Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon kirppikset Akseli, Toinen Kierros ja Eemelin kirppis

Vierailija
18.11.2015 |

Onko kellään ollut näissä paikkaa viime aikoina? Tuo Eemelin kirppishän on ihan uusi, ja Vantaan puolella Hämevaarassa. Otin sieltä paikan ja nyt kun paikka on ollut minulla melkein viikon, on myyntiä ollut peräti 16 euron edestä. :( Miinuksella siis olen. Myynnissä minulla on ollut mm. merkkivaatteita pilkkahintaan, hyväkuntoisia kenkiä jne.

En haluaisi millään säilöä noita kirppiskamoja kotinurkissa, joten mietin nyt, kannattaisiko ottaa pöytä Akselista tai Tapiolan Toisesta Kierroksesta. Mutta käykö kauppa kirppiksillä ollenkaan? Onko teillä viimeaikaisia kokemuksia? Onkohan hirveät varausjonot?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Eemelissä muutaman kerran ja tykästyin. Oli tarkoitus ottaa keväämmällä pöytä sieltä mutta nyt huomasin että ovat nostaneet pöytävuokraa. Toivottavasti ei nouse enää tuosta. Kohta saman hintainen kun Akseli ja Akselissa enemmän asiakkaita ja muutenkin kivempi paikka niin vien tavarani sinne jos pöytävuokra vielä kallistuu...

Vierailija
42/95 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan pöytä siellä. Ei ole pöytävuokra noussut ainakaan viime keväästä.

Vierailija
44/95 |
15.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään pöytävuokra on laskettu takaisin vanhaan hintaan 30€. Muutaman päivän hinta oli 35€. Onkohan tullut negatiivista palautetta hinnan noususta ja piti äkkiä laskea :D

Vierailija
45/95 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kierros oli iso pettymys. Myynti jäi miinukselle, vaikka hyvälaatuiset vaatteet hinnoittelin 1-4 e, eli naisten vaatteet eikä vauvan vaatteet käyneet kaupaksi. Kaiken huipuksi vietiin 20 e, kun myöhästyin pöydän tyhjentämisestä muutaman minuutin. Myyntipaikka oli jo tyhjennetty vaikka uutta myyjää ei vielä ollut. Ihan rahastusta koko paikka. En siis saanut koko viikon myynneistä kuin muutaman euron ja huonoa asiakaspalvelua. Lisäksi vielä muutama vaate varastettiin.

En todellakaan ymmärrä miten joku saa tuolla myytyä useammalla satasella, ylihinnoiteltuja ja ihan kulahtaneita vaatteita yms. Luulen, että suurin osa myytävistä tavaroista on edellisten myyjien jättämiä, joita sitten yritetään myydä edelleen. Eipä tarvitse enää tuolla asioida ja en todellakaan suosittele myyntipöydän varaamista kenellekään.

Vierailija
46/95 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä yltiöpositiivisia raportteja voi sitten lukea kriittisellä silmällä, tämä toimii ilmaisena mainostilana...

Kyseessä on kuitenkin pieni tavallinen kirppari jossa ei mitään erityistä, aika tyly meininki kyllä henkilökunnalla...myyjät vissiin haalivat arvotavarat itselleen kun vitriinissä kuulemma myyjien tavaroita mitkä eivät ole myynnissä...yllättäen näin lasinkerääjänä huomasin että nämä olivatkin ainoat keräilytavarat koko kirpussa...

Jos syövät kuormasta (tätä tapahtuu varmasti muuallakin ), niin panisivat edes jemmaan niin ei olisi niin selkeää.

Vierailija
47/95 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli on minun suosikki. Kauppa käy mukavasti ja henkilökunta on ystävällistä ja auttavaista. Saldo riippunee siitä myykö hyvää vai huonoa tavaraa ja onko hinta kohdallaan. Asiakkaita ainakin Eemelillä liikkuu ihan mukavasti.

Olen tyytyväinen ja suosittelen Eemeliä muillekkin.

