Seksin puute saa ihmeitä aikaan
Nimittäin minä, rehellisin ihminen mitä maan päällä on, olen alkanut vakavasti harkita salasuhdetta.
En halua enkä voi erota, mutta seksiäkin haluttaisi vaan niin paljon.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoleen vuoteen ei seksiä saa, tarkoittaa se pihtaajan irtisanoutumista parisuhteesta.
Miten kestätte kylmissä liitoissa? Eikö ahdistus käy niin suureksi, että se on jo lapsille haitallista seurattavaa?!
Ei meidän lapset tiedä mitään meidän seksielämästä. Meidän seksittömyys ei näy mitenkään päällepäin. Me ei tapella tmv. Eletään vain kuin parhaat ystävät.
Eli seksi ei vain ole teille tärkeä asia. Miten usein masturboit?
Viime aikoina lähes päivittäin.
Ja yhtään ei ahdista, ettei miehesi halua sinua?
Kyllä mua seksinpuute ahdistaa, mutta ei se näy päällepäin.
Sen pitäisi näkyä jos on ollut hyvin pitkään ilman seksiä. Ei vaan voi mennä niin, että omassa pienessä mielessä ahdistuu ja harkitsee pettämistä ja sivusuhteita. Kyllä näistä tunteista pitää kertoa myös kumppanille. Haluttomuus on parisuhteen ongelma, ei yksilön. Sillon kumpikin on vastuullinen kertomaan, miltä tuntuu, mitä toivoo, mitä haluaa ja tekemään sen eteen töitä. Sen osapuolen, joka haluaa seksiä, vastuulle jää omien puolien pitäminen.
Ei siis ole niin, että koko tilanne olisi sen haluttoman syytä. Jos toinen ei tee siitä isoa numeroa, niin miten toinen oikeaseti voi tietää, miten se ahdistuu, satuttaa, loukkaa ja tuntuu pahalle?
Tässä nyt keskustellaan siitä, eikö seksinpuute ahdista. Tietysti ahdistaa. Minua oma ja perheeni kokonaistilanne (ml. seksin ja läheisyyden puuttuminen) ahdistaa sen verran, että olen hakeutumassa päälääkärille ja on jo paperit tehtynä tuosta ahdistuksesta. Ei se kyllä erityisemmin näkyisi lapsille päin, jos saisin edes välillä potea ahdistuksen ja ärtymyksen tunteita rauhassa ja mies viitsisi katsoa edes sen aikaa omien lastensa perään. Myönnetään, että on toisinaan pinna kireällä. -31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos puoleen vuoteen ei seksiä saa, tarkoittaa se pihtaajan irtisanoutumista parisuhteesta.
Miten kestätte kylmissä liitoissa? Eikö ahdistus käy niin suureksi, että se on jo lapsille haitallista seurattavaa?!
Ei meidän lapset tiedä mitään meidän seksielämästä. Meidän seksittömyys ei näy mitenkään päällepäin. Me ei tapella tmv. Eletään vain kuin parhaat ystävät.
Sori kyllä se vaan näkyy, vaikka et itse sitä tiedosta. Lapset ja puoliso sen kyllä huomaa. Puoli vuotta ilman vielä fine, mutta ootas vuosi kaksi niin jo alkaa nakertaa. Varsinkin sitä jolta pihdataan..
Hah, tietäisitpä vain kuinka pitkään ollaan ilman oltu. Eipä kukaan tuttu ja läheisistäkään arvaisi millainen meidän suhde oikeasti on. Ei näy millään tavalla päällepäin seksittömyys. Ehkä ollaan jo niin totuttu.
