Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kertokaapa millaisia vaikeuksia teillä on elämässänne joista ette usko miesten tietävän mitään

Vierailija
18.11.2015 |

Ja miehet samoin vaikeuksista, joista ette usko naisilla olevan aavistustakaan.

Kommentit (238)

Vierailija
161/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on vaikeampi edetä töissään omista ansioistaan huolimatta: http://www.hs.fi/tiede/a1447842746990

Nää on näitä. Ei siellä yhtään naista olisi jos ei sinne väen vängällä edes sitä yhtä saada. Tämän jälkeen keinotekoinen paine saada naisia mukaan luonnollisesti vähenee. Suurilla amerikkalaisilla teknoyhtiöillä esim. on satojen miljoonien ohjelmia joiden avulla pyritään saamaan lisää naisia mukaan ja todellakin kasvuyrittäjinä naiset alisuorittavat erittäin karmeasti. Olisi siis hyvä tunnistaa kuka niitä naisia esim. teknologian pariin pyrkii saamaan.

"Ainakin oma empiirinen kokemus sanoo, että naisia etsitään kissojen ja koirien kanssa johtoryhmiin, että näyttäisi paremmalta ulospäin. Sitten kun saadaan pari, niin sukupuoli ei ohjaa valintoja niin vahvasti."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288360355933.html

"Naiset ovat itsekriittisiä. Omat asenteet ja ja kunnianhimon puute on merkittävin este uralla etenemiselle.

Näin todetaan Evan kyselyssä Huippua kohti - Näin naiset toimivat yritysten johtoryhmissä."

Luonto on järjestänyt asian niin, että miehen orgasmin jälkeen yhdyntä on ohitse ja samasta syystä miehen orgasmi pitää olla tarpeeksi herkällä jotta suvunjatkaminen onnistuu. Ei ole mahdollista, että miehillä olisi samanlainen ongelma kuin 10% naisista etteivät koskaan saa millään keinolla. Tällöin suvunjatkaminen on mahdotonta. Naiset orgasmilla ei lisääntymisen kannalta ole merkitystä. Tuliko tämä nyt selväksi?

No jos ihan tarkkoja ollaan niin vain miehen ejakulaatiolla on merkitystä, ei orgasmilla. Ovat kuitenkin kaksi eri asiaa.

Tutkimusten mukaan naisen orgasmi edesauttaisi siittiön pääsyä munasoluun. Eli jos johonkin kannattaa tähdätä niin nimenomaan naisen orgasmiin. Mahdollisuudet raskauteen paranevat.

Vierailija
162/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskivut ja kuukautismigreeni. Kolme päivää ennen menkkoja alkaa jäätävä päänsärky, kun menkat alkaa se tietää parin päivän ripulointia ja tamponin vaihtoa tunnin välein. Unettomia öitä, töissä pitäs käydä päänsäryn, ripuloinnin, mahakramppien kanssa ja vielä vitsiä pitäis heittää työkavereiden kanssa. Kun siitä viikon painajaisesta selviää, pari päivää menee nukkuessa ja toipuessa rääkistä.

Sukupuolisyrjintä. Mikä on rasittavaa kuunnella. Tiskit säästetään naiselle koska tiskaus sujuu niin paljon helpommin jos toisella on munasarjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköpaineet.

Vähän sama kuin miehillä paineet juoda viinaa. Älkää kehittäkö paineita ja älkää menkö kisailemaan mukaan.

Vierailija
164/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ihmetteli seurusteluaikana, miksi minulla oli aina kotiavaimet kädessä valmiina jo parkkipaikalla tai bussista poistuessamme. Tapa oli jäänyt sinkkuajoista. Hän oli hyvin hämmästynyt, että joutuuko naiset tosiaan pelkäämään niin paljon yksin liikkuessaan.

Tuo pelko ei johdu miehistä vaan asenteesta, että miehet nyt vaan tekee kaikkea pahaa JA VARSINKIN naisill teststeronin vähyydestä. Se, että naisella on pehmeä pää, ei ole kollektiivisesti miesten syy vaan naisen ominaisuus.

Voisiko alapeukuttajat perustella valintaansa? Todellako väitätte että jossain joskus tapahtuneet raiskaukset aiheuttavat naisten pelkotilat?

Pelkotilan aiheuttaa todennäköisyys sille kuinka potentiaalinen on uhrina.

Esim. minä lukuisten epämiellyttävien ja vaarallisten kokemusten jälkeen en enää vapaaehtoisesti uskaltaisi kävellä yksin pimeällä, esim. baarista kotiin. Ihan kammottavaahan se on, että Suomessa ei naisena ole turvallista liikkua yksin tiettyihin kellonaikoihin miesten takia.

Miksi tytöt ja naiset pelkäävät enemmän kuin pojat ja miehet vaikka useimmin väkivallan uhri on mies/poika?

Puhuin raiskauksista, en väkivallasta.

Erityispiirre suomalaisessa kulttuurissa on tosiaan se, että tilastollisesti suurin riski kokea väkivaltaa on miehellä toisen tuntemattoman suunnalta. Sitä en tiedä miksei miehiä kiinnosta oma turvallisuus suhteessa riskiin.

Haluaisin muistuttaa, että raiskaus on väkivaltaa, ei seksiä.

Haluaisin muistuttaa, että raiskaus on seksuaalista väkivaltaa. Hyvin eri asia verrattuna tavalliseen väkivaltaan.

Ihmeellistä nillitystä vaikka asiallisesti yrittää täällä vajukeille selittää asioita...

Vierailija
165/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on vaikeampi edetä töissään omista ansioistaan huolimatta: http://www.hs.fi/tiede/a1447842746990

Nää on näitä. Ei siellä yhtään naista olisi jos ei sinne väen vängällä edes sitä yhtä saada. Tämän jälkeen keinotekoinen paine saada naisia mukaan luonnollisesti vähenee. Suurilla amerikkalaisilla teknoyhtiöillä esim. on satojen miljoonien ohjelmia joiden avulla pyritään saamaan lisää naisia mukaan ja todellakin kasvuyrittäjinä naiset alisuorittavat erittäin karmeasti. Olisi siis hyvä tunnistaa kuka niitä naisia esim. teknologian pariin pyrkii saamaan.

"Ainakin oma empiirinen kokemus sanoo, että naisia etsitään kissojen ja koirien kanssa johtoryhmiin, että näyttäisi paremmalta ulospäin. Sitten kun saadaan pari, niin sukupuoli ei ohjaa valintoja niin vahvasti."

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288360355933.html

"Naiset ovat itsekriittisiä. Omat asenteet ja ja kunnianhimon puute on merkittävin este uralla etenemiselle.

Näin todetaan Evan kyselyssä Huippua kohti - Näin naiset toimivat yritysten johtoryhmissä."

Luonto on järjestänyt asian niin, että miehen orgasmin jälkeen yhdyntä on ohitse ja samasta syystä miehen orgasmi pitää olla tarpeeksi herkällä jotta suvunjatkaminen onnistuu. Ei ole mahdollista, että miehillä olisi samanlainen ongelma kuin 10% naisista etteivät koskaan saa millään keinolla. Tällöin suvunjatkaminen on mahdotonta. Naiset orgasmilla ei lisääntymisen kannalta ole merkitystä. Tuliko tämä nyt selväksi?

No jos ihan tarkkoja ollaan niin vain miehen ejakulaatiolla on merkitystä, ei orgasmilla. Ovat kuitenkin kaksi eri asiaa.

Tutkimusten mukaan naisen orgasmi edesauttaisi siittiön pääsyä munasoluun. Eli jos johonkin kannattaa tähdätä niin nimenomaan naisen orgasmiin. Mahdollisuudet raskauteen paranevat.

Haluaisin nähdä tutkimuksen jossa on todettu orgasmeja saamattomilla naisilla enemmän lapsettomuutta kuin muilla. Käsittääkseni jos kummallakaan parisuhteen osapuolella ei ole merkkittävää lapsettomuusongelmaa niin raskautuminen on erittäin todennäköistä kunhan vaan spermaa ruiskutellaan usein naisen sisään.

Vierailija
166/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ihmetteli seurusteluaikana, miksi minulla oli aina kotiavaimet kädessä valmiina jo parkkipaikalla tai bussista poistuessamme. Tapa oli jäänyt sinkkuajoista. Hän oli hyvin hämmästynyt, että joutuuko naiset tosiaan pelkäämään niin paljon yksin liikkuessaan.

Tuo pelko ei johdu miehistä vaan asenteesta, että miehet nyt vaan tekee kaikkea pahaa JA VARSINKIN naisill teststeronin vähyydestä. Se, että naisella on pehmeä pää, ei ole kollektiivisesti miesten syy vaan naisen ominaisuus.

Voisiko alapeukuttajat perustella valintaansa? Todellako väitätte että jossain joskus tapahtuneet raiskaukset aiheuttavat naisten pelkotilat?

Pelkotilan aiheuttaa todennäköisyys sille kuinka potentiaalinen on uhrina.

Esim. minä lukuisten epämiellyttävien ja vaarallisten kokemusten jälkeen en enää vapaaehtoisesti uskaltaisi kävellä yksin pimeällä, esim. baarista kotiin. Ihan kammottavaahan se on, että Suomessa ei naisena ole turvallista liikkua yksin tiettyihin kellonaikoihin miesten takia.

Miksi tytöt ja naiset pelkäävät enemmän kuin pojat ja miehet vaikka useimmin väkivallan uhri on mies/poika?

Puhuin raiskauksista, en väkivallasta.

Erityispiirre suomalaisessa kulttuurissa on tosiaan se, että tilastollisesti suurin riski kokea väkivaltaa on miehellä toisen tuntemattoman suunnalta. Sitä en tiedä miksei miehiä kiinnosta oma turvallisuus suhteessa riskiin.

Haluaisin muistuttaa, että raiskaus on väkivaltaa, ei seksiä.

Haluaisin muistuttaa, että raiskaus on seksuaalista väkivaltaa. Hyvin eri asia verrattuna tavalliseen väkivaltaan.

Ihmeellistä nillitystä vaikka asiallisesti yrittää täällä vajukeille selittää asioita...

Mutta miksi tytöt pelkäävät hysteerisesti asioita joita ei ole tapahtunut toisin kuin miehet eivät hermoile hakatuksitulemisesta vaikka se on paljon yleisempää kuin raiskaaminen?

Joko te alatte uskoa, että ne pelkotilat on naisten omassa päässä kehittämiä eivätkö miesten syytä!

Vierailija
167/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät ymmärrä, ettei kyse ole ylidramaattisesta näyttelystä jos menkkojen aikana sattuu mahaan ja kiukuttaa, suklaa maistuu mutta seksi ei.

toisaalta taas en itse osaa kuvitella, millaista olisi aamulla runkata ennen kuin pystyy tyhjentämään rakkonsa..

Vierailija
168/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että tässäkin ketjussa homma on monta kertaa mennyt vähättelyksi, puolin ja toisin. Ei mulla naisena ole oikeutta sanoa, etteikö jonkun miehen täällä mainitsema vaikeus olisi totta, kun voin vaan arvailla, minkälaista on olla mies. Ja toisinpäin. Olisi hyvä, jos ei jäätäisi inttämään vastaan, vaan yritettäisi ymmärtää ja asettua toisen asemaan.

Vierailija
169/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi saada hyvän vartalon pelkällä treenillä (= lihaksikas, kiinteä, terve vartalo).

Naisen kohdalla täydellistä vartaloa ei saa vain oman työn avulla, sillä rintoihin ei voi itse vaikuttaa paitsi menemällä kalliiseen ja terveydelle mahdollisesti vahingolliseen leikkaukseen.

Niinpä! Ja jos rinnat ovat sopivan isot, niin sitten saattavat olla väärän muotoiset, vääränlaiset nännit tai vääränlaiset nännipihat. Tai vähintäänkin liian kaukana toisistaan. Muutenkin on geenien säätelemää mihin kohtaa kehoa rasva jakautuu ja naisella kuuluukin olla miestä enemmän rasvaa ihan hormonaalisista syistä.

Itselläni on ollut alipainoisenakin selkeästi leveämpi lantio ja pyöreä takalisto. Minulla siis rasva kerääntyy takalistoon, selluliittiakin oli jo alipainoisena enkä siis millään terveellisellä konstilla saa selluliittia pois. Pakaroiden selluliitti hävettää minua, eihän hoikalla ihmisellä pitäisi selluliittia mukamas olla! Sen lisäksi alipainoisena ollessani minulla näkyi kaikki kylkiluut, eli ylä- ja alavartalo ovat eri paria. Toki olen treenannut itselleni hartioita ja vähän muotoa olkapäihin, mutta sellaista täydellistä tiimalasivartaloa en voi mitenkään saada koska rasva kerääntyy lantiolle eikä rintoihin. Olen aina vähän päärynävartaloisen näköinen.

No jo on taas ongelmat elämässä. Suosittelen kyllä naruun kiikkumista jos oikeasti nännien muoto tai väri on sinulle ja miehillesi ollut ongelma. Vai onko kyse kenties siitä, että koet ahdistus koska et ole Maailman Täydellisin ja kaikki miehet eivät palvo Pyhää Vulvaasi jonka on toki oltava maailman keskipiste ennen kuin naisen elämä onnistuu?

Päärynävartalo on 100x kauniimpi kuin omena- tai tikkuvartalo joita on Suomi pullollaan. Olisit onnellinen jostain etkä ulisisi elämääsi pilalle.

Vierailija
170/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan tähän konkreettisia esimerkkejä omiin ja lähipiirini kokemuksiin perustuen, 22-28 vuotiaiden naisten näkökulmasta.

- Saunaillat ja mökkeily = miehillä ei taida olla hajuakaan, että ensin kostea saunailta + siitä esim. baariin lähtö ei ole naisille se kaikista houkuttelevin vaihtoehto. Koska, a) kaikki naiset eivät koe itseään kovin itsevarmoiksi bikineissään kaikkien keskuudessa b) naiset haluavat yleensä tulla tälläytyneinä etkoillekin, ja jos sauna kuuluu niihin, harva haluaa pestä pois meikkinsä ja pilata tukkansa, ja aloittaa sen kaiken väkertämisen uudelleen jo luultavasti pienessä tuiskeessa ja ehkä kiireessäkin. Menee vähän fiilis kun pitää stressata koko ajan. Verrattuna miehiin, joiden näitä asioita ei tarvitse juuri vaihtovaatteita ja hiusvahaa enempää miettiä.

- Kauniit korot ovat usein tosi kivuliaat jalassa, ainakin loppuillasta baarissa.

- Jos kiinnostava mies on lyhyt, se oikeasti harmittaa naista, joka tykkää korkeista koroista.

- Meikkeihin ja kosmetiikkaan oikeasti menee todella paljon rahaa ja aikaa verrattuna miehiin...

- ... ja niin menee myös esim. kynsien laittoon, kampaajakäynteihin, ripsiin yms, asioita,  jotka tuntuu olevan "normi" parikymppisten keskuudessa. Toki nämä ovat valittavissa olevia, ei-pakollisia juttuja, mutta you get my point.

- Hormonaaliset ehkäisypillerit saattavat aiheuttaa kontrolloimatonta, kiusallista aknea.

- Naisten välinen kilpailu on oikeasti aika kovaa. Tarkoitan siis sitä, että kauniita, hyvin pukeutuvia, laittautuneita ja fiksuja naisia tuntuu olevan todella paljon verrattuna hyviin miehiin. Se asettaa omat paineensa.

- Miehillä on varmaan aika harvoin se pieni pelko takaraivossa, kun kävelee vaikka yöllä/illalla myöhään kotiin, että joku hyökkää kimppuun. Naisilla tämä tuntuu olevan usein, ainakin itselläni, nimimerkillä 2 kertaa ryöstetty, toisella kertaa väkivaltaisesti, ja kerran yritetty raiskata. Nykyään kävelenkin kotiin aina avainnippu valmiina kourassa, jos joku sattuisi iskemään.

Mikä näistä on todellisia vaikeuksia ja ongelmia? Kuka käskee saunoa jos ei halua tai kuka sinut pakottaa meikkaamaan kalliisti ja laittamaan irtolisäkkeitä pärstääsi?

"kauniita, hyvin pukeutuvia, laittautuneita ja fiksuja naisia tuntuu olevan todella paljon verrattuna hyviin miehiin"

No kyllä on taas niin syvää paskaa ettei mitään rajaa. Joo, kauniimpi naiset ovat kuin miehet, mutta että vielä fiksuja ja tyylillä klassisesti laittautuneita :D

Taidat olla joku ikääntynyt pissis joka on jäänyt nalkkiin menneisyyteensä.

Vierailija
171/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättely on pahin ja se tulee todella typerissä jutuissa esiin. Sulle kerrotaan ettei sua voi sattua, kyllä töitä saa jos haluaa, ei se ja tämä mies oikeasti mitään tarkoittanut tai että koskettelu ymmärrettiin väärin. Silmät kirkkaana selitetään ummet lammet siitä kuinka sun ja toisten naisten kokemukset, kaikki kerätty ja todistettu fakta ei nyt vaan voi olla niin koska hän ei ole nähnyt. Tai, paras kaikista, 'ei nyt vaan voi olla'.

Ja kun rehellisesti suutut tähän eeppiseen tyhmyyteen niin sitten olet vain naisellisen yli-tunteellinen etkä voi keskustella rationaalisesti asioista.

Kaikille jotka ihmettelevät miksi naiset pelkäävät raiskausta suosittelen ihan googlaamista. Materiaalia on pilvin pimein. Seksuaalinen väkivalta ja sen uhka ei ole harvinaista ollenkaan ja se alkaa isolle osalle meistä nuorena. Nainen joka on selvinnyt ilman mitään elämässään on hyvin harvinainen. Syy miksi miehet eivät tiedä on koska se on niin tavallista ettei edes kannata mainita jos se ei ole aktiivinen uhka, tai jotain jolle voi tehdä jotain.

Vierailija
172/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet eivät ymmärrä, ettei kyse ole ylidramaattisesta näyttelystä jos menkkojen aikana sattuu mahaan ja kiukuttaa, suklaa maistuu mutta seksi ei.

Naisetkaan ei ymmärrä, että kasseja kivistää lähes joka päivä ja silloin jos ei saa niin saattaa kalja maistua ja kiukuttaa muutenkin. Ja sitten pienessä sievässä ei vaan seksi enää maistu. Ei naiset ymmärrä miesten ongelmia.

Vierailija
173/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko kommentoida tätä väkivalta asiaa. Oon 26 vuotias nainen ja luonteeltani sellainen konfliktien välttelijä. En ole erityisen pienikokoinen vaan 172cm pitkä ja 58-75kg olen painanut aikavälillä jolla väkivaltaa itseäni kohtaan on tapahtunut. Väkivaltaa ja sitä epämiellyttävää huomiota.

14 vuotiaana perääni alettiin viheltelemään ja huutamaan. Vappuna olin kaupungilla humalassa ja ystäväni kuulo huutoni ja tuli katsomaan mitä tapahtuu. Siinä vaiheessa housuni oli jo revitty pois ja vuotta nuorempi poika yrotti raiskata minua. Ystäväni onneksi repi pojan pois ja saattoi minut kotiin.

15 vuotiaana rintojani kommentoitiin mm. "Tsiigaa mitkä tissit" kommenteilla ohi kävellessä. Laivalla n. 30 vuotias mies käveli vastaan ja käveli suoraan puristamaan rinnoistani. Kaupungilla minut pahoinpideltiin, hhupuheiden vuoksi. Kaksi tyttöä potki minua ja 5 henkinen porukka katsoi vieressä ja kaksi porukan täysikäisistä miehistä kannusti viereasä. Tässä iässä koin myös toisen raiskausyrityksen, kun kotiin saattavalla 18 vuotiaalla pojalla olikin muut mielessä. Poika oli suht tuttu ja numerot oli aiemmin vaihdettu. Viimeiseksi keskusteluksemme jäi viestit "olisin vaan tahtonu kovasti rakastella sun kanssa" ja minun vastaus "onko se rakastelua jos ottaa väkisin?

16 vuotiaana heräsin poikaustäväni vierestä hänen enonsa asunnosta siihen, että tämä 35 vuotias enonsa nuoli minua. Revin hänen hiuksiaan ja potkin häntä ja huusin kunnes sain hänet lähtemään. Poikaystäväni oli sammuneena vieressä eikä aamullamuskonut minua. Kun hänen enonsa oli myöntänyt tekonsa hän vasta uskoi ja jätti minut viikon päästä, koska en suostunut enää tapaamaan hänen enoaan.

17-19 vuotiaana tapasin ihanan miehen joka vastusti kovasti naisten lyömistä. Muutettiin yhteen jonka jälkeen en saanut lähteä mihinkään ja jos lähdin hän rikkoi tavaroita. Vessan ovessa oli puoli vuotta pään menevä aukkonyrkin iskuista. Mies ei lyönyt minua jonka takia en nuorena ymmärtänyt että mies on minua kohtaan väkivaltainen. Kaverini alkoivat huomautella mustelmista, jotka olivat tulleet potkuista, tönimisestä, nipistämisestä ja tarttumisesta. Kun erottiin kaikki syyllistivät minua siitä, että jätin hyvän miehen.

20 vuotiaana tuntematon nainen löi minua baarin narikka jonossa ilman syytä. Kerran keski-ikäinen moes alkoikin vääntää kättäni kun käteltiin.

21-26 vuotta olen välttynyt väkivallalta. Olen hyvässä parisuhteessa enkä ole paljon ulkona liikkunut. En mene lenkille pimeällä ja minäkin kaivan ne avaimet ajoissa kotiin mennessä esiin.

Kyllä se jatkuvan väkivallan uhka on naisillakin.

Vierailija
174/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko kommentoida tätä väkivalta asiaa. Oon 26 vuotias nainen ja luonteeltani sellainen konfliktien välttelijä. En ole erityisen pienikokoinen vaan 172cm pitkä ja 58-75kg olen painanut aikavälillä jolla väkivaltaa itseäni kohtaan on tapahtunut. Väkivaltaa ja sitä epämiellyttävää huomiota.

14 vuotiaana perääni alettiin viheltelemään ja huutamaan. Vappuna olin kaupungilla humalassa ja ystäväni kuulo huutoni ja tuli katsomaan mitä tapahtuu. Siinä vaiheessa housuni oli jo revitty pois ja vuotta nuorempi poika yrotti raiskata minua. Ystäväni onneksi repi pojan pois ja saattoi minut kotiin.

15 vuotiaana rintojani kommentoitiin mm. "Tsiigaa mitkä tissit" kommenteilla ohi kävellessä. Laivalla n. 30 vuotias mies käveli vastaan ja käveli suoraan puristamaan rinnoistani. Kaupungilla minut pahoinpideltiin, hhupuheiden vuoksi. Kaksi tyttöä potki minua ja 5 henkinen porukka katsoi vieressä ja kaksi porukan täysikäisistä miehistä kannusti viereasä. Tässä iässä koin myös toisen raiskausyrityksen, kun kotiin saattavalla 18 vuotiaalla pojalla olikin muut mielessä. Poika oli suht tuttu ja numerot oli aiemmin vaihdettu. Viimeiseksi keskusteluksemme jäi viestit "olisin vaan tahtonu kovasti rakastella sun kanssa" ja minun vastaus "onko se rakastelua jos ottaa väkisin?

16 vuotiaana heräsin poikaustäväni vierestä hänen enonsa asunnosta siihen, että tämä 35 vuotias enonsa nuoli minua. Revin hänen hiuksiaan ja potkin häntä ja huusin kunnes sain hänet lähtemään. Poikaystäväni oli sammuneena vieressä eikä aamullamuskonut minua. Kun hänen enonsa oli myöntänyt tekonsa hän vasta uskoi ja jätti minut viikon päästä, koska en suostunut enää tapaamaan hänen enoaan.

17-19 vuotiaana tapasin ihanan miehen joka vastusti kovasti naisten lyömistä. Muutettiin yhteen jonka jälkeen en saanut lähteä mihinkään ja jos lähdin hän rikkoi tavaroita. Vessan ovessa oli puoli vuotta pään menevä aukkonyrkin iskuista. Mies ei lyönyt minua jonka takia en nuorena ymmärtänyt että mies on minua kohtaan väkivaltainen. Kaverini alkoivat huomautella mustelmista, jotka olivat tulleet potkuista, tönimisestä, nipistämisestä ja tarttumisesta. Kun erottiin kaikki syyllistivät minua siitä, että jätin hyvän miehen.

20 vuotiaana tuntematon nainen löi minua baarin narikka jonossa ilman syytä. Kerran keski-ikäinen moes alkoikin vääntää kättäni kun käteltiin.

21-26 vuotta olen välttynyt väkivallalta. Olen hyvässä parisuhteessa enkä ole paljon ulkona liikkunut. En mene lenkille pimeällä ja minäkin kaivan ne avaimet ajoissa kotiin mennessä esiin.

Jännä, miten eri tavoilla elämät voivat mennä. Itselläni ei ole mitään tuollaista koskaan ollut. Ei väkivallan uhkaa eikä väkivaltaa.

t. 28-v. nainen

Vierailija
175/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei koko ikäni olen kärsinyt ahdistelusta ja (seksuaalisen) väkivallan uhasta. Vanhempieni vieraiden törkeät kommentit ja puristelut, koulussa ja vapaa-ajalla poikien puristelut ja kommentit(huora näytä tissit, hyvä perse, hyvä suihinotto suu yms.) silloin kun olin 13-16v. Näitä kommentteja sanoivat myös aikuiset miehet ja kaikki 5 raiskauyritystä yli 30 vuotialta.

5 raiskausyritystä joissa kahdessa oli mukana useampi henkilö. Raiskattu kahdesti. Voisi luulla, että olen joku baareissa hyppääjä, mutta ikäväkseni voin sanoa että suurin osa kaikista teoista tapahtui minui ollessani vielä alaikäinen. 

Seuraamaan on lähdetty niin lukuisia kertoja etten voi edes sanoa arviota. kunto pysyy hyvänä kun juoksee ahdistelijoita karkuun. Työaikani on perseestä ja siksi joudun liikkua myöhään ulkona busseihin ja metroon.

Rasismi juttuun sen verran että YKSI raiskausyritys oli ulkomaalaisen tekemä ja tilanteesta minut pelasti 2 ulkomaalaista miestä.

Vierailija
176/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeinen, naisiin kohdistuva syyttely. Siitä miehet eivät tiedä yhtään mitään.

Minun eksäni alkoi seurustella itseään 19 vuotta nuoremman naisen, oman oppilaansa kanssa, kun lapsemme olivat 7, 9 ja 13-vuotiaita. Jäin eron jälkeen lasten kanssa keskenäni ja mies sanoi, ettei pysty sitoutumaan lapsiviikonloppuihin, uusi naisystävä halusi keskittyä parisuhteeseen, eikä osannut olla lasten kanssa. He muuttivat Thaimaahan vuodeksi ja jäin yksin selvittelemään lasten surun, sukulaisten raivon ja uteliaiden kyselyt. 

Mies tuli reissultaan takaisin ilman nuorta naisystävää ja aloitti välittömästi uhriutumisen. Olin itsekäs, kun en ottanut häntä enää takaisin. Minulla ei ollut parisuhdetta ja mies pilkkasi, ettei keski-ikäistä kolmen lapsen yh:ta kukaan muu mies enää huoli, sillä perusteli että minun pitäisi ottaa hänet takaisin. Sai vanhempansa mukaan syyttelemään minua anteeksiantamattomuudesta. Kaikki oli vaikeaa, kun lapset vierastivat häntä ja se olikin yhtäkkiä minun vikani, kun en ollut valmis enää aloittamaan alusta ja ottamaan häntä uuteen kotiini asumaan.

Se kuran määrä jota sain pelkän yksinhuoltajuuden vuoksi niskaani, oli jotain uskomatonta. Miesten maine ei mene erosta pilalle ja lapsistaan itsensä tahallaan vieraannuttavatkin tekeytyvät vieraannuttamisen uhreiksi saadakseen sääliä. Loppupeleissä naista syytetään ihan kaikesta, oli eron syy mikä tahansa.

