Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivaushaaste!

Vierailija
19.11.2015 |

Pohdiskelin tänään joulua ja päätin aloittaa siivouksen raivauksesta. Ennen joulua tästä asunnosta poistuu sata tavaraa! Pyrin myös siihen, että mahdollisimman monet tavarat löytäisivät uuden kodin tai tulevat ainakin oikeaoppisesti kierrätetyksi.

Kuka lähtee mukaan? :)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin osallistuakin. Olen jo yhden täyden kierroksen tehnyt, joten määrällisesti tulos voi jäädä pieneksi.

Siivoilin tänään yleisesti. Tuossa lattialla on pino roskia: koiranpennun silppuama peti ja alusta, muuta roskaa myös. Jätesäkit on loppu ja pitää käydä hakemassa niitä kaupasta vielä tänään.

Huomenna käyn läpi kaikki lehdet ja karsin pinoja. Olisi myös yksi rikkinäinen lamppu, mutta meidän kunnan kierrätyspiste ei ole huomenna auki.

Vierailija
42/42 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lamput ovat täällä vieläkin. :( näköjään torin kautta ihmiset ottavat helposti yhteyttä, mutta kaupatkin jäävät helposti tekemättä.

Lapsen tavaroita ja pieniä vaatteita lähti kirpputorin ostopalveluun n. 30 kappaletta. Katson sitten saldon kun tiedän paljonko oikeasti ostivat.

Muutamia koristeita, hiusjuttuja ja kosmetiikan hutiostoksia olen saanut laitettua kiertoon tutuille. Laitoin facebookkiin kuvan tavaroista ja tekstin "haluatko näistä jotakin" ja aika moni otti yhteyttä. Olin tosi tyytyväinen tähän, koska aristelen tarjota tavaroita siksi, että pelkään muiden ottavan ne velvollisuudesta...

Raivasin kosmetiikkatuotteita muutenkin. Lahjaksi ja näytteinä saatuja tuotteita oli aika paljon. Osa meni ihan roskiin, mutta esim. suihkusaippua, joka ei tuntunut omalta, meni käsisaippuana käyttöön.

Tilanne 37 (+n. 30)/100

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan