kuohuista Atlantin aallokon

Nousin ja näin sut ja totesin

hei brown skin

Halusit valokuvan mun kaa

Mä halusin ottaa sut mukaan

Matkamuistoksi, sanoin

Lady, let me take you far away

Mut enhän mä trooppista kukkasta

voinut viedä keskelle pakkasta

ei se ois ollu rakkautta

Ooooi

Nyt mun mieli palaa takasin

sinne missä makasin

sun vierellä

Jälkihehkuissa puhelin pehmoisia

oli maininki hyvin hellä

Lisää kaipaamaan jäit

Vaan mun täytyy lentää

kohti kotikenttää

Vaan jos luoja niin suo ja mun rahat riittää

Niin mä tuun takasin, niin vikisin

Vierailija
165/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

176, toi biisi on niin karmea, yhtä paha kuin Siideripissis jne. Tosiaan JP, joka ei ollut rasta-aikoinaan edes käynyt ulkomailla, oli brasiliassa keikalla ja taisi joku latina sekoittaa pään. Vaikka Sandra ja lapset kotona....että näin. Ja teki siitä vielä ällöttävän biisin.

Vierailija
166/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja hyvänolonen pariskunta sanokaa mitä sanotte, näyttää onnellisilta ja tyytyväisiltä.

Vierailija
167/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli näköjään ton eksä vaihtanu toiseen ennen Jukka Poikaa, niin se vaan homma muttuu, kun kuulee toisenkin puolen tarinasta.

Vierailija
168/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kun siideripissis itsekin ohjelmassa sanoi että Jukka vaihtaa ihan helposti parin kommentin jälkeen mielipidettä tms:D

Vierailija
169/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasi kyllä mennä siiderit väärään kurkkuun, kun vanhana Soul Captain Band -fanina näin Jukka Pojan siideripissiksen raahaamassa Vuittonia omakotitaloon, jonka pihalla seisoi katumaasturi. Ennen kun JP kasvatteli kannabista ja hillosi ituja hippiemäntänsä kanssa.

Uskottavampi Jukka Poika oli kuitenkin Soul Captain Band aikoinaan. Hypnoosi oli täydellinen biisi juuri sunnuntai-iltapäivän seksin jälkeiseen raukeuteen. Enkä mä ollut edes hippi vaan ihan normaali valtsikkalaisneiti. Hypnoosi biisiin tiivistyi jotenkin se tunnetila mikä silloisessa suhteessa oli ja Soul Captain Bandin cd jäi suhteen jälkeen mulle. :)

Vierailija
170/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä nuoruuden ehdottomuus ja ideologiat haihtuvat. Mitäköhän eksänsä tuumii asiasta ja viettääkö hän vielä ituhippielämää?

Jos viettää, niin mahtaa lapsiparoille tulla aika skitsofreeninen olo noiden kahden kodin välillä reissatessaan :/

Mulla oli lapsuudessa isän koti ja äidin koti. Isä oli yritysjohtaja, äänestää kokoomusta, ajelee purjeveneellä, asuu uudessa omakotitalossa, kalliilla autolla jne. Äiti taas opettaja ja kirjailija, joka on maanläheinen ja hieman boheemi. Hän ei just paljon ostellut mitään turhaa ja piti tärkeenä, että me lapset luetaan paljon. Ja toteutetaan itseämme. Nää kodit oli todella kuin kaksi maailmaa, mutta eipä meillä skitsofreeninen olo tullut koskaan. Sitten kun teini-ikä oli ohi alkoi todella arvostamaan, että on elänyt kahden niin erilaisen arvomaailman välissä. On nähny ja oppinu kaksi erilaista tapaa olla. Ja täytyy kyllä sanoa että onneksi on äitini! 

Mutta itse asiaan, niin luulen että Jukka Poika on ollut aika ehdoton noissa entisissä arvoissaan just nuoruuden ja entisen parisuhteen takia. Sit vaan asiat muuttu, koska tuli uusia ihmisiä ja uusia kokemuksia. Ei hänen luonteensa näytä muuttuneen, mutta ehkä arvomaailma. Rahan voima on valtava, ei sitä kai voi kieltää. 

Vierailija
171/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Poika oli jo vuonna 2001 tunnettu siitä että se heilui just niin kuin itse tykkäs, välittämättä Sandrasta, välittämättä bändin pojista, välittämättä ystävyyssuhteista ja myöhemmin välittämättä lapsistaan. Opportunistinen, itsekeskeinen ja absoluuttisesti pillun perässä. "Mun skidit"-biisissä kiteytyy kaikki Jukka Pojassa:

"emmä teitä hylkää koskaan kokonaan

vaikkette asu enää mun kotona

kunha tuun takas tuon jotain pientä

mut aika rientää ja pian oon taas tuulen viemää

lapsoset koettakaa sietää"

Vierailija
172/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä nuoruuden ehdottomuus ja ideologiat haihtuvat. Mitäköhän eksänsä tuumii asiasta ja viettääkö hän vielä ituhippielämää?

Jos viettää, niin mahtaa lapsiparoille tulla aika skitsofreeninen olo noiden kahden kodin välillä reissatessaan :/

Mulla oli lapsuudessa isän koti ja äidin koti. Isä oli yritysjohtaja, äänestää kokoomusta, ajelee purjeveneellä, asuu uudessa omakotitalossa, kalliilla autolla jne. Äiti taas opettaja ja kirjailija, joka on maanläheinen ja hieman boheemi. Hän ei just paljon ostellut mitään turhaa ja piti tärkeenä, että me lapset luetaan paljon. Ja toteutetaan itseämme. Nää kodit oli todella kuin kaksi maailmaa, mutta eipä meillä skitsofreeninen olo tullut koskaan. Sitten kun teini-ikä oli ohi alkoi todella arvostamaan, että on elänyt kahden niin erilaisen arvomaailman välissä. On nähny ja oppinu kaksi erilaista tapaa olla. Ja täytyy kyllä sanoa että onneksi on äitini! 

Mutta itse asiaan, niin luulen että Jukka Poika on ollut aika ehdoton noissa entisissä arvoissaan just nuoruuden ja entisen parisuhteen takia. Sit vaan asiat muuttu, koska tuli uusia ihmisiä ja uusia kokemuksia. Ei hänen luonteensa näytä muuttuneen, mutta ehkä arvomaailma. Rahan voima on valtava, ei sitä kai voi kieltää. 

Haha noin mullakin enkä kai sairasta skitsofreniaa. Isä äänesti kokoomusta ja äiti taas SKP:tä ja tilasi Tiedonantajaa, ilmoitti lapset pioneerileirille ja vei rauhanmarssiin. Kumpikaan ei kuulunut kirkkoon. Isä kuunteli klassista ja maalasi, äiti luki taas valtavasti kirjoja. Kaiken lisäksi erosivat vasta kun olimme aikuisia. Mä kanssa koen että olen elänyt mielenkiintoisessa perheessä, jossa on autottomuudesta huolimatta ollut kesämökki, vene, joskus työttömyyttä, korkeakoulutusta, ulkomaanmatkojakin.

Vierailija
173/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ: Onko Jukka ehdoton missään asioissa? Teija: Ei ole, ei sille tarvitse kuin pari lausetta sanoa niin se muuttaa mieltään. Lapanen: Kiitos.

Samppanjaa tilataan backstagelle koska niin VOI tehdä. Teija on DJ, koska muut reggaetyypit eivät enää niin innokkaasti halua osallistua JP:n keikoille ;D "Se meni vaan niin että Teija ensin tuurasi ja sitten jäi kokonaan DJ:ksi. Joo en ihmettele, Tiskipekka liukeni lavalta muualle  kun Jukan uusi tuotanto olikin Siideripissistä ja Yoko Ono pyöri mukana.