toi on fakta. Yh-isä on edelleen sankari kaikkien silmissä, oli millainen Touko Tarkki tahansa, mut yh-äiti on "huora" ja "yhteiskunnan pohjasakkaa" vaikka eläisi kuin nunna. Mutta etä-äiti vasta onkin paha, jos tapaat äitinä lapsiasi kahtena viikonloppuna kuukaudessa olet sydämetön hirviö, joka ei edes ansaitse olla äiti. Etäisät saavat motkottaa elareista, mutta etä-äitien tulee vain hävetä olemassa oloaan. Sen sijaan etäisä, joka omasta tahdostaan haluaa tavata lapsia vain kaksi viikonloppua / kk on ihana ja osallistuva eroisä.

t. etä-äiti

Täällä toinen ihmispaska-etä-äiti. Jopa omat vanhemmat pistivät välit poikki, muusta loanheitosta puhumattakaan. Sillä ei ollut merkitystä, että lapset saivat jäädä tuttuun kotiin huolehtivan isän kanssa, pääasia oli että minut pistettiin maanrakoon.

Vierailija
177/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltei koko ikäni olen kärsinyt ahdistelusta ja (seksuaalisen) väkivallan uhasta. Vanhempieni vieraiden törkeät kommentit ja puristelut, koulussa ja vapaa-ajalla poikien puristelut ja kommentit(huora näytä tissit, hyvä perse, hyvä suihinotto suu yms.) silloin kun olin 13-16v. Näitä kommentteja sanoivat myös aikuiset miehet ja kaikki 5 raiskauyritystä yli 30 vuotialta.

5 raiskausyritystä joissa kahdessa oli mukana useampi henkilö. Raiskattu kahdesti. Voisi luulla, että olen joku baareissa hyppääjä, mutta ikäväkseni voin sanoa että suurin osa kaikista teoista tapahtui minui ollessani vielä alaikäinen. 

Seuraamaan on lähdetty niin lukuisia kertoja etten voi edes sanoa arviota. kunto pysyy hyvänä kun juoksee ahdistelijoita karkuun. Työaikani on perseestä ja siksi joudun liikkua myöhään ulkona busseihin ja metroon.

Rasismi juttuun sen verran että YKSI raiskausyritys oli ulkomaalaisen tekemä ja tilanteesta minut pelasti 2 ulkomaalaista miestä.

Niin ja lisäyksenä että ahdistelua ollut kahdessa työpaikassa. Koskettelua vyötäröstä takaapäin, kommentointia vartalosta yms. yhdessä jopa suoranaista vaanimista. Ollessani yksin "hyökkäsi" ehdottelemaan ja puristelemaan, olin silloin 17v.

Vierailija
178/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Monet) miehet eivät tajua, että pahoinpitely ja seksuaalinen pahoinpitely ovat aivan eri asioita. Olen saanut tuntemattomalta turpaan ja se oli kamalaa. Minua on ahdisteltu seksuaalisesti ja se oli aivan hirveää. Pahoinpitely sattui ja loukkasi, mutta seksuaalinen ahdistelu muutti minua ihmisenä. 

Vierailija
179/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintsikan olkaimet valuu koko ajan.

Osta oikean kokoisia liivejä niin ei tipu.

Ei auta mulla ainakaan. Niskan taakse sidottavat ainoat jotka toimii. Lisäisin myös; se että laukut eivät pysy olalla ja tulee niskat kipeeksi niiden kanssa kun saa jännittää harteita että pysyisivät mukana ja kun tavaroita ei saa aina taskuihinkaan kun naisten vaatteet ovat niin kehveleitä, ettei älypuhelinta ja pientä loppakkoa ja avaimia saa mihinkään järkevästi.

Sanoisin myös, että (huononäköiset) miehet eivät ikinä voi ymmärtää kuinka perseestä on meikata kun näkö on huonompi kuin -10.

Vierailija
180/238 |
20.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, miten eri tavoilla elämät voivat mennä. Itselläni ei ole mitään tuollaista koskaan ollut. Ei väkivallan uhkaa eikä väkivaltaa.

t. 28-v. nainen

No olet onnekas. Miten tuntuu, että viestistäsi heijastuu jotenkin vähättely ja uhrin syyllistäminen? Tiesitkö, että hyväksikäyttäjät valitsevat uhrinsa. Uhreina usein jo valmiiksi rikki olevia ja herkkiä. minä olin huonosta perheestä(alkoholistit), mutta oikeuttaako se satuttamaan lisää koska vaan pystyy ja voi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi