Miksi vihaat miehiä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mikä näitä vihatrollaajia ei bannata?
Siksi, että NAT tekee bännäämisen mahdottomaksi. Eikä sekään auta, että operaattori muuttaa ip-osoitteen kiinteäksi, kun r-kioskilta saa prepaid-yhteyden.
Toki voisihan esim. tampereen tai helsingin alueelta spämmäävän trollin bännätä. Se kuiten tarkoittaisi, ettei kaikki helsingin ja tampereen alueella elävät käyttäjät ovat bännissä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä perkeleen sitkeä tämä miesvihahullu.
Jos se onkin perkele.
Taa miesvihatyyppi aina putkahtaa esille viikonloppuisin. Ikava kylla on tullut luuhattua AV:lla siihen malliin itsekin, etta olen taman huomannut. Luulisin, etta joku toissa kyrsiintynyt perakammarinpoika aina selviytyy viikonlopuista tilittaessaan uhriutumistaan taalla... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lähinnä surullinen kaikesta siitä miesvihasta mitä palstalla näkyy :'(
Tämä on paikka mihin jotkut kirjoittelee sairaimmat oksennuksensa mitä mielen sopukoista löytyy. Vihaa riittää vaikka muille jakaa.
M39
Joo ja sitä sunkin kannattaa miettiä kun vittuilet jollekin seuraavan kerran. Ihminen ei kestä mitä vaan ja viha on normaali reaktio jos saa turpaan riittävästi (koulu-,työpaikka- tmv.kiusaaminen, rasismi, lähisuhdeväkivalta jne.jne.)
Miehet kiusaavat minua rumuuteni takia, siksi vihaan heitä.
He ovat todella sairaita ja pahoja minua kohtaan. En uskonut sellaista olevankaan kunnes itse koin sen.