Ai, täällä onkin keskustelua aiheesta. Täällä myös yksi seksin puutteessa riutuva vaimo. Seksiä on ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa, silloinkin pikaisesti jossain välissä vaan. Miestä väsyttää, pitää herätä huomenna aikaisin, on kiirettä, työstressiä... aina on jotain. Minä haaveilen päivät nuorista, kiihkeistä miehistä ja kunnon rajusta seksistä. Joka ilta menen pettyneenä nukkumaan. Liitto toimii muuten hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt keskustellaan siitä, eikö seksinpuute ahdista. Tietysti ahdistaa. Minua oma ja perheeni kokonaistilanne (ml. seksin ja läheisyyden puuttuminen) ahdistaa sen verran, että olen hakeutumassa päälääkärille ja on jo paperit tehtynä tuosta ahdistuksesta. Ei se kyllä erityisemmin näkyisi lapsille päin, jos saisin edes välillä potea ahdistuksen ja ärtymyksen tunteita rauhassa ja mies viitsisi katsoa edes sen aikaa omien lastensa perään. Myönnetään, että on toisinaan pinna kireällä. -31
Eli mies ei edes hoida säännöllisesti omia lapsiaan? Olet kammottava marttyyri. EROA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset anna sen näkyä? On sullakin oikeus omiin tunteisiisi ja seksiin miehen kanssa!
Mä olen ihminen, joka ei hirveästi kerro mitä pään sisällä pyörii...
Sulle vaimo, jos luet tätä. Anna vielä meille mahdollisuus, pyydän sitä miehenäsi ja lastesi isänä.
Tiedän, että en ole aina ollut se mies jonka ansaitsisit, mutta en ole tehnyt kuitenkaan asioita sinua loukatakseni. Rakastan sua ja tahtoisin että sinä voisit vielä joku päivä rakastaa ja himoita minua!
Arki rullaa "hyvin", mutta koetetaanko vielä saada himot heräämään?
Haluaisin olla elämäsi mies ja se johon voit nojata huonoina ja hyvinä päivinä.
Nauraa kun aihetta on ja välillä silloin kuin edes ei ole :)
Alkuaikojen seikkailunhaluista hulluttelija / raikuli tyttöä kaipaillen sun miehesi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset anna sen näkyä? On sullakin oikeus omiin tunteisiisi ja seksiin miehen kanssa!
Kärsi sitten tykönäsi. Asioita harvoin saa, ellei pyydä, joskus jopa vaadi. Mitä jos vetäisit miehesi housut alas ja alkaisit imeä munaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet yhtä syyllinen tilanteeseenne kuin miehesikin, ja pettäminen tuon perusteella erittäin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kyllä se vaan näkyy, vaikka et itse sitä tiedosta. Lapset ja puoliso sen kyllä huomaa. Puoli vuotta ilman vielä fine, mutta ootas vuosi kaksi niin jo alkaa nakertaa. Varsinkin sitä jolta pihdataan..
Hah, tietäisitpä vain kuinka pitkään ollaan ilman oltu. Eipä kukaan tuttu ja läheisistäkään arvaisi millainen meidän suhde oikeasti on. Ei näy millään tavalla päällepäin seksittömyys. Ehkä ollaan jo niin totuttu.
Oletko oikeasti koettanut herätellä intohimojasi takaisin miestäsi kohtaan?
Onko miehesi hyvä isä/puoliso? Voisit antaa vielä Teille mahdollisuuden?
Villiä seikkailumieltä sänkyyn vaikka ilman intohimoa ja ehkä sieltä vielä löytyisi se jokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet yhtä syyllinen tilanteeseenne kuin miehesikin, ja pettäminen tuon perusteella erittäin väärin.
En mä ole pettämässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies ei edes hoida säännöllisesti omia lapsiaan? Olet kammottava marttyyri. EROA!
Harrastaa kyllä välillä omien lastensa kanssa ja on sellainen viihdyttävä isä, mutta hoidollinen puoli ja vahtiminen eivät oikein suju. Alkavat olla jo niin isoja, ettei paljon hoitamista tarvita, mutta välejä saisi mennä selvittämään, kun riitelevät, koska se menee aina välillä nujakoinniksi, samoin muita pulmia ratkomaan. Siksi ärsyttää, ettei takamus nouse penkistä. Pahoittelen vatulointia, en oikeasti tiedä, mikä olisi parasta. -31
Vierailija kirjoitti:
Ai, täällä onkin keskustelua aiheesta. Täällä myös yksi seksin puutteessa riutuva vaimo. Seksiä on ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa, silloinkin pikaisesti jossain välissä vaan. Miestä väsyttää, pitää herätä huomenna aikaisin, on kiirettä, työstressiä... aina on jotain. Minä haaveilen päivät nuorista, kiihkeistä miehistä ja kunnon rajusta seksistä. Joka ilta menen pettyneenä nukkumaan. Liitto toimii muuten hyvin.
