Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä keskenään, PISTE.

Vierailija

Tämä on päivän selvää vaikka sitä moni yrittää kiistää... näissä tapauksissa on aina kyse siitä että jompi kumpi (yleensä mies) haluaa enemmän. Mietitään nyt järjellä, mitä yhteisiä keskustelun aiheita miehellä ja naisella on joita ei saman sukupuolen kanssa ole? Siis niitä on päinvastoin vähemmän..

Poikkeus on tietysti homo miehet jotka ovat pääsääntöisesti ystäviä nimenomaan naisten kanssa... Mutta heteromies ja nainen ystäviä keskenään.. Korkeintaan siinä tapauksessa että nainen on ämpärin ruma.

Toivon asiallista keskustelua.

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Jahas. Just poikaystävän kaveri totes, että oon sen ainoo ystävä, jonka kans voi keskustella viskeistä ja sikareista. Muutenkin mun kaverit on lähinnä miehiä. Lapsuuden kaveritkin oli poikia.

Vierailija

Minulla on naisystäviä, oikein hyvin on ystävyys sujunut. Olet vain sterotyyppisen ajattelun vanki, uskot kliseen että miehillä on vain pillu mielessä. Kannattaisi joskus pohtia ihan vakavasti omia ennakkoluuloja.

Vierailija

Mun miehen työkaveri on tullut miehelle hyväksi ystäväksi. Tekevät usein projekteja yhdessä. Ja ovat vain ystäviä. Lisäksi tämä nainen on todella kaunis, rahoitti opintojaan tekemällä mallin töitä.

Vierailija

Hmm...

1. Olen heteromies.
2. Paras ystäväni on nainen.
3. Meillä on yhteisiä keskustelunaiheita.
4. Hän ei ole ruma vaan erittäin viehättävä.
5. En missään olosuhteissa haluaisi seurustella hänen kanssaan, koska A.) en ole kiinnostunut hänestä romanttisessa/seksuaalisessa mielessä ja B.) seurustelusuhde päättyisi todennäköisesti eroon, mutta ystävyytemme sen sijaan kestää.

Kertoisitko ap ystävällisesti, mikä näistä ei pidä paikkaansa ja miksi?

Vierailija

Aloittaja on lassukka. Lassukat ihastuu kaikkiin naisiin. Aloittajan mielestä siis miehet eivät voi olla ystäviä naisten kanssa, koska hänkään ei siihen kykene, niin EI KYKENE KUKAAN MUUKAAN!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmm...

1. Olen heteromies.
5. En missään olosuhteissa haluaisi seurustella hänen kanssaan, koska A.) en ole kiinnostunut hänestä romanttisessa/seksuaalisessa mielessä ja B.) seurustelusuhde päättyisi todennäköisesti eroon, mutta ystävyytemme sen sijaan kestää.

Kohta viisi ei pidä paikkaansa. Et kertonut kaikkia taustoja esim. seurusteleeko nainen tai sinä ja kärsitkö sinä kaimupoikamus maximus nimisestä vakavasta sairaudesta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmm...

1. Olen heteromies.

Jos et kerran ole kiinnostunut naisesta seksuaalisessa mielessä, mikset hankkinut miespuolista ystävää?

Vierailija

Kyllä voi olla ystäviä. Ei se kovin yleistä ole, eikä sitä ymmärrä , ellei itse sitä ole kokenut. Mullakin oli ystävänä 20v vanhempi rouva (työkaveri) ilman mitään kipinää, mutta ihana ystävyyssuhde oli rikastuttava kokemus, jota kesti kolme vuotta ja hiipui tämän rouvan muuttoon kauemmaksi. Vaimokaan ei ollut mustis meidän ystävyydestä.

Vierailija

Auts, mulla on monta hyvää miespuolista ystävää. Kaikkien kanssa olen YSTÄVÄ, enkä kyllä todellakaan usko, että hekään haluaisivat minua. Sen nimittäin huomaa aika äkkiä. Joten arvon AP, vaikka sinä ilmeisesti haluat painaa kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia - olivatpa ne "ystäviäsi" tai ei, niin kaikki eivät halua samaa. Minä voin halata kuolettavan komeaa ystävääni ja sanoa hänelle, että "olet ihana", mutta sänkyyn en ikinä hänen kanssaan hyppäisi.

Vierailija

Hyvin on onnistunut ystävyys naapurin miehen kanssa  jo 30 vuotta. Ei sitten mitään seksuaalista ole koskaan ollut, olemme tahollamme naimisissa eikä mustasukkaisuutta ole esiintynyt kummassakaan perheessä. Meillä on vaan sellainen "ymmärrys" ja samat kiinnostuksenkohteet, vailla mitään romantiikantarvetta. Välit ovat näiden vuosien jälkeen jo lähes sisarukselliset. Romantiikkaan ja sielunkumppanuuteen meillä on puolisomme.

Vierailija

Minun paras kaverini on naimisissa oleva mies. Naapurin sinkkumiehen kanssa vietän silloin tällöin iltaa musiikin parissa jomman kumman kotona, mutta vähäisintäkään sutinaa ei välillämme ole ollut näiden seitsemän vuoden aikana. Muitakin miespuolisia kavereita minulla on, sekä heteroita että homoja. Olen aina ollut sinkku, joten jos joku näistä elämässäni olleista tai olevista miehistä olisi minusta sillä lailla kiinnostunut, hän olisi varmaan jo vihjaissut jotakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hmm...

1. Olen heteromies.

Juu, komppaan tätä. Minulla miespuolinen ystävä ja olen naimisissa oleva nainen. Ihana ihminen mutta en tunne sellaista vetoa että voisin seurustella vaikka olisin sinkku.

Vierailija

ja ikää oli? 13v? 11v? ei se vaadi muuta kuin sen, että peli on tehty niin selväksi että kumpikin tajuaa homman oikean luonteen. kahden aikuisen pitää pystyä keskustelemaan asioista ja tekemään vaikeita päätöksiä. se, että sinä et siihen kykene ei ole vastakkaisen sukupuolen vika.

mä olen ollut naisystäväni häissä kutsuvieraana, ja olen heidän lapsensa kummi.  yhden naispuolisen kaverini mies taas on työkaverini, eikä siihenkään liity mitään ihmeellistä. mustasukkaisuus ei edes viitteellisesti liity kuvioihin. 

-m35

Vierailija

Tässä nyt haittaa tekee ne naiset / miehet jotka on oikeasti ihastuneita/rakastuneita ja ystävyyden varjolla yrittävät suhdetta. Näitä on niin paljon et en ihmettele ap:n näkemystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm...

1. Olen heteromies.

Jos et kerran ole kiinnostunut naisesta seksuaalisessa mielessä, mikset hankkinut miespuolista ystävää?

Miksi olisi pitänyt? Miksi ystävien pitäisi olla samaa sukupuolta?

En itseasiassa edes sanonut, ettei minulla olisi myös miespuolista ystäviä. Päättelit sen itse. Sanoin vain, että PARAS ystäväni on nainen.

Olen pahoillani, mutta en vaan ymmärrä logiikkaasi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat