Seksin puute saa ihmeitä aikaan
Nimittäin minä, rehellisin ihminen mitä maan päällä on, olen alkanut vakavasti harkita salasuhdetta.
En halua enkä voi erota, mutta seksiäkin haluttaisi vaan niin paljon.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy miehen seksuaaliseen haluttomuuteen on. Liikunnan puute. jo yli 30v.alkaa testosteroidin puute haittaamaan. Oma kohtaisia kokemuksia on todellakin. Vaimo kuvan kaunis ja erittäin aktiivinen. Lopetin aktivii urheilun 10v sitten ja nyt oli parivuotta sohvaperuna linjaa. Alko seksi halut vaan itsestään katoomaan. Heräsin onneks tajuumaan, että pakko alottaa liikunta. ja kas kummaa..kuukauden treenien jälkeen.Taas maistuu, ihan kuin silloin joskus...Ei muuta, ku äijät lenkille ja salille..
Entäs toisinpäin? Rouva on käynyt jumpassa vähän väliä (tai ainakin sanoo niin), mutta eipä ne himot siitä ole mihinkään kasvaneet. Itse en ole enää pitkään ollut kovin aktiivinen liikunnassa, mutta himot ovat edelleen tallella. Milläs näistä pääsee eroon?
Meillä oli melkein kaks vuotta lähes kokonaan ilman seksiä ja kyllä, löysimme toisemme seksuaalisesti uudelleen! Meni vuosi viikottain peittoa heilutellen, ja nyt taas on mennyt neljä kuukautta ilman.. En tiedä mitä tapahtui, haluja ei miehellä ole. Muuten suhteessa pyyhkii kaikki erittäin hyvin, matkustellaan paljon ja pussaillaan päivittäin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle vaimo, jos luet tätä. Anna vielä meille mahdollisuus, pyydän sitä miehenäsi ja lastesi isänä.
Tiedän, että en ole aina ollut se mies jonka ansaitsisit, mutta en ole tehnyt kuitenkaan asioita sinua loukatakseni. Rakastan sua ja tahtoisin että sinä voisit vielä joku päivä rakastaa ja himoita minua!
Arki rullaa "hyvin", mutta koetetaanko vielä saada himot heräämään?
Haluaisin olla elämäsi mies ja se johon voit nojata huonoina ja hyvinä päivinä.
Nauraa kun aihetta on ja välillä silloin kuin edes ei ole :)
Alkuaikojen seikkailunhaluista hulluttelija / raikuli tyttöä kaipaillen sun miehesi...
Rakas mieheni, kaipaan myös sinua ja olen samaa mieltä kanssasi, elämä on hyvä kanssasi. Olet hyvä mies, upea isä ja loistava elämänkumppani. Viihdyn seurassasi ja kanssasi minulla on turvallinen, hyvä olo. Meillä on samat arvot, elämänkatsomus ja paljon yhteisiä vuosia takana. Rakastan sinua, mutta nykyään enemmän kuin hyvää ystävää ja veljeä kuin puolisoa.
Mitä ehdotat? Kuinka saamme intohimoisen kosketuksen jälleen välillemme? Kuinka oppisin taas haluamaan sinua kuin aviomiestä, ja pystyykö siihen enää, kun rinnallani on nykyään pelkkä luotettava ystävä, ei mahanpohjasta kouraisevaa himoa herättävä puoliso. Toivoisin, että meillä olisi vielä yhteinen tulevaisuus, mutta kaipaan parisuhteelta myös sukat jalassa pyörimään saavaa intohimoa, enkä tiedä voimmeko enää tarjota sitä toisillemme.
Onko teistä kukaan muu päässyt samanlaisen tilanteen yli ja löytänyt kummppaninsa seksuaalisesti "uudelleen"?
Ihanko oikeasti te kuvittelette, että pitkässä parisuhteessa tulisi puolisoa kohtaan vielä tuntea "mahanpohjasta kouraisevaa himoa" tai pitäisi tuntea "sukat jalassa pyörimään saavaa intohimoa"? Olenko itse outo kun kuvittelin tuon kaiken kuuluvan ensihuumaan? Rakastan miestäni ja tykkään harrastaa hänen kanssaan seksiä, mutta kuka oikeasti jaksaisi tuolla tavoin himoita ja haluta tuttua puolisoa vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Suurin syy miehen seksuaaliseen haluttomuuteen on.
Ehkä sinulle. Toinen hyvin yleinen syy, on vaimon perseen eksponentiaalinen kasvu vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle vaimo, jos luet tätä. Anna vielä meille mahdollisuus, pyydän sitä miehenäsi ja lastesi isänä.
Tiedän, että en ole aina ollut se mies jonka ansaitsisit, mutta en ole tehnyt kuitenkaan asioita sinua loukatakseni. Rakastan sua ja tahtoisin että sinä voisit vielä joku päivä rakastaa ja himoita minua!
Arki rullaa "hyvin", mutta koetetaanko vielä saada himot heräämään?
Haluaisin olla elämäsi mies ja se johon voit nojata huonoina ja hyvinä päivinä.
Nauraa kun aihetta on ja välillä silloin kuin edes ei ole :)
Alkuaikojen seikkailunhaluista hulluttelija / raikuli tyttöä kaipaillen sun miehesi...
Rakas mieheni, kaipaan myös sinua ja olen samaa mieltä kanssasi, elämä on hyvä kanssasi. Olet hyvä mies, upea isä ja loistava elämänkumppani. Viihdyn seurassasi ja kanssasi minulla on turvallinen, hyvä olo. Meillä on samat arvot, elämänkatsomus ja paljon yhteisiä vuosia takana. Rakastan sinua, mutta nykyään enemmän kuin hyvää ystävää ja veljeä kuin puolisoa.
Mitä ehdotat? Kuinka saamme intohimoisen kosketuksen jälleen välillemme? Kuinka oppisin taas haluamaan sinua kuin aviomiestä, ja pystyykö siihen enää, kun rinnallani on nykyään pelkkä luotettava ystävä, ei mahanpohjasta kouraisevaa himoa herättävä puoliso. Toivoisin, että meillä olisi vielä yhteinen tulevaisuus, mutta kaipaan parisuhteelta myös sukat jalassa pyörimään saavaa intohimoa, enkä tiedä voimmeko enää tarjota sitä toisillemme.
Onko teistä kukaan muu päässyt samanlaisen tilanteen yli ja löytänyt kummppaninsa seksuaalisesti "uudelleen"?
Päivittäisellä koskettelulla, pusuilla nyt alkuun. Siis ei seksuaalisessa mielessä, vaan päivittäisesä olemisessa.
Näytät, että sä olet se nainen joka kaipaa halia ja minä miehenä voin sinulle sen tarjota.
Siitä sitten toivottavasti vuosien puute saadaan katkaistua ja aletaan sängyssä rohkeasti kokeilemaan kaikenlaista uutta, perusavioseksi pois ja kerrotaan mitä haluaa ja mistä tykkään. Kerrotaan omista fantasioista ja koetetaan saada säpinää sänkyyn.
Ryppyotsaisuus pois ja nauretaan yhdessä ja suunnitellaan jotain repäisevää irtiottoa arjesta.
Meillä halaillaan, pussaillaan, viestitellään, kosketetaan, silitetään ja huomioidaan päivittäin. Silti ei ole muuta. N27
Peitto heilumaan vaan tiuhempaan. Varsinkin jos jo vuosien puute kyseessä, eihän tuosta voi muodostua kuin katkeruutta tai se epätoivottu kaveri/veli suhde.
Viikon ajan naitte joka päivä vaikka väkisin, niin näet onko sitä intohimoa enää löydettävissä. Jos ei niin tiedät sitten minkä ratkaisun teet, mutta pettäminen se EI ole kun haluava puoliso vierellä ja vielä lapset.
Olen ollut se haluton osapuoli. Syynä se, että en rakastanut miestäni. Miehen seksiyritykset tappoivat haluni. Erosin.
Tapasin pitkän yksinolon jälkeen ihanan miehen. Halusin häntä koko ajan. Tämä mies jaksoi minun tahdissani vuoden, sitten seksi väheni. Ensin kerran viikossa, sitten parin viikon välein. Sitten kuukauden. Päätin lähteä suhteesta, vaikka rakastan ja haluan häntä yhä. Erosta on 2 kk aikaa ja olen kuullut, että mies pyörittää 2 naista yhtä aikaa. Hän ei ilmeisesti vain halunnut minua?
Jos rakastat miestäsi tai haluat jakaa loppuelämäsi hänen kanssaan, sinun tulee alkaa tekemään aloitteita intohimon löytymisen puolesta!
Jos himoat vain vierasta niin silloin eroat.
Noin helppoa se on, mutta älä petä tai pidä puolisoasi puutteessa vain roikkumalla ihan kivassa elämässä.
Tuossa liitossa häviää kaikki!
Pienet on murheet taas. Seksi sitä ja seksi tätä...
Sentään ap:lla lapset ja luotettava mies rinnalla. Nyt vaan ei oma mies enää kiihotakaan, tarvii varmaan jakaa pesää vähän vieraille ja samalla pettää kaikki jotka suhun luottaa.
Toivon tosissani, että kaikki petturit jäisi kiinni ja saisi ansionsa mukaan.
Ap. tässä pikaisesti.
Meillä se on siis mies, joka pitää puutteessa. Miksi oletatte sen olevan minä?
