Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottamuksen menettäminen parisuhteessa

M
18.11.2015 |

Olen seurustellut noin vuoden ajan naisen kanssa, joka vaikutti alkuun erittäin mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Nyt hän on kuitenkin muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi, ja kaikki merkit viittaavat siihen, että hän pettää minua.

En tiedä, voinko luottaa enää häneen tai siihen, mitä hän puhuu tai sanoo. Onko parisuhteessa syytä enää jatkaa?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never say never - mutta luottamuksen palatuminen/palauttaminen on pitkä ja kivinen prosessi (onnistuu hyvin harvoin).

Vierailija
42/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luottamus menee pettämisen vuoksi, voiko sitä saada koskaan takaisin? Mielestäni ei.

voi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luottamus menee pettämisen vuoksi, voiko sitä saada koskaan takaisin? Mielestäni ei.

voi

No ei tod!

Vierailija
44/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaa se ainakin vie, jos ei muuta

Vierailija
45/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: sinuna jättäisin heti. Ei todellakaan ole arvoisesi.

?

Vierailija
46/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei pettäiskään, puhelimen jatkuva räplääminen on riittävä syy lopettaa suhde. Eikä ystävinäkään tarvitse sellaisia pitää, joilla on se lätty jatkuvasti nenän alla.

Vierailija
47/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikkei pettäiskään, puhelimen jatkuva räplääminen on riittävä syy lopettaa suhde. Eikä ystävinäkään tarvitse sellaisia pitää, joilla on se lätty jatkuvasti nenän alla.

Oon ihan samaa mieltä... AP kertoi, että naisensa roikkuu koko aika laittamas viestiä puhelimellaan ties kenelle. Todellakin sen takia voi jo jättää. Ei kenenkään tarvi katsella tuollaista! Törkeää!

Vierailija
48/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut noin vuoden ajan naisen kanssa, joka vaikutti alkuun erittäin mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Nyt hän on kuitenkin muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi, ja kaikki merkit viittaavat siihen, että hän pettää minua.

En tiedä, voinko luottaa enää häneen tai siihen, mitä hän puhuu tai sanoo. Onko parisuhteessa syytä enää jatkaa?

ei :(

Vierailija
49/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: ex-mieheni jäi kiinni pettämisestä. Roikkui kaikki päivät somessa ym. Käyttääkö naisesi esim. whatsappia? Jos käyttää ja hengaa siellä kaiket päivät ja kiivastuu, kun kysyt asiasta, pettää tod. näk. :// N78

WA ON RAIVOSTUTTAVA!!!!!!!

Vierailija
50/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: ex-mieheni jäi kiinni pettämisestä. Roikkui kaikki päivät somessa ym. Käyttääkö naisesi esim. whatsappia? Jos käyttää ja hengaa siellä kaiket päivät ja kiivastuu, kun kysyt asiasta, pettää tod. näk. :// N78

Mikäs siin on vikana?

Vierailija
51/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siin on vikana?

Kaikki

Vierailija
52/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on tosi vaikea palauttaa, ellei jopa mahdoton. Harkitsisin ap, onko mitään edellytyksiä jatkaa. Jos ei, jatka rohkeasti eri teille.

Voimia!

Vierailija
53/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamus on tosi vaikea palauttaa, ellei jopa mahdoton. Harkitsisin ap, onko mitään edellytyksiä jatkaa. Jos ei, jatka rohkeasti eri teille.

Voimia!

just näin!

Vierailija
54/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Vierailija
55/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäsii ootte?

Vierailija
56/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
57/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
58/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap ottaakse kuvia itsestään... ??

Vierailija
59/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

millaisista merkeistä yleensä tunnistaa, että muija pettää???

Vierailija
60/67 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

whatsapp on pettäjiä varten