Espoon kirppikset Akseli, Toinen Kierros ja Eemelin kirppis
Onko kellään ollut näissä paikkaa viime aikoina? Tuo Eemelin kirppishän on ihan uusi, ja Vantaan puolella Hämevaarassa. Otin sieltä paikan ja nyt kun paikka on ollut minulla melkein viikon, on myyntiä ollut peräti 16 euron edestä. :( Miinuksella siis olen. Myynnissä minulla on ollut mm. merkkivaatteita pilkkahintaan, hyväkuntoisia kenkiä jne.
En haluaisi millään säilöä noita kirppiskamoja kotinurkissa, joten mietin nyt, kannattaisiko ottaa pöytä Akselista tai Tapiolan Toisesta Kierroksesta. Mutta käykö kauppa kirppiksillä ollenkaan? Onko teillä viimeaikaisia kokemuksia? Onkohan hirveät varausjonot?
Kommentit (95)
Miten käy kauppa Eemelillä Entä Akselilla? Kommentteja, kiitos! Entä Hakunilan kirppis? Pihlis? Femmatori? Onko muita vielä?
Eemelin kirppis on ihan paras kirppis koko pääkaupunkiseudulla. Joka kerta löytyy hyvin ostettavaa ja myyjänä olen saanut itsekin viikosta melkein 500e. En voi muuta kuin suositella. Tällä viikolla näytti olevan erittäin hyvää, laadukasta tavaraa. Myyjät ystävällisiä ja paikka siisti.
Kannattaa käydä kurkkaamassa ! :)
Eemelin kirppis on ihana kompakti ja lämminhenkinen kirpputori! Se on kiva kiertää läpi lähes viikoittain - jos osaa pitäytyä hyödyllisissä ostopäätöksissä, heheh! :)
Myyntipaikkojen vuokrahinnat ovat kohdillaan ja henkilökunta on erittäin ystävällistä. Myös suurin osa myyjistä vaikuttaa osaavan oikeasuhtaisen kirppishinnoittelun.
Monella suuremmalla kirppiksellä tulee ohitettua puolet pöydistä jo ensimmäisen tuotteen ylihinnan vilkaistuaan.
Peukku Eemelille!
Kirpputori Eemeli on omalla tavallaan hyvin sympaattinen, mutta henkilöstö täysi sekasotku :0 Kukaan ei puutu asioihin edes silloin kun pitäisi. Pahimpina kiireaikoina hmiset sekoilevat ja törmäilevät lastenvaunuillaan muihin asiakkaisiin ahtailla käytävillä; lapset levittävät vieraiden ihmisten myyntituotteita pitkin lattioita ja leikkivät niillä eikä kukaan henkilökunnasta sano sanaakaan. Pellavapaat ravaavat pitkin käytäviä... Jos haluat päiväkotimaista tunnelmaa luultuasi jo päässeesi siitä kopullisesti, mene Eemelin kirpputorille 😀 Jos huumorintajusi riittää, voit juoda hulabaloon kunniaksi Eemelin oikeasti maukkaat pullakahvit!
Kirppismamma kirjoitti:
Nyt on löytynyt uusi suosikkikirppari: Eemelin kirppis Vantaan Hämevaarassa! Pääkaupunkiseudun kirppistarjonnassa aivan loistomesta.
- kohtuuhintainen vuokra 30 e ja vuokra-aika 7 päivää!
- EI provisiota
- loistava, erittäin ystävällinen palvelu sekä paikan päällä kaupassa, että päivän lopuksi tulee tekstiviestillä saldo puhelimeen!!!
- hälyttimistä ei tarvitse erikseen maksaa
- vitriinin käyttö kuuluu pöydän hintaan
- myyntipöytä juuri niinkuin pitää ollakin: rekki erikseen eikä roikkuvat vaatteet peitä pöydällä olevia tavaroita. Hyllyssä on takaseinä, jota vasten voi laittaa tavaroita nojalleen ja esille.
- siistiä ja siivoavat myös itse myyntipöytiä!
- ei liian iso paikka ja huomaa: paikassa on ollut kesähelteillä jopa viilennys!
- mainostaa facebookissa pöytiä
- lapsille leikkipaikka ja kahvittelumahdollisuus aikuisille
- erinomaiset päivittäiset ja pitkät aukioloajat ja auki siis joka päivä
- tämähän on ihan unelmakirppis myyjälle!
- myin paremmin kuin koskaan aiemmin seka- tai lastentarvikekirpputorilla.
- myyjälle ainoa miinus on, että tulee aina käydessä ostettua jotain itselle ;) Ostettavaa löytyy nimittäin vauvasta vaariin!
Toivon todellakin pitkää ikää Eemelin kirppikselle! Toivottavasti välttää kiinakrääsänmyyjät ja säilyttää kyläkauppamaisuutensa ja mainitsemani hyvät ominaisuutensa.Huom! Mielestäni on erittäin epäasiallista arvostella kirppiksenpitäjää tai hänen siviilisäätyään tämmöisessä keskustelufoorumissa! Viittaan tuohon "ihme peräkammarinpoika"-kommenttiin.
Firman oma mainos : )
Suomessa mennään aina äärestä laitaan joko ollaan tylyjä ja töykeitä tai sitten toista äärilaitaa... Tämä on niitä paikkoja joissa lapsiperheet ajaa kaiken muun edelle. Ihan sama mikä taustasi muuten on mutta lapset ja äidit saavat touhuta aivan mitä haluavat. No sieltähän se raha tulee koska lapsi perheiden on pakko kierrättää.
Kirpputoreja pitäisi olla paljon, paljon enemmän ympäri Suur-Helsinkiä näinä aikoina, kun kaikki PITÄISI oikeasti kierrättää ja saada jo ekologisista syistä hillityksi tavaran ja vaatteiden uustuotantoa
Eemelin ystävä kirjoitti:
Eemelin kirppis on ihana kompakti ja lämminhenkinen kirpputori! Se on kiva kiertää läpi lähes viikoittain - jos osaa pitäytyä hyödyllisissä ostopäätöksissä, heheh! :)
Myyntipaikkojen vuokrahinnat ovat kohdillaan ja henkilökunta on erittäin ystävällistä. Myös suurin osa myyjistä vaikuttaa osaavan oikeasuhtaisen kirppishinnoittelun.
Monella suuremmalla kirppiksellä tulee ohitettua puolet pöydistä jo ensimmäisen tuotteen ylihinnan vilkaistuaan.
Peukku Eemelille!
Mites "myyjien hinnoittelutaito" tähän liittyy, tämähän on itsepalvelukirppis ?Vai onko täällä paljonkin muutakin tavaraa (salaa) myynnissä ??
Vierailija kirjoitti:
Eemelin kirppis on ihan paras kirppis koko pääkaupunkiseudulla. Joka kerta löytyy hyvin ostettavaa ja myyjänä olen saanut itsekin viikosta melkein 500e. En voi muuta kuin suositella. Tällä viikolla näytti olevan erittäin hyvää, laadukasta tavaraa. Myyjät ystävällisiä ja paikka siisti.
Kannattaa käydä kurkkaamassa ! :)
500€ 😀 Tuskinpa!
Kertokaa kokemuksia Akselista, kiitos💐
Kokeilin Vallilan Bellaa. Vappuviikolla ja sain lähes 400 e.
Olin kerännyt myytävää muutaman vuoden, eli ei mitään uutuuden uutta.
Hyvät parkkipaikat
Vierailija kirjoitti:
Hyvät parkkipaikat
Tämä on uusi vai uudistettu kirppis? Onko ilmaiset parkit?
Vierailija kirjoitti:
Hyvät parkkipaikat
Tänä päivänä ei tuollaisia summia saa viikossa varmaan mistään! Epäilen tätäkin viikon tienestiä? Olin ystäväni kanssa - meillä molemmilla oma pöytä & rekki- Pääsiäisen aikaan Punavuoren Patinassa pari viikkoa.
Kaunis paikka, iiiihanat korvapuustit, aidon ystävällinen henkilökunta, keskeinen sijainti. Pari sataa jäi kahdessa viikossa molemmille käteen pöytävuokran jälkeen.
Viisaritien Eemelissä ei ole aito fiilis, vaan jotenkin pinnistelty. Varmaan paha, kun poika ja äiti roikkuvat töissäkin yhdessä samassa yrityksessä ja loput työntekijät ovat naapurin rouvia. Joku reipas muscle man isännäksi tuonne, niin akkamainen tunnelma katoaa!
Laajennetaan tämä muihinkin kuin Espoon kirppareihin! Kävin muutama päivä sitten Variston uudella kirppiksellä. Tila vain ei ollut kovin kodikas ja tuotteet ylihinnoiteltuja. Onko kellään kokemuksia Bellasta? Akselista ja Eemelistä lisää? Joskin jälkimmäisestä onkin täällä mielipidettä laidasta laitaan... ilmeisesti on aika makuasia, pitääkö siitä vai ei.
Eemeli on muuttunut aiempaa sekavammaksi ja levottomaksi. Ahdas, meluisa paikka. Aurinkokirppis Konalassa oli aikanaan hyvä 🙂
Bella Vallilassa on tilava, edullinen kirppis. Pihalla ja lähikaduilla ilmainen parkki 2-24 h. Kahvila. Paljon muotitietoisia opiskelijoita ja selkeästi -pukeutumisesta ja puheista päätellen- muutakin koulutetumpaa porukkaa asiakkaina🙂 Myös ihan tm"tavallista" asiakaskuntaa tietty Avattu vajaa kuukausi sitten, siirtyi silloin Vantaalta Vallilaan. Parantunut koko ajan kevään mittaan.
Kirpparit ovat mun mielestäni parhaimmillaan, kun ovat kompakteja eivätkä mitään hehtaarihalleja. Esimerkiksi Femmatorilla Tuusulassa on joskus kiva käydä mutta on liian sekava minun makuuni... Espoon Eemeli oli aikoinaan hyvä mutta on muuttunut jotenkin. Onko käytäviä kavennettu & kahvio ainakin on jotenkin meluisa. Vallilan Bella on iso ja tilava & mukavan anonyymi olematta kuitenkaan hehtaarihalli. Pitäisi testata myös Bellan kahvila. (Onko kukaan testaillut?)
Kyllä saa eurolla myydä PALJON että edes pöytävuokran saa maksetuksi 😯