Eroa hyvänen aika! Pistät eropaperit vireille niin johan äijäsi herää todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä halaillaan, pussaillaan, viestitellään, kosketetaan, silitetään ja huomioidaan päivittäin. Silti ei ole muuta. N27
Meilläkin siis mies on haluton. Olen hoikka ja nätti, vonkaajia kyllä riittää kodin ulkopuolella, mutta oma mies ei huomaa. 9kk oltu ilman, en enää jaksa ees yrittää.
Ei voi käsittää näitä pihtaavia ukkoja. Kait ne on homppeleita tai eunukkeja?
Itse olen juurikin päinvastaisessa suhteessa, nainen pihtaa. Syyksi en keksi muuta kuin että hän ei himoitse tai rakasta enää minua :(
Kaikkeni voisin yrittää ja olen yrittänytkin, mutta mikään ei näytä muuttavan enää hänen tunteitaan kohtaani.
Erohan se olisi se "kivuttomin" ratkaisu, mutta minä puolisoani vielä haluavana osapuolena en osaa päättää liittoa kun syynä "vain" tuo seksittömyys ja läheisyyden puute. Arki sujuu hyvin ja pettääkään en halua.
Toivon tosissani että vaimoni joka ei enää oletettavasti enää seksuaalisesti ole minusta kiinnostunut ei ainakaan petä ja ehdottaa itse eroa jos intohimoa ei ole edes halua palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hellan lettas. Minoon ollu 25 vuotta ilman pariseksiä ja jotenkin koen että teillä ei oo oikeutta valittaa. Ei mulla muuta.
Terveisin
peräkammarin mies
Ainiin ja lisäisin vielä tuohon että ei se todellakaan saa ihmeitä aikaiseksi vaikka kuinka puutteessa olis. Eli tämä myytti on murrettu.
Niin kun ethän sä osaa kaivata mitään sellaista mitä sulla ei ole koskaan ollut. Joten ei mitenkään verrattavissa.
Ethän sinäkään sitten voi kaivata salasuhdetta, jos sellaista et ole aiemmin kokeillut.
Mutta joo, pettäkää ja valehdelkaa vaan. Syyttäkää muita saamattomuudestanne. Siitä se hyvä olo tulee.
Eihän tässä salasuhdetta kaivattukaan vaan SEKSIÄ. Sitä nyt on kuitenkin tullut kokeiltua muutaman kerran.
Näinköhän olen pannut jonkun teistä miestä... Sorry!
Vierailija kirjoitti:
Pienet on murheet taas. Seksi sitä ja seksi tätä...
Sentään ap:lla lapset ja luotettava mies rinnalla. Nyt vaan ei oma mies enää kiihotakaan, tarvii varmaan jakaa pesää vähän vieraille ja samalla pettää kaikki jotka suhun luottaa.
Toivon tosissani, että kaikki petturit jäisi kiinni ja saisi ansionsa mukaan.
Ajattelin ennen samoin. Mutta kun tarpeeksi kauan on ilman seksiä, kun miestä ei enää jostain syystä vain kiinnosta, kyllä sitä rupee kaikenlaiset asiat pyörimään mielessä. Meilläkin on läheisyyttä muuten, mutta seksiä ei enää. Turhautumista, epävarmuutta, katkeruutta, huonoa itsetuntoa, tyhjyyden tunnetta, vihaakin.. Niitä minulle on seurannut.
Vaikka seksi ei olekaan sinulle tärkeää, älä aliarvioi sen vaikutusta muihin. Tuomitsen edelleen pettämisen, mutta olen alkanut ymmärtää, miten joku voisi siihen harhautua: olisi ihanaa kun joku osoittaisi pitävänsä minuakin haluttavana.
Netissä 24/7 jauhamaSSA paskaa.
Eipä ihme kun olet puutteessa taru-anneli<
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin äreyttä näyttää tuo puute poikivan...
Mä en jaksa olla enää edes äreä.
Päivät menee vain haaveillessa ihanasta kiihkeästä seksistä. Ei siinä ehdi äksyillä.
Ap.Missä ap asuu?
Ikä, pituus, paino, kuppikoko, lapsien lukumäärä?
Meillä muija pihtaa ja haluaisin kyllä paneskella, mulla ei ole naisystäviäkään eikä aikaa oikein mistään "naimakaveria"etsiä.
T.m40vSua jonkun vuoden nuorempi, hoikka, kroppa kestää päivänvalon, pienet tissit ja lapsia ihan sopivasti. Ei voi tarkemmin kertoa, kun heti narahtaisin ennen kuin olisin mitään edes tehnytkään. ;) Entä sinä?
Ap.
181cm 86kg pitkät hiukset, duunari,2 lasta ,39v, imatra, normi vehkeet.