Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin rehdin töitä tekevän ja luotettavan, rakastavaisen miehen ja perheen. Joku joka rakastaisi minua tällaisenaan

Vierailija
07.06.2023 |

Pärjään kyllä ilman miestäkin. Vähempään en enää tyydy.
Riittäisi, että mies olisi rehti, luotettava, tekisi töitä ja osoittaisi rakkauttaan. Tehtäisiin yhdessä pihahommia, ruokaa jne. Ei mitään turhaa draamailua, ei juomista eikä tietenkään mitään älyvapaata toimintaa.
Olisi normaali ja minun silmiini viehättävä.

Itse saisin miehiä vaikka kuinka mutta ahdistaa ajatus, että haluavat vain pinnallisten asioiden vuoksi.
Olen kaunis mutta en mikään timmi bikinityttö.
Arvot kohdillaan, töitä teen ja säästän. En polta, en juo. Helppo lähestyä, huumorintajuinen ja kohtelias.
Sellainen nätti naapurintyttö, seksistä toki pidän myös.

Haaveilen lapsistakin ja maalla asumisesta.
Voi että, miten ihanaa olisi.
N27v.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ajatuksia. Vaikutat mukavalta naiselta.

Toivottavasti löydöt hyvä miehen.

M43

Vierailija
2/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja ajatuksia. Vaikutat mukavalta naiselta.

Toivottavasti löydöt hyvä miehen.

M43

Kiitos, toivotaan niin.

Hyvää kesää! :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki sulle: luota intuitioon ja kehon reaktioihin. Kun tapaat jonkun joka olisi sopiva, niin mieti miltä tuntuu sen miehen seurassa ja mikä fiilis jää jälkeenpäin. Oon monta kertaa tajunnut liian myöhään, että tiesin tavallaan heti ettei juttu toimi, en vain ollut kuunnellut itseäni. 

Totta kai silmiä ja korvia kannattaa käyttää, mutta joskus "sen vain tietää". 

Vierailija
4/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisit täydellinen muutoin, mutta olen liian vanha sinulle (40) ja en halua lapsia. Mutta toivon kaikkea hyvää.

Vierailija
5/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki sulle: luota intuitioon ja kehon reaktioihin. Kun tapaat jonkun joka olisi sopiva, niin mieti miltä tuntuu sen miehen seurassa ja mikä fiilis jää jälkeenpäin. Oon monta kertaa tajunnut liian myöhään, että tiesin tavallaan heti ettei juttu toimi, en vain ollut kuunnellut itseäni. 

Totta kai silmiä ja korvia kannattaa käyttää, mutta joskus "sen vain tietää". 

Tämä on aivan totta.

Olen itsekin joskus mennyt intuition vastaisesti parisuhteeseen ja äärimmäisen huonoa jälkeä siitä tulikin. Toista kertaa en samaa virhettä tee.

Ap

Vierailija
6/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti unelmasi toteutuu!

Vierailija
7/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle olisit täydellinen muutoin, mutta olen liian vanha sinulle (40) ja en halua lapsia. Mutta toivon kaikkea hyvää.

Kiitos, kaikkea hyvää sinulle myös!

Itsellå näköpiirissä kiinnostuksen kohteina on noin 30-45- vuotiaat miehet. En minä ole koskaan välittänyt suuremmasta ikäerostakaan.

Olen sen verran ihana ihminen omasta mielestäni, että kokisin itseni hyvänä ja rakastavana äitinä, haluaisin nähdä kuin pieni lapsi kasvaa. Näkisin itseni myös isoäitinä pienelle ja yhdessä mentäisiin sekä poimittaisiin marjoja pensaista. Haaveitahan nämä vain.

Tiedä vaikka vielä 10v. päästä edelleen sinkkuna elämääni viettäisin, lapsihaaveet vaihtuneet jo matkustelupainotteiseen elämään. :D

Ap

Vierailija
8/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa kilttiä ja kunnollista miestä. Saat jonkun pahis pojan joka juopottelee. Kunnolliset miehet ei enää halua seurustella naisten kanssa.

Vierailija
9/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen Helsingissä asuva ja perheestä haaveileva kaverimies. Kaverin puolesta siis kyselen, että missä sunkaltaiseen naiseen voisi tutustua? :)

Vierailija
10/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tuo vaatimus, että naista pitää rakastaa sellaisena kuin hän on? Naisetkin kysyvät aina miehiltä, että mitä voit tarjota parisuhteeseen, eli skannaavat miehen kehityksen tasoa ja sen lisäpotentiaalia.

Kyllä naistenkin pitää jatkuvasti kehittää itseään.

Vierailija
11/11 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua ajattelua. Tein itse saman päätöksen aikanaan kun olin kyllästynyt kaikkeen draamaan, pjaskaan ja pettymyksiin. Valitsin miehen, jolla oli päämäärä elämässään, hyvä työpaikka, meillä yhteinen huumorintaju ja joka oli järkevä ja kunnollinen. Hän ei suoraan vastannut silloista miesihannettani, mutta oli sosiaalisesti taitava, ok näköinen ja urheilullinen. Sellainen, josta ajattelin, että olisi varmasti kiva puolisona ja jos haluan myöhemmkn lapsia, myös isänä.

Nyt meillä perhe, jo 25v yhdessä, talo maalla ja lapsia ja eläimiä. Olemme onnellisia ja elämä on tasapainoista ja hyvää. Toivon sinulle samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän