Arvoisat av:laiset, mielteenne tästä mekosta rippimekkona

Vierailija

Kröhöm.. tyttäreni pääsee ripille, pienet 👏 sille. Sitten asiaan: ilmoitin tässä viimeviikolla, että rippimekko tilataan netistä, ihan vaan sen vuoksi, etten minä tai tyttö ehdi käydä kaupoissa kiertelemässä. Tyttö lähetti kuvan zalandon sivuilta seuraavasta mekosta https://m.zalando.fi/chi-chi-london-juhlamekko-rose-cz621c006-j11.html
Mietin tässä, että onko tuo sopiva rippimekoksi? Pyydän asiallisia mielipiteitä, kiitos :)

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Liian lyhyt ja yläosa liian avoin. Toinen näistä vielä menisi mutta nyt paljastaa reittä JA rintoja. 

Monta konfirmaationa nähneenä olen kyllä vastaavia nähnyt ja kirkossahan on se alba kuitenkin päällä

Vierailija

Voi, kiitos kun näin asiallista kommenttia tullut! Itsekin tuota lyhyyttä mietiskelin.. pitänee yhdessä katsoa lisää niitä mekkoja. En oikein tiedä millanen mekon kuuluisi olla.

Vierailija

Liian lyhyt minunkin mielestä. Minusta näihin tapahtumiin pitäisi olla vähintään n.polveen asti ulottuva mekko. Avonaisuudessa ei sinäänsä ole mitään vikaa, kuhan kriittiset paikat ovat sopivasti peitossa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Todella ihana. Käy hyvin, koska kirkossa ollaan albassa. Mukavia juhlia teille. T. Äiti48v. Viisien rippiäisten kokemuksella

Voi kiitoksia! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä käy, ellei ole tytön päällä liian lyhyt.

Kirkossa kuitenkin ollaan alba päällä.

Aivan. Pitänee katsoa useampi mekko, ja tilata kaikki, ja katsoa sitten niistä jos nappaisi. Oisko jollakin heittää ehdotuksia, siis vaikka linkkaatte jonkun mekon joka olisi sopiva ripille mentäessä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat