Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummalla korvalla puhutte puhelimessa?

Vierailija
23.11.2015 |

Itse puhun aina puhelin oikealla korvalla,jos yritän vasemmalla niin ajatus ja puhe ei toimi saumattomasti.
Tuntuu yhtä vaikealta kun kirjoittaminen vasemmalla kädellä jos on oikeakätinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäisellä.

Vierailija
2/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeakätinen mutta pidän puhelinta aina vasemmalla korvalla vasemmalla kädellä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita juutuubiin korvapuhetta.

Vierailija
4/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmalla jos puhelin korvalla, oikea jos hf käytössä. oikeassa lievää kuulon alentumaa että itse ihmetellyt miksi se on kuitenkin mukavampi valinta hf kanssa. ajatus toimii kyllä molemmilla tavoilla ja oikeakätinen minäkin :)

Vierailija
5/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän suutani.

Vierailija
6/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ns. Multihandinen eli käytän mm. puhelimeen puhuessa sekä vasenta että oikeaa kättä. Olen myös multiöörönen eli myös korvista käy molemmat!

Vierailija
7/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän suutani.

Voi että, oletpas kerrassaan nokkela

Vierailija
8/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän puhelinta aina vasemmalla (siis tekstaritkin jne) vaikka olen oikeakätinen. Mutta näin jää sopivasti käsi muistiinpanoja kirjoittamaan!

Vierailija
9/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän puhelinta aina vasemmalla (siis tekstaritkin jne) vaikka olen oikeakätinen. Mutta näin jää sopivasti käsi muistiinpanoja kirjoittamaan!

Mistä miinus? Ei tämä mikään mielipideasia ole!

Vierailija
10/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vasemmalla. En tiedä miksi, ehkä se johtuu vanhoista lankapuhelimista,joita piti aina vasemmalla jotta oikealla saattoi kirjoittaa.

Vierailija
11/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla korvalla pidän luuria. Jos pidän vasemmalla, niin en älyä mitään, mitä minulle puhutaan.

Vierailija
12/21 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käytän kans oikeeta. Kokeilin laittaa äsken huvikseen luurin vasemalle niin tuntui todella huonolta.

Vierailija
13/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasi puhu korvillani. Mitähän lääkäri tuumaisi jos kertoisin puhuvani.

Vierailija
14/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vasemmalla, oikea käsi on varattu hiirelle.

Vierailija
15/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän suutani.

Voi että, oletpas kerrassaan nokkela

Ja sinä ihailtavan huumorintajuinen!

Vierailija
16/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä miinus? Ei tämä mikään mielipideasia ole!

Se oli varmaan ns. kiintiömiinus.

Vierailija
17/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikealla korvalla pidän luuria. Jos pidän vasemmalla, niin en älyä mitään, mitä minulle puhutaan.

Tätä juuri tarkoitin.

Ap

Vierailija
18/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeakätisellä vasen aivolohko on hallitseva. Vasemmasta korvasta viesti menee suoraan hallitsevaan lohkoon. Oikealla korvalla kuunnellessa pitää oikean aivolohkon ensin "kertoa" asia vasemmalle lohkolle ennenkuin sitä voidaan käsitellä.

Siksi oikeakätiset yleensä käyttävät vasenta korvaa puhuessaan puhelimessa ja vasenkätisillä homma toimii tietenkin päinvastoin.

Vierailija
19/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vasemmalla. En tiedä miksi, ehkä se johtuu vanhoista lankapuhelimista,joita piti aina vasemmalla jotta oikealla saattoi kirjoittaa.

Sama täällä. Oli niin kamalaa katsella ihmisiä, jotka yrittivät olkapäällä jumittaa luurin kiinni oikeaan korvaan ja samalla kirjoittaa oikealla kädellä. Ja kai nykyään joku tekee samaa kännykällä.

Vierailija
20/21 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmalla. Oikeassa korvassa lievä luulonalenema.