Miksi moni mies haluaa naisen, jolla itseä matalampi koulutus?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (96)

Vierailija

Hyvä kysymys. Sitten valitetaan netissä, kun vaimo on niin pienituloinen ja vaatii jakamaan kulut tietyn prosenttiosuuden mukaan. Miesten pitää ottaa enemmän vastuuta parinvalinnassa naisen tulotason mukaan. Moni naisjohtaja on naimaton, joten tilanne on täysin miesten omaa vikaa.

Vierailija

Ei jaksa kuunnella koulutetun naisen natinaa: " Miksi sinua haittaa minun parempi koulutus???!!!"  vaikka ei haittaa yhtään. Tämä siis omasta elämästä.

Vierailija

Korkeasti koulutetut naiset tuppaavat olemaan jopa ahneempia kuin matalammin koulutetut naiset. Myös snobius kasvaa exponentiaalisesti koulutuksen myötä.

Vierailija

Koulutettu ja hyvässä asemassa oleva nainen koetaan pelottavana. Miehen omanarvontunto ei kestä oppineempaa naista. Naista ei voi noin vain ohjailla ja sanella asioita. Kertoo kyllä jotain miehestäkin, jos hyvä koulutus ja vaimona peruskoulun paperit omaava puoliso.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Asia on yleensä toisinpäin, naisille koulutus on tärkeää ei miehille.

Nimenomaan näin. Miestä ei useimmiten haittaa, vaikka nainen olisi työtön ilman koulutusta, mutta naisille on huomattavat tärkeämpää, että miehellä on hienot koulutukset ja tarpeeksi kovapalkkaset työt.

Vierailija

Mulle on ihan sama mikä koulutus on, mutta tiedän että kiinnostus lopahtaisi heti jos kertoisin olevan vain peruskoulun käynyt jollekin akateemiselle naiselle. Mutta minulla taas kiinostus ei lopahda naisen koulutukseen vaikka itse olen akateeminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska miehen itsetunto ei kestä, jos nainen on koulutukseltaan tai yleensä statukseltaan tätä ylempänä. 

Ei ole siitä kyse. Eikä korkeakoulutetut naiset perus duunari miestä edes huoli. Nainen haluaa katsos pariutua aina itseään parempaan sosiaaliluokkaan kuuluvan miehen kanssa.

Vierailija

Taitaa tämäkin olla aika aikansa elänyt ja vanha käsitys. Minä olen helsinkiläinen nainen, jolla korkea koulutus ja naimisissa ammattikoulun käyneen miehen kanssa. Koskaan ei ole mies muuta kuin tsempannut minua. Hänellä on vakaa työpaikka ja on perheorientoitunut, komea ja mukava mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on yleensä toisinpäin, naisille koulutus on tärkeää ei miehille.

Nimenomaan näin. Miestä ei useimmiten haittaa, vaikka nainen olisi työtön ilman koulutusta, mutta naisille on huomattavat tärkeämpää, että miehellä on hienot koulutukset ja tarpeeksi kovapalkkaset työt.

Miehiä kyllä useimmiten haittaa, jos joutuu omalla palkallaan elättämään koko perheen ikuisuuteen asti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska miehen itsetunto ei kestä, jos nainen on koulutukseltaan tai yleensä statukseltaan tätä ylempänä. 

Kyllä se menee ihan toisin päin. Mua ei kiinnosta paskan vertaa naisen koulutukset ja tulotasot, mutta naista todellakin kiinnostaa mun tulotasot. Pitäisi käydä töissä, pitäisi olla rahaa, muuten naista ei todellakaan kauan kiinnosta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat