Aiemmin Jukka Pojan tuntenut Veitola kummeksui nykyistä elämäntyyliä, jäin miettimään,
miten tosiaan tuossa iässä "voi" olla mahdollista noin suuri muutos noin isoissa ja olennaisissa asioissa. Esittikö se ennen muuta mitä oikeasti oli, vai esittääkö se nyt?
Kommentit (317)
tekoturkis on myös ongelmajätettä ja todennäköisesti tuokaan malli ei ole 100% eettisesti tuotettu
Vierailija kirjoitti:
tekoturkis on myös ongelmajätettä ja todennäköisesti tuokaan malli ei ole 100% eettisesti tuotettu
Niin on ongelmajätettä, kuten muutkin keinokuidut. Valitettava tosiasia vain on se, että meillä "hipeillä" ei aina ole varaa täyttää vaatekaappia 100 % luonnontuotteilla. Mitä tulee eettisyyteen: Ei kannata tuomita, jos ei tiedä totuutta. :) Minä en ainakaan osaa kuvan perusteella sanoa, onko ko. tekoturkis eettisesti tuotettu vai ei.
"aamuyöstä sameaa raporttii onnellista mut sekavaa fiilistä mites eilinen ilta? no sen kaaren voi lukee mun viinistä paras bändi, mitä ikinä mikä dj, mikä kipinä ilon aalloilla ratsastettu on, kunnes loosekin katsastettu on sen jälkeen jatkoilla jossain jonkun luona, joka on illan kuoma tai ainakin sil on juomaa ja on mainittu viis kolkyt sen huomaa siit on tullu bileehullu crzy bailaaja siit on tullu siit on tullu crzy bailaaja siit on tullu bileehullu crzy crzy siit on tullu siit on tullu crzy bailaaja"
mitkä sanat
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei se Sandra varmaan enää överihippi ole, mutta saattaa silti olla esim vegaani ja kirppistellä.
Miten mahtaa olla näiden toisten mielipiteiden muutoksista fanaattisesti loukkaantujien oman vakaumuksen taso. Jos on täydelleen sinut itsensä ja maailmankuvansa kanssa, ei varmaan hetkauta se, että jonkun toisen mielipiteet muuttuu.
Sandran hiukset on oiva esimerkki siitä kuinka tuonväriset hiukset ei kerta kaikkiaan sovi suomalaisten, jis kenenkään ihonväriin. Tämä juttu harmittaa mua oikeasti koska mielellään värjäisin luonnonväreillä jos lopputulos ei imisi kaikkea väriä kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Sandran hiukset on oiva esimerkki siitä kuinka tuonväriset hiukset ei kerta kaikkiaan sovi suomalaisten, jis kenenkään ihonväriin. Tämä juttu harmittaa mua oikeasti koska mielellään värjäisin luonnonväreillä jos lopputulos ei imisi kaikkea väriä kasvoista.
Vai oisko toi sähkönsininen tausta.
Eli mies on muuttunut ideologisesti vastakohdakseen, kun ulkoiset puitteet muuttuivat? Käsitykseni ideologiasta on kyllä aloittajasta poikkeava. SCB aikoinaan runsaasti kuunnellut mutten muista niissä merkkilaukkuja kritisoitaneen, enkä edes alkoholinkäyttöä. Pään sekoittamista kyllä, autolla kaahaamista ja yhteiskunnan valtarakenteita joo..näitä nytkään harjoita?
Voiko joku valottaa mikä hänellä nyt on konkreettisesti esimerkiksi ideologiassaan päinvastoin?
Jukka Poika on ihan Ethan Hawke lookalike.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Normaali kehitys. Hipit tulee järkiinsä vanhemmiten. T: Vanha hippi, nykyinen kapitalisti.
Eikö joku kultainen keskitie olisi paras vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä, onko teidän kotinne enemmän perheen naisen vai miehen maun mukainen?
Ehkäpä tuo koti vaaleanpunaisine seinineen ja valkoisine sohvineen on täysin tämän siideripissiksen mielen mukaan sisustettu. Veikkaan että suurin osa miehistä on oikeasti varsin välinpitämätön sen suhteen miltä talo näyttää, vaimo on se joka tekee sisustuspäätökset. Mies on tyytyväinen kun vaimo on tyytyväinen.
Käsi sydämellä, nyt ei kai ole kyse pelkästä sisutuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on ongelmajätettä, kuten muutkin keinokuidut. Valitettava tosiasia vain on se, että meillä "hipeillä" ei aina ole varaa täyttää vaatekaappia 100 % luonnontuotteilla. Mitä tulee eettisyyteen: Ei kannata tuomita, jos ei tiedä totuutta. :) Minä en ainakaan osaa kuvan perusteella sanoa, onko ko. tekoturkis eettisesti tuotettu vai ei.
Niin, että itse ei tarvitse noudattaa luonnontuote-etiikkaansa 100%, mutta muita on kyllä on sitten varaa arvostella, kun eivät ole "yhtä" hippejä. Omaa sädekehää on vaan niin kuumottavaa kiillottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että itse ei tarvitse noudattaa luonnontuote-etiikkaansa 100%, mutta muita on kyllä on sitten varaa arvostella, kun eivät ole "yhtä" hippejä. Omaa sädekehää on vaan niin kuumottavaa kiillottaa.
Joskus on myös tehtävä valinta, ekologia vai eettisyys. Jos ei halua alasti kulkea.
Vierailija kirjoitti:
mutten muista niissä merkkilaukkuja kritisoitaneen, enkä edes alkoholinkäyttöä. Pään sekoittamista kyllä, autolla kaahaamista ja yhteiskunnan valtarakenteita joo..näitä nytkään harjoita?
Älä juo tota juttuu
Kun mä näen mitä sä teet muhun sattuu...
Kun sä et tiedä mitä on kohtuus
Vedät sitä niinku viimeistä lohtuus
Nyt sun täytyy kohdata totuus
Sun täytyy kohdata totuus
Jollet osaa ajaa älä hyppää rattiin
Jollet osaa uida älä mene mereen
Jukka-poika hakkaa tää nyt sun kalloon
Jollet osaa juoda älä tartu pulloon..
Humalainen heiluu ja kompuroi
eikä pysy mukana kun rumpu soi
Joo, se vaan mesoaa ja mekastaa
ja nukahtaa, kun pitäs rakastaa
Kyllä tossa mun mielestä alkoholinkäytöstä nimenomaan lauletaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kirsi salo muuttunut just toisinpäin? Sama ohjelma viikko sitten
Kyllä. Hippeilee sijoitussalkun kanssa. :D
Elikkäs yks ei hippeile, koska siihen on varaa.
Toinen hippeilee, koska siihen on varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi yhtä paljon rahaa, kuin Jukka Pojalla, satsaisin ehdottomasti 100 % ekologisiin ja eettisiin tuotteisiin aina ja kaikessa. Ei kuitenkaan ole, joten teen sen, mitä pystyn: Kierrätän, kirppistelen, kuljen julkisilla, tuunaan rikkinäisestä ehjää jne. Kyse onkin siitä, että Jukka Pojalla olisi täysi mahdollisuus noudattaa noita arvoja nyt täysillä, mutta hän ei sitä tee. Joten kyllä, moite on tässä tapauksessa täysin oikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutten muista niissä merkkilaukkuja kritisoitaneen, enkä edes alkoholinkäyttöä. Pään sekoittamista kyllä, autolla kaahaamista ja yhteiskunnan valtarakenteita joo..näitä nytkään harjoita?
Älä juo tota juttuu
Kun mä näen mitä sä teet muhun sattuu...
Kun sä et tiedä mitä on kohtuus
Vedät sitä niinku viimeistä lohtuus
Nyt sun täytyy kohdata totuus
Sun täytyy kohdata totuus
Jollet osaa ajaa älä hyppää rattiin
Jollet osaa uida älä mene mereen
Jukka-poika hakkaa tää nyt sun kalloon
Jollet osaa juoda älä tartu pulloon..
Humalainen heiluu ja kompuroi
eikä pysy mukana kun rumpu soi
Joo, se vaan mesoaa ja mekastaa
ja nukahtaa, kun pitäs rakastaa
Kyllä tossa mun mielestä alkoholinkäytöstä nimenomaan lauletaan.
Alkoholin liikakäytöstä.
Alkoholia on ykkösoluessakin. En ymmärrä miten liittyy suoraan alkoholinkäyttöön. Hyvin on suomalainen "valistus" propaganda purrut. Mallasjuoma on muuten käärmeestä kotoisin.
Tai voi olla, että Jukka-Poika on jo sanonut kaiken. Ei enää tuu biisejä, joilla olis suurempaa ajatusta.