Olen pannut vain aviomieheni kanssa. Kysy jotain.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tajua. Jos kerralla löytyy se oikea pitäisikö se lempata ihan vain siksi, että kuuluu olla useamman kanssa? Vaikka sitten menettäisi suunnilleen aarteen?
No ei todellakaan. Mulla on ollut kolme ja jos vielä joskus joku löytyy on sitten neljäs. Ja yhdellä olisin halunnut mennä.
Miksi!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen pannut vain aviomieheni kanssa ja tadaa, hänkin vain minun kanssani. Voitin!
Sama, meillä iät olivat 22 ja 23. Kumpi meistä voitti?
Meidän iät 28 ja 27 vuotta, yhdessä 18-vuotiaasta asti.
(23)
Niin minäkin ja minusta tämä on normaalimpi olotila kuin usean kanssa.
Eikö tuo ole Pohjanmaalla ihan yleistä? Kokenut nainen on huono, suvulta menee maine ja naapurilla on sen jälkeen isommat (=paremmat) juhlat. Valitaan siis naapurin poika, koska ei muuta uskalleta.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut kaikille, jotka ovat onnistuneet ensimmäisellä yrittämällä!
Kiitos!
T. Kohta 48- vuotias nainen, joka on pannut vain aviomiehensä kanssa ja on ylpeä siitä
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole Pohjanmaalla ihan yleistä? Kokenut nainen on huono, suvulta menee maine ja naapurilla on sen jälkeen isommat (=paremmat) juhlat. Valitaan siis naapurin poika, koska ei muuta uskalleta.
En ole uskovainen enkä
Pohjanmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
T. Kohta 48- vuotias nainen, joka on pannut vain aviomiehensä kanssa ja on ylpeä siitä
Miksi olet ylpeä? Minä en ole. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
T. Kohta 48- vuotias nainen, joka on pannut vain aviomiehensä kanssa ja on ylpeä siitäMiksi olet ylpeä? Minä en ole. Ap
Miksen olisi? Olen ylpeä itsestäni, koska tämä on aika harvinaista nykyään, paitsi uskovaisten keskuudessa. Minä en ole uskovainen. Mikset sinä ole ylpeä? Ainahan sulla on mahdollisuus paneskella muidenkin kanssa, jos se tekee sut onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!
T. Kohta 48- vuotias nainen, joka on pannut vain aviomiehensä kanssa ja on ylpeä siitäMiksi olet ylpeä? Minä en ole. Ap
Miksen olisi? Olen ylpeä itsestäni, koska tämä on aika harvinaista nykyään, paitsi uskovaisten keskuudessa. Minä en ole uskovainen. Mikset sinä ole ylpeä? Ainahan sulla on mahdollisuus paneskella muidenkin kanssa, jos se tekee sut onnelliseksi.
No ei ole mahdollista ilman että lapset kärsisivät.
Tuleeko monellakin ekana mieleen, että yhden kanssa olleet ovat jotain uskovaisia Pohjanmaan perukoilta? Eikä esimerkiksi että on vaan yksinkertaisesti tullut niin kivasti toimeen sen ekan kumppanin kanssa että on edelleen yhdessä?
Minulta on kerran kysytty illanistujaisissa että olenko uskovainen ja hämmennyin niin että sain vaivoin sanotuksi että en ole. Muuten ei ole tullut livenä puheeksi kuka on ollut kuinka monen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tajua. Jos kerralla löytyy se oikea pitäisikö se lempata ihan vain siksi, että kuuluu olla useamman kanssa? Vaikka sitten menettäisi suunnilleen aarteen?
No ei todellakaan. Mulla on ollut kolme ja jos vielä joskus joku löytyy on sitten neljäs. Ja yhdellä olisin halunnut mennä.
Miksi!?
Miksi ei? Tuollakin otannalla jo tietää, että on hyviä ja huonoja ja se ideaalitilanteessa osuu kerralla kohdilleen. Miksi sitä hajottaa itseään huvin vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole minäkään muiden kanssa pannut kuin mieheni.
t: nainen 40v.
Kaduttaako? Täyttääkö mies kaikki seksuaaliset tarpeesi?
Ei kaduta ja ei, mies ei täytä kaikkia tarpeitani. Tällä hetkellä meillä on seksitön kausi menossa. Mies pihtaa. Muutenkin tuntuu tämä liitto natisevan liitoksistaan. Mutta en ole vielä heittänyt pyyhettä kehään, ehkä se tästä vielä.
Minäkin oon ollut vain mieheni kanssa, ja hän vain minun. :) Mutta mulla on muutamia ystäviä, joille en oo kehdannut kertoa, kun ovat itse niin kokeneita ja maailmaa nähneitä. Kysymys: Hävettääkö sua koskaan se, ettei sulla oo ollu muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole minäkään muiden kanssa pannut kuin mieheni.
Kaduttaako? Täyttääkö mies kaikki seksuaaliset tarpeesi?
Ei kaduta ja ei, mies ei täytä kaikkia tarpeitani. Tällä hetkellä meillä on seksitön kausi menossa. Mies pihtaa. Muutenkin tuntuu tämä liitto natisevan liitoksistaan. Mutta en ole vielä heittänyt pyyhettä kehään, ehkä se tästä vielä.
Eikö olekin ihan järkyttävän törkeää, että mies pihtaa vittu neitsytvaimolleen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon ollut vain mieheni kanssa, ja hän vain minun. :) Mutta mulla on muutamia ystäviä, joille en oo kehdannut kertoa, kun ovat itse niin kokeneita ja maailmaa nähneitä. Kysymys: Hävettääkö sua koskaan se, ettei sulla oo ollu muita?
Hävettää niin paljon, että olen hakenut ammattiapua. Ap