Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon kirppikset Akseli, Toinen Kierros ja Eemelin kirppis

Vierailija
18.11.2015 |

Onko kellään ollut näissä paikkaa viime aikoina? Tuo Eemelin kirppishän on ihan uusi, ja Vantaan puolella Hämevaarassa. Otin sieltä paikan ja nyt kun paikka on ollut minulla melkein viikon, on myyntiä ollut peräti 16 euron edestä. :( Miinuksella siis olen. Myynnissä minulla on ollut mm. merkkivaatteita pilkkahintaan, hyväkuntoisia kenkiä jne.

En haluaisi millään säilöä noita kirppiskamoja kotinurkissa, joten mietin nyt, kannattaisiko ottaa pöytä Akselista tai Tapiolan Toisesta Kierroksesta. Mutta käykö kauppa kirppiksillä ollenkaan? Onko teillä viimeaikaisia kokemuksia? Onkohan hirveät varausjonot?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajalle Akseli on paras Suomen kirppiksistä! Myyjänä olen kokeillut pari kertaa, mutta valitettavasti Akseli on hinnoitellut itsensä niin kalliiksi ettei meikäläisen tavaroilla myynti siellä ole järkevää.

Vierailija
22/95 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo ja huhujahan kannattaakin uskoa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä kirppis on se Eemeli. Olen käynyt toteamassa niin ostajan kuin myyjänäkin. Hyvät aukiolot ja joka päivä. Hyvää tavaraa, ei uutta rihkamaa. Monipuolinen valikoima vaatetta, urheiluvälineitä, leluja. astioita, tekstiilejä, lamppuja, kaikenlaista kivaa. Lähiseudulla asuvana käyn siellä usein ja hyvä maine on kiirinyt jo kauas, useimmiten tupa on täysi iloisia ilmeitä, paljon myyjiä ja vielä enemmän ostajia. Autonkin saa kivasti eteen. Painii todellakin ihan eri sarjassa kuin muut Vantaan tai Espoon kirpparit!

Vierailija
24/95 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono

Pieni kirppis

Sijaitsee jossain takapajulassa

Ei mahda olla Espoossa

Vierailija
25/95 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään ihan pieni ole aika kompakti koko, toki ei mikään hehtaarihalli jossa suuri osa uutta rihkamaa. Ja ihan kaupungissa sijaitsee ei missään Korson perukoilla, Leppävaara on jokseenkin iso paikka ja siitä Lintuvaaran läpi niin jo onkin Eemelissä, reilut 10km Helsingin keskustasta, ei ihan maalla sentään! Toki on hyvässä paikassa kun auton saa eteen ja bussipysäkkikin melko vieressä, paremmin ei voisi olla! Paras kirppari missä olen käynyt ja käyn vastakin.

Vierailija
26/95 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore kokemus elokuulta, minulla ja ystävällä oli pöytä viikon koulujen alun jälkeen. Ollaan kolmekymppisiä naisia ja ihan omia vanhoja vaatteita ja kenkiä, kodintekstiilejä, osittain käytettyä kosmetiikkaa(!), koruja, asusteita tms. myytiin. Hinnat pidettiin matalina ja yli 5e en monesta kappaleesta pyytänyt. Sain lähes 200e ja kaveri 320e viikon myynnistä. Voin siis suositella! Mutta hinnat pitää olla kohdillaan.

Vierailija
27/95 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuore kokemus. Pidin viikon ajan pöytää, ja sain melkein kaikki tavarani myytyä (tosin en alun alkaenkaan vienyt sinne mitään sellaista minkä paikka olisi jo muualla kuin myynnissä) ja voittoa n. 150e. Parhaiten kävi kauppa kodin esineillä ja esim. vauvan tarvikkeilla. Olen erittäin tyytyväinen, tosi mukavat ja palvelualttiit myyjät ja esim. saldotekstari ja sunnuntain aukiolo sellaista plussaa mitä ei muilta kirpuilta edes saa. Eikä mene provikkaa ja näyttävät siistivän siellä pöytiä, että vaikka itse ei ehtisikään joka päivä käymään niin paikka pysyy siistinä.

Sama juttu kuin kaikilla kirpuilla; tavaran pitää olla hyvää ja hinnoittelu oikea. Koska vuokrauskulut ovat niin edulliset, voi minusta tavaratkin hinnoitella mieluummin aavistuksen alakanttiin kuin yläkanttiin.