Vierailija
48/95 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eemelin kirppiksellä hämevaarassa minun mielestäni myyntiä saa aikaan vaan lasten vaatteilla/kirjoilla/leluilla ym lasten tarvikkeilla.itselläni oli myös paikka vuokrattuna sieltä,eikä itselläni enään lasten kamaa myynnissä,koska lapset jo aikuisia.yritin myydä itse kutomiania sukkia,serkkuni virkkaamia tuotteita,hyvää siistiä sisustustavaraa esim.verhoja/pöytäliinoja jne.sekä aikuisten hyviä ehjiä vaatteita,jotka valitettavasti jäänyt itselleni pieniksi,kun vanhemmiten lihoin.vaatteeni olivat vähän käytettyjä ja uutena tosi kalliita. eivät vaan ainakaan eemelin kirpparilla menneet kaupaksi.myyntini oli 77 egee,josta vähennettiin 35 egee paikan vuokra,siis minulle jäi 42 egee ja erittäin paha mieli.toisen turha tavara,voi olla toisen aarre, mutta ei eemelin kirppiksellä.itse kun yritän kierrättää mahdollisimman kaiken hyvän,näin se ei onnistunut.ihmiset hyvät koettakaa tajuta että jätekuormia vähentämällä jätämme perinnöksi tuleville sukupolvillemme,puhtaamman maan!!!!

Vierailija
49/95 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitilläni oli viikon pöytä Eemelissä ja sai 250e. Myi astioita ja sisustustavaraa. Vaatteet eivät mene siellä kaupaksi. Lasten merkkivaatteet kyllä menevät hyvin.

Vierailija
50/95 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkästä aikaa Eemelillä ehkä puoleen vuoteen. Kyllä on taso laskenut sitten viime kerrasta. Myyntipöydät sekaisin, vaatteet sikinsokin hyllyissä, ei tehnyt mieli edes katsoa. Ja ne hinnat, huhhuh. Joku pyytää käytetystä käsilaukusta 25 €, joka ei ollut edes merkkilaukku. Olisin ostanut sen 5 €:lla. Hirveän ahdasta kun kahdet vaunut käytävällä peräkkäin, ohi ei päässyt millään. Henkilökunta ihan outoa, on vaihtunut näköjään, huono juttu. Ei ollut samanlaista palvelua kuin ennen. Kahvinurkka muutettu ahtaaksi ja oli epäsiisti, leikkipaikan leluja joka puolella, vanhoja sanomalehtiä pöytä täynnä. Enpä löytänyt mitään ostettavaa, eikä varmaan jatkossa tarvitse siellä enää käydä. Kyllä on harmi kun niin mukava ja hyväksi kehuttu kirppis on mennyt alamäkeä. Tämä on vain minun mielipiteeni :) Joku tykkää joku ei.

Vierailija
51/95 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kierros on pettymys. Epäystävällistä ja käskyttävää henkilökuntaa.

Vierailija
52/95 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

vein paljon lasten merkkivaatteita (Hilfiger, Gant, Ralph Lauren, Marimekko,, POP jne.) sekä Zaraa Espoon Heikintorin 88.fi -kirpputorille.. Aikaisemmin olen lähettänyt Emmyyn, mutta nyt kun heidän myyjien hintapolitiikkansa muuttui, tuntui ettei vaatteista oikein saanut mitään. Myös vaatteiden käsittelyaika oli todella pitkä.

Mielenkiinnolla nyt odotan, millainen kokemus on tämä 99.fi kirppis. Jos siis olet etsimässä 8-10 vuotiaalle tytölle ja 10-12 vuotiaalle pojalle vaatteita, voit käydä kurkkaamassa. Otin heiltä todella edullisen kokonaispalvelun, joten en ole varma, tuleeko pöydäksi nro 45. Jos kauppa käy, vien heille lisääkin vaatteita ja leluja ym. kivaa.

Hyviä kirppislöytyjä kaikille!

Vierailija
53/95 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreita kokemuksia näistä Espoon ja lähialueean itsepalvelukirppiksistä?

Vierailija
54/95 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/95 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö viimeaikaisia kokemuksia myynneistä näiltä Espoon kirppareilta? Erityisesti kiinnostaa naisten vaatteiden menekki (hyväkuntoista, mutta ei juuri merkkikamaa).

Vierailija
56/95 |
16.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen tapana käydä tuolla Toisella kierroksella. Mutta kun nyt kesällä yritin mennä sinne, en yksinkertaisesti löytänyt sitä enää, koska koko Tapiolan keskusta oli remontissa. Kävelin aikani työmaasokkelossa ja luovutin sitten. En tiedä onko tilanne parantunut sen jälkeen.

Vierailija
57/95 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppismamma kirjoitti:

Nyt on löytynyt uusi suosikkikirppari: Eemelin kirppis Vantaan Hämevaarassa! Pääkaupunkiseudun kirppistarjonnassa aivan loistomesta.

- kohtuuhintainen vuokra 30 e ja vuokra-aika 7 päivää!

- EI provisiota

- loistava, erittäin ystävällinen palvelu sekä paikan päällä kaupassa, että päivän lopuksi tulee tekstiviestillä saldo puhelimeen!!!

- hälyttimistä ei tarvitse erikseen maksaa

- vitriinin käyttö kuuluu pöydän hintaan

- myyntipöytä juuri niinkuin pitää ollakin: rekki erikseen eikä roikkuvat vaatteet peitä pöydällä olevia tavaroita. Hyllyssä on takaseinä, jota vasten voi laittaa tavaroita nojalleen ja esille.

- siistiä ja siivoavat myös itse myyntipöytiä!

- ei liian iso paikka ja huomaa: paikassa on ollut kesähelteillä jopa viilennys!

- mainostaa facebookissa pöytiä

- lapsille leikkipaikka ja kahvittelumahdollisuus aikuisille

- erinomaiset päivittäiset ja pitkät aukioloajat ja auki siis joka päivä

- tämähän on ihan unelmakirppis myyjälle!

- myin paremmin kuin koskaan aiemmin seka- tai lastentarvikekirpputorilla.

- myyjälle ainoa miinus on, että tulee aina käydessä ostettua jotain itselle ;) Ostettavaa löytyy nimittäin vauvasta vaariin!

Toivon todellakin pitkää ikää Eemelin kirppikselle! Toivottavasti välttää kiinakrääsänmyyjät ja säilyttää kyläkauppamaisuutensa ja mainitsemani hyvät ominaisuutensa.

Huom! Mielestäni on erittäin epäasiallista arvostella kirppiksenpitäjää tai hänen siviilisäätyään tämmöisessä keskustelufoorumissa! Viittaan tuohon "ihme peräkammarinpoika"-kommenttiin.

Anteeksi, mutta perustelisitko vielä tuon: "unelmakirppis myyjälle" - Kiitos! Kun itse olen kuullut, ettei tuolla mene kaupaksi juuri mikään muu kuin lasten MERKKIvaate? Olen itse aivan erilailla asioita miettivä: lapsille hankin kaunista, aikanaan, mutta en taaperoikäisilleni TODELLAKAAN merkkivaatteita. Eli. Itsellä kaapeissa teinien merkkivaatetta, omiakin, mutta en viitsi viefä, jollei tuolla saa noille järkeviä tuottoja??

Vierailija
58/95 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kirpparilla vaatteet ja kauniit sisustusesineet menevät hyvin kaupaksi? Siis eivät puoli-ilmaiseksi!

Oli tosi ikävää, kun jännä "aarteiden metsästyspaikka" Pihlis Kirppiskin lopetettiin 😐

Vierailija
59/95 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää sinne... kirjoitti:

Näitä yltiöpositiivisia raportteja voi sitten lukea kriittisellä silmällä, tämä toimii ilmaisena mainostilana...

Kyseessä on kuitenkin pieni tavallinen kirppari jossa ei mitään erityistä, aika tyly meininki kyllä henkilökunnalla...myyjät vissiin haalivat arvotavarat itselleen kun vitriinissä kuulemma myyjien tavaroita mitkä eivät ole myynnissä...yllättäen näin lasinkerääjänä huomasin että nämä olivatkin ainoat keräilytavarat koko kirpussa...

Jos syövät kuormasta (tätä tapahtuu varmasti muuallakin ), niin panisivat edes jemmaan niin ei olisi niin selkeää.

Kuinka voi sanoa, että Eemelissä tyly meininki...? Yltiöpositiivinen pikemminkin!

Paikan omistaja ymmärtääkseni kerää lasia ja astiaa ja ovat koristeina vitriineissä. Niihin kyllä mahtuisi kivasti myyjienkin kamoja... Samoin muutama vakipikkuroinapöytä ihmetyttää. Miksi joillain on siellä vuosia paikka? Miten sellaisen saa?

Vierailija
60/95 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kovasti kehui Eemeliä, myi siellä naisten vaatteita 1-3 €/kpl. Itse olen käynyt myymässä Akselilla, mutta suututtaa, kun hyllyt myllätään ja sotketaan. Ei riitä, että käy kahdesti päivässä siivoamassa.