Olisin taivaassa jos saisin seksiä noin usein. Meillä on seksiä ollut tänä vuonna tasan kerran, huhtikuussa. Viime vuonna oli kaksi kertaa. Saas nähdä päästäänkö tänä vuonna samaan vai meneekö loppuvuosi ilman.
t: Viestin 52 kirjoittaja
Elämä helpottuu kun hyäksyy ajatuksen että seksiä ei pahemmin ole. Ihan yliarvostettua touhua ja useinmiten päättyy pieneen pettymykseen. Enää ei pahemmin haluta, eikä varsinkaan ahdista kun ei saa.
t.mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hellan lettas. Minoon ollu 25 vuotta ilman pariseksiä ja jotenkin koen että teillä ei oo oikeutta valittaa. Ei mulla muuta.
Terveisin
peräkammarin mies
Ainiin ja lisäisin vielä tuohon että ei se todellakaan saa ihmeitä aikaiseksi vaikka kuinka puutteessa olis. Eli tämä myytti on murrettu.
Niin kun ethän sä osaa kaivata mitään sellaista mitä sulla ei ole koskaan ollut. Joten ei mitenkään verrattavissa.
Ethän sinäkään sitten voi kaivata salasuhdetta, jos sellaista et ole aiemmin kokeillut.
Mutta joo, pettäkää ja valehdelkaa vaan. Syyttäkää muita saamattomuudestanne. Siitä se hyvä olo tulee.
Miten ihmeessä joillekin voi olla joku seksi elämänsisältö? ;DDD EI satiainen sentään, siis jyystäminen ja liman ja bakteerien vaihto jonkun pösilön kanssa, kyllä se kumminkin paljastuu typerykseksi ja juntiksi ja pahimmassa tapuksessa persukiksi.
Suurta hupiani on katsoa toisen johtavan roskakanavan eli Friin (toinen on tietty Fox) tarjonnasta Intohimon uhrit tmv. Romantisoidut ja - etten sanoisi- erittäin rankalla kädellä photoshopatut tarinat kyrvällä tai pillulla ajattelevista ihmisistä, lopputuloksena ruumis. Aika usein joku onneton sivullinen, joka on sekoitettu näiden nuhrustelijoiden 'vuosisadan rakkaustarinaan' kuin Sellon ampumatapauksessa konsanaan.
Lopputekstien aikana voi sitten näkyä oikeita valokuvia kyseessä olevista tyypeistä ja khöm...kyllä on glamour kaukana. Nuhruisentuhruisia ja noloja keskiluokkaisia tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä samaa, mutta eipä se oikein tervettä kuvaa suhteestakaan anna lapsille. Emme riitele vaimon kanssa, mutta eipä sitä paljoa halailla tms. Olemmem kuin kämppikset ja olenkin miettinyt millaisen esimerkin tämä antaa lapsille.
Suurin syy miehen seksuaaliseen haluttomuuteen on. Liikunnan puute. jo yli 30v.alkaa testosteroidin puute haittaamaan. Oma kohtaisia kokemuksia on todellakin. Vaimo kuvan kaunis ja erittäin aktiivinen. Lopetin aktivii urheilun 10v sitten ja nyt oli parivuotta sohvaperuna linjaa. Alko seksi halut vaan itsestään katoomaan. Heräsin onneks tajuumaan, että pakko alottaa liikunta. ja kas kummaa..kuukauden treenien jälkeen.Taas maistuu, ihan kuin silloin joskus...Ei muuta, ku äijät lenkille ja salille..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tätä samaa, mutta eipä se oikein tervettä kuvaa suhteestakaan anna lapsille. Emme riitele vaimon kanssa, mutta eipä sitä paljoa halailla tms. Olemmem kuin kämppikset ja olenkin miettinyt millaisen esimerkin tämä antaa lapsille.
Mutta kuinka monessa liitossa on "ennenvanhaan" halailtu ja tunteita näytetty lasten edessä? Ei monessakaan, silti meistä on kasvanut ihan hyviä ihmisiä suurimmasta osasta.