Hyvä kun Veitola sanoi, että viimeksi kun sun ja Sandran luona kävin ja Onerva oli pieni, teillä oli niin ihana tunnelma. Veitola vittuilee kerrankin syystä, onko teillä RIITTÄVÄ elintaso nyt, ja pitäisikö susta Jukka menestyneenkin ihmisen ottaa kantaa yhteiskunnallisiin asioihin? Otin hippikassin kun sua tulin tapaamaan, en tiennyt et ois pitänyt olla Vuittonin matkalaukut. Maria oli musta selvästi hämmentynyt eikä' yhtään innoissaan. Teija ja Jukka täysin tylsiä, tyhjiä ihmisiä, kuten Jukan popmusiikkikin.

Jukka vei näköjään pissiksensä kanssa Sandran ihan turhaan oikeuteen lapsista , selkeästi lapset on  Sandralla pääosin, noi asuu kahdestaan. Onneksi.

Vierailija
174/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt aikaisemmin muuta kuin Jukka Pojan musiikin, mutta nyt sain hänen persoonastaan oikein miellyttävän kuvan.

Vierailija
175/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne oli noin. ... outoja. .. vaivaantunut fiilis koko ohjelman ajan.

Ja kun Maria kysyi siltä naiselta, että "no millaista tää mun vierailu on ollut "... niin alkoi omakin sydän jyskyttää että mitä sieltä tulee.

Vierailija
176/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Uskomattoman tylsiä tyyppejä. Odotin jotain ihan muuta.

Vierailija
177/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukalla ei taida olla enää ketään muuta kuin Teijapissiksensä, ei  kavereita, ei lapsia, sen kanssa ei haluta esiintyä vaan pissis on DJ. 176(?) on niin oikeassa, jos olisin yhtä varakas kuin Jukka, nimenomaan panostaisin 100 prossaa siihen ekologisuuteen ja eettisyyteen. Mutta tosta tuli hyvin selväksi, että niillä asioilla ei ole mitään väliä noille kahdelle.

Veti Mariankin aika hiljaiseksi, ei mitään kommenttia esim.  lähdön jälkeen, kuten yleensä , vain hiljaisuus. Siksi tääkin ketju on 13 sivua pitkä, toi  muutos  on vaikea tajuta. 183 on varmaan oikeassa, tyypin on täytynyt aina olla ääliö, se on vaan esittänyt jotain Suomen Bob Marleyta ja syvällistä ja henkistä ihmistä. Hrrr....

Vierailija
178/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha noin mullakin enkä kai sairasta skitsofreniaa. Isä äänesti kokoomusta ja äiti taas SKP:tä ja tilasi Tiedonantajaa, ilmoitti lapset pioneerileirille ja vei rauhanmarssiin. Kumpikaan ei kuulunut kirkkoon. Isä kuunteli klassista ja maalasi, äiti luki taas valtavasti kirjoja. Kaiken lisäksi erosivat vasta kun olimme aikuisia. Mä kanssa koen että olen elänyt mielenkiintoisessa perheessä, jossa on autottomuudesta huolimatta ollut kesämökki, vene, joskus työttömyyttä, korkeakoulutusta, ulkomaanmatkojakin.

Täällä kans yks, joka on seilannu erilaisten kotien väliä. Skitsofrenia ei puhjennu, sen sijaan suhtaudun joustavasti erilaisiin elämäntyyleihin.

Samaa ei voi sanoa monista yhden perheen kasvateista, joilla on kovin tiukat käsitykset siitä miten pitäisi elää. Se oma näkemys on ainoa oikea.  

Vierailija
179/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo!

Onhan Hanoi Rocksin Nasty Suicidekin opiskellu farmaseutiksi ja elää varmasti aika lailla erilaista elämää kuin rokkivuosina.  

Vierailija
180/317 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ja hyvänolonen pariskunta sanokaa mitä sanotte, näyttää onnellisilta ja tyytyväisiltä.

Tämmösen kuvan mäkin sain. Pariskunta, jolla ei ole tarve esittää mitään. Jukka Pekkakin on tienannu viime vuosina oikeasti hyvin, siihen nähden aika peruselämää elelee ilman mitään erityistä uhoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi