Luottamuksen menettäminen parisuhteessa

M

Olen seurustellut noin vuoden ajan naisen kanssa, joka vaikutti alkuun erittäin mukavalta ja lämpimältä ihmiseltä. Nyt hän on kuitenkin muuttunut kylmäksi ja välinpitämättömäksi, ja kaikki merkit viittaavat siihen, että hän pettää minua.

En tiedä, voinko luottaa enää häneen tai siihen, mitä hän puhuu tai sanoo. Onko parisuhteessa syytä enää jatkaa?

Sivut

Kommentit (67)

Vierailija

Kaikenlaisen kiinnostuksen lopahtaminen minua ja parisuhdettamme kohtaan, jatkuva äkäisyys ja älypuhelinriippuvuus, valkoiset valheet jne..... eos, kauanko jaksan

Vierailija

Olen yrittänyt, monesti. Vaan eipä auta mitään.. suuttuu vain ja tiuskii, että kaikki on hyvin, tai nimittelee milloin sekopääksi, milloin miksikin. Jatkuva älypuhelimen räplääminen on kuitenkin se, mikä vaivaa minua eniten. (ap)

Vierailija

Lisään vielä, että jos nainen on sellainen vähän huono avautumaan ja puhumaan suoraan, niin voi olla että kyse on jostain suht pienestäkin jutusta joka häntä häiritsee. Asioiden panttaaminen tekee helposti etäiseksi ja ärtyisäksi.

4

M39

Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt, monesti. Vaan eipä auta mitään.. suuttuu vain ja tiuskii, että kaikki on hyvin, tai nimittelee milloin sekopääksi, milloin miksikin. Jatkuva älypuhelimen räplääminen on kuitenkin se, mikä vaivaa minua eniten. (ap)

Tiedän, että on hyvin kiusallista. Itsein olen vastaavanlaisessa suhtessa ollut ja kyllä se turhautti minua. Juurikin tuo suuttuminen tapahtui, jos aloin kysellä asiasta. Itse sain sellasen kuvan, ettei parisuhde kiinnostanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ap ottaakse kuvia itsestään... ??

Kyllä, aivan jatkuvasti (ap) Sekin harrastus on tosin alkanut vasta viime aikoina

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat