Herranjumala mä järkytyin mun BMI:stä. :/ Arvaatko sen näillä mitoilla?
Pituus 168 cm, rinnanympärys 100 cm, vyötärö 79 cm, lantio 105 cm. Järkytyin...
Kommentit (14)
Mulla aika samat mitat, BMI 31... (161 cm / 81 kg)
Googlellahan tuon löytäisi. Veikkaan että painat 83 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on aika samat mitat kuin aplla, kun olet 7 cm lyhyempi?
Mulla samat mitat paitsi rinnanympärys 97. Mun BMI on 21. Veikkaan silti 23 kun suomalaiset keskimäärin on vähän järeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sulla on aika samat mitat kuin aplla, kun olet 7 cm lyhyempi?
Leveyden puolestea samat siis. Mulla on rinta-vyötärö-lantio 99-78-105. Epäilemättä minä näytän kyllä ap:ta pullerommalta lyhyyteni takia.
32?
Helvetin tynnyri olet joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla samat mitat paitsi rinnanympärys 97. Mun BMI on 21. Veikkaan silti 23 kun suomalaiset keskimäärin on vähän järeämpiä.
Täh? Ei suomalaisille ole mitään omaa mitta-asteikkoa kun mitataan painoindeksiä? :D Ei noilla mitoilla voi mitenkään olla alle 25, ellei ole sitten tosi pitkä.
Kun mulla oli samat mitat, BMI oli 26.1. Veikkaan jotain 26-30.
Hei,
95cm-68cm-98cm/BMI 28 täällä näin.
t.162cm
Mulla 95-83-97
Olen 160 cm ja 74kg. En tiedä mikä Mulla olisi painoindeksi varmaan jotain 28+ .
Sulla varmaan vähän vähemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Ei suomalaisille ole mitään omaa mitta-asteikkoa kun mitataan painoindeksiä? :D Ei noilla mitoilla voi mitenkään olla alle 25, ellei ole sitten tosi pitkä.
Suomalaisilla on keskimäärin pidempi keskivartalo suhteessa jalkojen pituuteen kuin keskieurooppalaisilla. Ja helposti voi olla: mulla on rinnanympärys 95 ja pituus/paino 165/62.
About 29-30?