Koulu-uinnit ahdistaaa!!!
Oon siis 12v tyttö ja mul ois ens kuussa tulossa koulu-uinnit. 2 kertaa siis vaan. En haluu niihin mennä kosk oon niin epävarma ja muuta :). En ollut viime vuonna koulu-uinneissa myöskään täst samasta syystä ja siksi sain liikunnasta 8, koska en vapaa-ajallakaan halunnut käydä tekemässä tätä uintitestiä :))) Noh, opettaja on yrittänyt rohkaista sil et suihkutilois ois suihku mihin saa verhon.. ei.. ei vaan tee mieli olla siellä altaassa poikien katseltavana ku oon ainut luokan tyttö jolla on aika isot rinnat ikäisekseen ja karvotustakin. ja 100% varma että ainut. On varmaan aika noloa myös sitte istua siellä katsomossa toista vuotta putkeen... mitä teeennn
Kommentit (23)
Olen 47v nainen, ja mielestäni jokainen saa päättää itse minkä verran ja missä tilanteessa haluaa vartaloaan muille näyttää. Perusoikeus. Ketään ei voi pakottaa olemaan toisten nähden alasti. Omille lapsillenikin olen kirjoittanut kouluun lupalaput. Uimataito on hankittu uimakoulussa ja vapaa-ajalla.
Päätät vaan itse kumman nolouden kestät mieluummin, nakuilun vai katsomossa istuskelun.
Muistan kanssa liikuntatunnit kun oli uimahalliin meno, häpesin jotenkin alusvaatteitani enkä halunnut mennä. Tämä 70-luvulla. Lintsasin ne. N59v
Tuon ikäiset pojat ei tyttöjä vilkuile, joten turhaa kuvittelet, että arvostelisivat sinua.
Tsemppiä!
Vierailija wrote:
Olen 47v nainen, ja mielestäni jokainen saa päättää itse minkä verran ja missä tilanteessa haluaa vartaloaan muille näyttää. Perusoikeus. Ketään ei voi pakottaa olemaan toisten nähden alasti. Omille lapsillenikin olen kirjoittanut kouluun lupalaput. Uimataito on hankittu uimakoulussa ja vapaa-ajalla.
Päätät vaan itse kumman nolouden kestät mieluummin, nakuilun vai katsomossa istuskelun.
Saako vanhemmat tosiaankin vaan valita mille tunneille lapsi osallistuu, kuin poimia irtokarkkeja hyllystä? Että tänään ei osallistu liikuntaan ja huomenna jättää väliin matematiikan, mutta äidinkielen tunneille ja kuvikseen tulee, sekä ensi viikolla liikuntaan ja matematiikkaan, mutta sitten skipataan äidinkielen ja maantieto? Ja kun koko luokka tekee tätä samaa, voitko kuvitella miten hankalaksi se tekee open työt?
Ota se kakara kotiopetukseen, jos ei koulun opsit kelpaa.
Kouluissa pitäisi olla mahdollisuus valita uinnin ja jonkin muun liikunnan väliltä. Koulussa jota kävin, näin tehtiin.
Varmasti siellä on muillakin kehitystä tapahtunut joten ainoa et ole. Teet sitten muuta jos halliin meno on nyt vaikea ajatus.
Itsekin pinnasin koulussa uimapäivät aina. Tasan yhden kerran muistaakseni menin muiden mukana uimaan, ekan ja viimeisen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Saako vanhemmat tosiaankin vaan valita mille tunneille lapsi osallistuu, kuin poimia irtokarkkeja hyllystä? Että tänään ei osallistu liikuntaan ja huomenna jättää väliin matematiikan, mutta äidinkielen tunneille ja kuvikseen tulee, sekä ensi viikolla liikuntaan ja matematiikkaan, mutta sitten skipataan äidinkielen ja maantieto? Ja kun koko luokka tekee tätä samaa, voitko kuvitella miten hankalaksi se tekee open työt?
Kiinnostaa missä koulussa matikantunnilla täytyy olla alasti tai vähissä vaatteissa muiden nähden?
"Paavo Väyrysen valtiollinen ura on mittava. Väyrynen on toiminut valtioneuvoston jäsenenä viidellä eri vuosikymmenellä. Ministerinä hän on toiminut suomalaisista toiseksi kauimmin. Vain valtioneuvos Johannes Virolainen on toiminut ministerinä hieman häntä pidempään." https://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2023/10/2-2023-Itsenais…
Vierailija wrote:
"Paavo Väyrysen valtiollinen ura on mittava. Väyrynen on toiminut valtioneuvoston jäsenenä viidellä eri vuosikymmenellä. Ministerinä hän on toiminut suomalaisista toiseksi kauimmin. Vain valtioneuvos Johannes Virolainen on toiminut ministerinä hieman häntä pidempään." https://www.paavovayrynen.fi/wp-content/uploads/2023/10/2-2023-Itsenais…
Nyt tarvitaan oikeasti pätevä henkilö Suomen presidentiksi. Ei sotaisaa globalistia...
Parin vuoden päästä teinit haluaa kuitenkin mennä kouluun pienemmissä vaatteissa kuin uimapuku.
"Julkisessa keskustelussa ei ole ymmärretty sitä, että ehdokkaiden esillä ololla on vaalien lopputulokseen myös kielteisiä vaikutuksia. Pajatsot tyhjenevät – Mauno Koiviston taannoista kieltä käyttääkseni – ja kasvot kuluvat."
Pajatsot tyhjenevät – kasvot kuluvat https://www.paavovayrynen.fi/2023/10/29/pajatsot-tyhjenevat-kasvot-kulu…
Kyllä saa jättää väliin, sano opelle silloin että sulla on vaikka menkat päällä, silloin ei pakoteta uimaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nyt tarvitaan oikeasti pätevä henkilö Suomen presidentiksi. Ei sotaisaa globalistia...
Mika Aaltola olis paras.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Muualla ei olla alasti.
huono 0/5