Vierailija
28/95 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ystävällista, auttavaista, neuvovaista henkilökuntaa. Kun tavararoiden hinta ok, ne menee.

Vierailija
29/95 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pelkkää positiivista sanottavaa Eemelin kirppiksestä, mutta välillä mietityttää että saavatkohan oikeat myyjät myyntitulot ja oikeaan hintaan. Välillä on nimittäin sellaista sähläämistä siinä kassalla olevilla naisilla...

Mutta muuten ehdottoman tyytyväinen olen asiakkaana (myyjänä ei kokemusta) ja tuo on ehdottomasti suosikkikirppikseni tällä hetkellä.

Vierailija
30/95 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemelissä kävin ensimmäistä kertaa vasta joku aika sitten. Mutta heti tuli vakkarikirppikseksi. Laajat aukioloajat, parkkitilat eikä yhtään nuhruinen fiilis.

Vierailija
31/95 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemelinkirppis on surkea paikka pitäjä kyttää ostajia ja kyselee että etsiikö jotain tiettyä...

Vierailija
32/95 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli juuri Eemelin kirppiksellä pöytä viikon ajan. Myynnissä oli edullisesti aikuisten vaatteita, kirjoja, koruja, käsityö- ja askartelutarvikkeita, jokunen dvd ja kodin tavaraa. Tavaraa meni kaupaksi yli 200 euron edestä, ja voittoa siis pöytävuokran jälkeen yli 170 euroa. Olen todella tyytyväinen myyntisaldoon. Henkilökunta on todella mukavaa, pöytävuokra edullinen ja aukioloajat hyvät. Päivittäinen tekstiviesti myyntisaldosta loistava palvelu. Ehdottomasti menen sinne uudestaan myymään kun tavaraa taas kertyy. Tuetaanhan kaikki Eemelin kirppistä myymällä ja ostamalla niin loistava kirppis pysyy pystyssä! :)

Vierailija
33/95 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten joku voi saada kirppismyynnistä esim. 500 € /viikko.¨

Jos laskee, että tuotteen hinta max 30 % alkuperäisestä, tarkoittaa se tavaraa vähintään 1500 € arvosta. Ja tämä max. Todellisuudessa vain harvasta tavarasta saa sen 30 % alkuperäishinnasta.

Vierailija
34/95 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naisten vaatteiden pitää olla mielellään koosta L eteenpäin, että menekkiä olisi. Kylmä tosiasia on, että suuri osa ihmisistä on ainakin vähän ylipainoisia. Fb:n merkkikirppareilla tosi tuoreet laatujutut menevät pienessäkin koossa ja hyvällä hinnalla, mutta Finnwear/Esprit/Marimekko-osaston ostajille menevät vain isommat koot. Ihan teinijutut saattavat taas käydä pienenäkin kaupaksi, omaa kokemusta ei ole mutta ainakin täällä paljon yläkoulu/lukioikäisiä liikkuu kirpuilla.

Vierailija
35/95 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
36/95 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kävi kauppa Eemelissä. Naisten vaatetta 36-38, lasten kampetta ja leluja. Myin edullisesti. En nyt ihan 500:aa saanut, mutta ei sekään mahdottomuus olisi. Esim. jos kolmen lapsen merkkiulkoilua myy, niin puvuista saa helposti 30, takeista 20 ja housuista 10. Siihen Goretex-kengät 10/kpl. Vähän sisävaatetta, leluja, kuten petsejä ja legoja. Ja kyllä naisten merkkiulkoilu, -urheilu ja -laukut myy. Samoin kuin kodin tavarasta Pentik, Gant, Marimekko, Arabia jne. Mutta hyvä kunto ja kohtuuhinta on oltava.

Toivon tuolle Kirpparille pitkää ikää, koska ehdottomasti myös jatkossa käyn niin ostajana kuin myyjänäkin.

Vierailija
37/95 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap on voinut viikossa saada myyntiä vain 16 e? Tavaran on täytynyt olla todella huonoa. Vuosia olen kippiksillä aina välillä myynyt, ja kyllä se satanen nyt tulee jo ihan mistä vaan.

Vierailija
38/95 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää myyjäkokemuksia?

Vierailija
39/95 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/95 |