Seksin puute saa ihmeitä aikaan
Nimittäin minä, rehellisin ihminen mitä maan päällä on, olen alkanut vakavasti harkita salasuhdetta.
En halua enkä voi erota, mutta seksiäkin haluttaisi vaan niin paljon.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin äreyttä näyttää tuo puute poikivan...
Mä en jaksa olla enää edes äreä.
Päivät menee vain haaveillessa ihanasta kiihkeästä seksistä. Ei siinä ehdi äksyillä.
Ap.Missä ap asuu?
Ikä, pituus, paino, kuppikoko, lapsien lukumäärä?
Meillä muija pihtaa ja haluaisin kyllä paneskella, mulla ei ole naisystäviäkään eikä aikaa oikein mistään "naimakaveria"etsiä.
T.m40vSua jonkun vuoden nuorempi, hoikka, kroppa kestää päivänvalon, pienet tissit ja lapsia ihan sopivasti. Ei voi tarkemmin kertoa, kun heti narahtaisin ennen kuin olisin mitään edes tehnytkään. ;) Entä sinä?
Ap.181cm 86kg pitkät hiukset, duunari,2 lasta ,39v, imatra, normi vehkeet.
Heti alkoi kuumotella, mutta miksi Imatra? Se on liian kaukana.
Ap.
Kokeilkaa avointa suhdetta, jos kumppani ei pysty tai halua seksiä. Sanot siis hänelle ihan suoraan, että nyt on tilanne tämä, miten se ratkaistaan. Kysyt, että onko ideoita.
Mä olin 10v suhteessa, jossa miestä ei seksi kiinnostanut. Ajattelin et kaikkeen tottuu. Sitten erottiin. Löysin kumppanin joka on tosi aktiivinen. Muutenkin hieno mies. Noi 10 vuotta tuntuu surullisilta, melkein hukkaan heiteltyiltä vuosilta. Ilman fyysistä läheisyyttä elämästä puuttuu niin paljon. Sitä ei vain tajua, ja siihen läheisyyden puutteeseen tottuu. Ja joskus on tilanteita että on pakko kestää. Mutta omasta kokemksestani sanoisin, että älkää tyytykö huonoihin suhteisiin. Tietysti itse voi vaikuttaa paljon suhteen laatuun, mutta jos kaipaa seksiä ja läheisyyttä eikä toinen osapuoli ole yhtään kiinnostunut, niin todellakin kannattaa hakea muualta. En keksi yhtään syytä (tekosyytä) miksi pitäisi tyytyä elämään ilman läheisyyttä. Niitä ei oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa avointa suhdetta, jos kumppani ei pysty tai halua seksiä. Sanot siis hänelle ihan suoraan, että nyt on tilanne tämä, miten se ratkaistaan. Kysyt, että onko ideoita.
Tästä ollaankin kerran puhuttu. Silloin vaan ei oltu vielä kummatkaan valmiita siihen. Ehkä täytyy ottaa asia taas puheeksi. Itse olisin jo ihan valmis.
Ap.
Seksin puutteen voi hoidella itsekin. Eronneena hoidan itseltäni ensin puutteen pois ennen kuin lähden uutta miestä katselemaan, ettei tule pelkän pahan puutteen vuoksi tehtyä vääriä valintoja.
Mua oksettaa ihmiset ketkä pettää parisuhteessa jonkun eläimellisen vietin takia. Aika heikkoo semmoset ihmiset.. Opetelkaa nauttimaan omista vartaloistanne niin ei tarvitse käyttäytyä rumasti lähimmäisiä kohtaan tai erotkaa edes ennen, niin ei tule muille paha mieli.
Entä jos seksiä on kerran pari viikossa mutta se on usein pikaista ja tyydyttää vain miehen. Itse ei ehdi mukaan ollenkaan. Mies sanoo että tyydytetään ens kerralla sinutkin mutta niin se jää. No onneksi osaan itse tyydyttää itseni joten en kauheasti miestäni tarvitsekaan. Kaikki olisikin hyvin mutta tuo aiheuttaa katkeruutta miestäni kohtaan. Ja altistaa kyllä pettämiselle; vientiä olis kyllä. N32
Vierailija kirjoitti:
Missä ap punkkaa?
Aika pohjoisessa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hellan lettas. Minoon ollu 25 vuotta ilman pariseksiä ja jotenkin koen että teillä ei oo oikeutta valittaa. Ei mulla muuta.
Terveisin
peräkammarin mies
Ainiin ja lisäisin vielä tuohon että ei se todellakaan saa ihmeitä aikaiseksi vaikka kuinka puutteessa olis. Eli tämä myytti on murrettu.
Niin kun ethän sä osaa kaivata mitään sellaista mitä sulla ei ole koskaan ollut. Joten ei mitenkään verrattavissa.
Kyllä sitä kuule osaa kaivata... Tiedoksi vaan kaikille tuolla lailla ajatteleville urpoille.
Muuten olen sitä mieltä ketjusta, että EROTKAA tai PETTÄKÄÄ nyt vaan, tai olkaa siinä sitten, tai korjatkaa se parisuhteenne tilanne (tuskinpa osaatte).
Kannatan eroamista. Kulissiliitto on lapsille kamalaa :(
Vierailija kirjoitti:
Seksin puutteen voi hoidella itsekin. Eronneena hoidan itseltäni ensin puutteen pois ennen kuin lähden uutta miestä katselemaan, ettei tule pelkän pahan puutteen vuoksi tehtyä vääriä valintoja.
Läheisyyden puutetta ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyden puutetta ei voi.
Ei tosiaan voi ja se on pahempaa kuin seksin puute. Ilman seksiäkin elää jos saisi edes sitä läheisyyttä. Mä en saa kumpaakaan :(
Vierailija kirjoitti:
Kannatan eroamista. Kulissiliitto on lapsille kamalaa :(
Millä tavalla se on lapsille kamalaa? Jos äiti ja isä tulee hyvin toimeen, ei riitele, viettävät aikaa yhdessä koko perheenä ja ovat päällepäin kaikin puolin ns. normaali perhe. Vain se seksi puuttuu. Niin mikä siinä on lapsille niin kamalaa?
Näkisin sen eron olevan lapsille se kamalampi asia.
Tietysti voit erota. Puolet liitoista päättyy kuitenkin.
Miksi päästit miehesi pihtaamaan alunperin? Ihme juttu.