Luottamuksen menettäminen parisuhteessa
Olen seurustellut noin vuoden ajan naisen kanssa, joka vaikutti alkuun erittäin mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Nyt hän on kuitenkin muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi, ja kaikki merkit viittaavat siihen, että hän pettää minua.
En tiedä, voinko luottaa enää häneen tai siihen, mitä hän puhuu tai sanoo. Onko parisuhteessa syytä enää jatkaa?
Kommentit (67)
Ap: ex-mieheni jäi kiinni pettämisestä. Roikkui kaikki päivät somessa ym. Käyttääkö naisesi esim. whatsappia? Jos käyttää ja hengaa siellä kaiket päivät ja kiivastuu, kun kysyt asiasta, pettää tod. näk. :// N78
Vierailija kirjoitti:
ap, oletko idiootti? Miksi et ole jo jättänyt sitä?
Koska välitän hänestä edelleen. En tosin tiedä kuinka kauan (ap)
Uusi jo katsottuna ja varmaan kokeiltunakin, mutta ei ole vielä niin varma juttu, että uskaltaisi lähteä ovet paukkuen.
Tämä maailma ei sovi meille uskollisille.
Nimim. Liian monesti pettynyt
Vierailija kirjoitti:
Tämä maailma ei sovi meille uskollisille.
Nimim. Liian monesti pettynyt
Niimpä :( Surullista mutta totta :'/
Jooh kyl kannattais jättää se ja ettii tilalle joku uskollinen ja luotettava..... Niitkin naisii on!
Vierailija kirjoitti:
Olen seurustellut noin vuoden ajan naisen kanssa, joka vaikutti alkuun erittäin mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Nyt hän on kuitenkin muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi, ja kaikki merkit viittaavat siihen, että hän pettää minua.
En tiedä, voinko luottaa enää häneen tai siihen, mitä hän puhuu tai sanoo. Onko parisuhteessa syytä enää jatkaa?
Tosi surullista :( kuulostas siltä, että kannattaa jättää
Vierailija kirjoitti:
Ap: sinuna jättäisin heti. Ei todellakaan ole arvoisesi.
Samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisia kokemuksia mullakin... ex-avokki alkoi ykskaks olla todella poissa oleva, ja jotenki outo. sit alkoi puhelinaddiktio, some juttuineen, ja sit paljastukin pettäminen, joka oli jatkunu kuukausi kaupalla. Ei varmaan kannattais luottaa keneenkään. Voimii sulle ap!
Jos luottamus menee pettämisen vuoksi, voiko sitä saada koskaan takaisin? Mielestäni ei.
.iten tää liittyy mihkää? :o