Mikä on yleisin harhaluulo mitä ammattiisi liittyy?
Yksi on ainakin, että sairaalahenkilökunta panee yövuoroissa.
Kommentit (491)
Että nautin päivistäni kun ei tarvitse käydä missään, olen laiska sossupummi ja että tämä on oma valintani. Ammattia ei siis löydy vaan olen parikymppinen sairaseläkkeellä oleva koska en vain osaa ottaa itseäni niskasta kiinni ja mitä näitä nyt onkaan tullut kuultua..
Vierailija kirjoitti:
Me vain leikimme tai juoruamme piirissä.
I've been watcing you, lähärit.
Olemme rikkaita ja kovatuloisia. Emme ole, vaan suurin osa on normaalia keskiluokkaa.
Että puhutaan vaan härskejä päivät pitkät ja ollaan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Me vain leikimme tai juoruamme piirissä.
Kansanedustaja?
Muusikko soittelee ihan vaan omaksi ilokseen, ei sille tarvitse siis edes palkkaa maksaa! Toinen harhaluulo, että urheilijat harjoittelevat, mutta muusikko pärjää lahjakkudellaan! Siis mitä ihmettä, toki huipulle pääsyyn lahjakkuuttakin vähäsen tarvitaan mutta kaikista tärkeintä on sinnikäs harjoittelu.
Usein kuulee, että mitä työtä muotoilijallekin nyt on. Asiat toimii kuulemma ihan hyvin ilman ylimääräisille taiteilijoille maksamistakin.
Olen viherrakentaja jolla myös taimistopuolen koulutus. Ihmiset luulevat että osaan tehdä pihasuunitelmia, osaan nimetä niin sisä- kuin ulkokasvitkin ja antaa niille hoito-ohjeet. Lisäksi saan ammattinipuolesta hankkitua tutuille ilmaiset pihakivet, maakuormat ja kasvit. Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Täällä av:llakin tullut vastaan: Ei LVI-puolella mitään suunnitelmia tarvita, kuka tahansa osaa vetää putket ja tietää että vesi tulee vesijohtoja pitkin ja lähtee pois viemäriä pitkin.
Samaa mieltä.
t. putkitohtori
Vierailija kirjoitti:
I've been watching you, raksamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä opettajia.
Vierailija kirjoitti:
Usein kuulee, että mitä työtä muotoilijallekin nyt on. Asiat toimii kuulemma ihan hyvin ilman ylimääräisille taiteilijoille maksamistakin.
Meidän luokalla oli yks joka meni amikseen ja sen mielestä muotoilijat muotoilee koulussa savesta kyrpiä :DD
Että terkkarissa työskentelevä halua tahallaan estää asiakkaan pääsyn lääkärille tai "jemmaa" aikoja. -sh
Yleisin harhaluulo on ehdottomasti se, että minä toimin viittomakielen tulkkina ja että voin kääntää kuurolle asiakkaalle esim. pankkikeskustelut tai sitten tulkkaan kenen tahansa kuuron ja kuulevan keskustelua toisilleen. Toinen harhaluulo on että olisin halunnut oikeasti viittomakielen tulkiksi mutta rahkeet eivät riittäneet sinne. Pyh pah. Olen siis viittomakielen ohjaaja.
Olen kirvesmies ja hämmentävän moni luulee sen tarkoittavan metsuria.
Se, että tiedän joka ainoan tuotteen hinnan ulkoa tarkistamatta sitä mistään.
t. myyjä
pulutossu kirjoitti:
Yleisin harhaluulo on ehdottomasti se, että minä toimin viittomakielen tulkkina. - Viittomakielen ohjaaja
Mitä sitten oikeasti teet?
Kun lapset ovat päiväunilla, niin litkimme koko sen ajan kahvia ja puhumme paskaa lasten vanhemmista.
Että olen empatiakyvytön kylmä ihmisiä vihaava ämmä, joka saa provikkaa jokaisesta huostaanotetusta lapsesta, ja nautin siitä, että voin sijoituksen ajan tehdä heidän elämästään mahdollisimman kurjaa ja levittää heidän perheistään mahdollisimman paljon valheita. Olenhan sentään lastenkodissa töissä.
Minäkin, Brutukseni.