Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvoisat av:laiset, mielteenne tästä mekosta rippimekkona

Vierailija
23.11.2015 |

Kröhöm.. tyttäreni pääsee ripille, pienet 👏 sille. Sitten asiaan: ilmoitin tässä viimeviikolla, että rippimekko tilataan netistä, ihan vaan sen vuoksi, etten minä tai tyttö ehdi käydä kaupoissa kiertelemässä. Tyttö lähetti kuvan zalandon sivuilta seuraavasta mekosta https://m.zalando.fi/chi-chi-london-juhlamekko-rose-cz621c006-j11.html
Mietin tässä, että onko tuo sopiva rippimekoksi? Pyydän asiallisia mielipiteitä, kiitos :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana mekko! 😍 eikä mun mielestä kyllä tarvi mitään huivia kaverikseen, sillä tuo yläosahan muuten jää piiloon!

Vierailija
22/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Aivan ihana mekko! 😍 eikä mun mielestä kyllä tarvi mitään huivia kaverikseen, sillä tuo yläosahan muuten jää piiloon!

Samaa minäkin ajattelin! Kirkossa kuitenkin albat päällä.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian avonainen yläosa, rinnat näkyy liikaa.

Vierailija
24/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mekko! Helma mallin päällä himpun lyhykäinen, toivotaan että sopii lyhyemmälle tytölle paremmin. Kokeilemalla selviää.

Onnea ripille pääsystä!

Vierailija
25/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 17-vuotiasta naisenalkua tuollaisessa hemaisemassa mekossa mielellään katselee. Ihana mekko! =)

M46

Vierailija
26/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päästiin ripille viime kesänä ja tuon henkisiä mekkoset hyvinkin olivat. Tämä vaihtoehto ihan tyylikkäämmästä päästä. Kirkossa ollaan alba päällä, sitä ei tarvii miettiä. Kengillä saa vielä pelattua tyyliä juhlavammaksi tai "arkisemmaksi". Kivoja juhlia!!

Vierailija
27/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli samantapainen mekko + hartiahuivi, voi muistoja :)

Vierailija
28/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos konfirmaatio on kesällä (vapusta elokuuhun) niin OK. Muina aikoina tummempi ja olkapäät peittävä asiallisempi.

Vierailija
29/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oltiin kummitytön rippijuhlissa ja tuon pituisia oli varmaan kaikilla mekot. Kirkon ajanhan kaikki ovat albat päällä, yhteiskuvassa ulkona kirkon jälkeen olivat omissa vaatteissa, että sikäli tuskin mitään huivia tuo mekko tarvitsee. Itse ihmettelin kirkossa monen tytön älyttömän korkeita korkkareita, joilla eivät sitten osanneet kävellä. Sellaista polvet koukussa köpöttelyä, eli matalammat kengät ehkä sopisi nuorelle paremmin. Ja jotenkin ne pinkit tolppakorot ja vastaavat oli kyllä muutenkin aika mauttomat kun vilkkuivat alban alta.

Vierailija
30/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa tule kylmä nyt talvella? Missä juhlat on? Kotona voi toki säätää lämpöä, mutta jossain ravintolassa tuo saattaa kaivata jonkin hartiahuivin lisäksi.

Vierailija
31/31 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvirippijuhliin liian kevyt mun mielestä. Suostuisiko laittamaan kevyen vaalean neuleen? Sitten olisi täydellinen. Helpompi olis kuitenkin ostaa mekko, jossa edes pienet hihat tai muuten ylävartalo kylmään säähän sopivasti puettu. Tylsää, tiedän:( kaunis mekko kyllä, ja kesärippijuhliin tosi hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan