Luottamuksen menettäminen parisuhteessa
Olen seurustellut noin vuoden ajan naisen kanssa, joka vaikutti alkuun erittäin mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Nyt hän on kuitenkin muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi, ja kaikki merkit viittaavat siihen, että hän pettää minua.
En tiedä, voinko luottaa enää häneen tai siihen, mitä hän puhuu tai sanoo. Onko parisuhteessa syytä enää jatkaa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Jos luottamus menee pettämisen vuoksi, voiko sitä saada koskaan takaisin? Mielestäni ei.
voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos luottamus menee pettämisen vuoksi, voiko sitä saada koskaan takaisin? Mielestäni ei.
voi
No ei tod!
Vierailija kirjoitti:
Ap: sinuna jättäisin heti. Ei todellakaan ole arvoisesi.
?
Vaikkei pettäiskään, puhelimen jatkuva räplääminen on riittävä syy lopettaa suhde. Eikä ystävinäkään tarvitse sellaisia pitää, joilla on se lätty jatkuvasti nenän alla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei pettäiskään, puhelimen jatkuva räplääminen on riittävä syy lopettaa suhde. Eikä ystävinäkään tarvitse sellaisia pitää, joilla on se lätty jatkuvasti nenän alla.
Oon ihan samaa mieltä... AP kertoi, että naisensa roikkuu koko aika laittamas viestiä puhelimellaan ties kenelle. Todellakin sen takia voi jo jättää. Ei kenenkään tarvi katsella tuollaista! Törkeää!
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut noin vuoden ajan naisen kanssa, joka vaikutti alkuun erittäin mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Nyt hän on kuitenkin muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi, ja kaikki merkit viittaavat siihen, että hän pettää minua.
En tiedä, voinko luottaa enää häneen tai siihen, mitä hän puhuu tai sanoo. Onko parisuhteessa syytä enää jatkaa?
ei :(
Vierailija kirjoitti:
Ap: ex-mieheni jäi kiinni pettämisestä. Roikkui kaikki päivät somessa ym. Käyttääkö naisesi esim. whatsappia? Jos käyttää ja hengaa siellä kaiket päivät ja kiivastuu, kun kysyt asiasta, pettää tod. näk. :// N78
WA ON RAIVOSTUTTAVA!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: ex-mieheni jäi kiinni pettämisestä. Roikkui kaikki päivät somessa ym. Käyttääkö naisesi esim. whatsappia? Jos käyttää ja hengaa siellä kaiket päivät ja kiivastuu, kun kysyt asiasta, pettää tod. näk. :// N78
Mikäs siin on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siin on vikana?
Kaikki
Luottamus on tosi vaikea palauttaa, ellei jopa mahdoton. Harkitsisin ap, onko mitään edellytyksiä jatkaa. Jos ei, jatka rohkeasti eri teille.
Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Luottamus on tosi vaikea palauttaa, ellei jopa mahdoton. Harkitsisin ap, onko mitään edellytyksiä jatkaa. Jos ei, jatka rohkeasti eri teille.
Voimia!
just näin!
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
millaisista merkeistä yleensä tunnistaa, että muija pettää???
Never say never - mutta luottamuksen palatuminen/palauttaminen on pitkä ja kivinen prosessi (onnistuu hyvin harvoin).