Miksi heppatytöt ovat aina vähän päästään vinksallaan?

Vierailija

Itse luulen sen johtuvan siitä, että hevosnaiset ovat aikoinaan saaneet ensimmäiset orkkunsa vahingossa hevosen selässä satulaa hinkaten. Naiset tunnetusti rakastuvat ensimmäiseen "mieheen" kuka antaa heille orgasmin, joten hevosnaisten kohdalla ensirakkaus on siis kohdistunut hevoseen, joka on monella tapaa estänyt normaalia henkistä kehitystä. Lisäksi kyseessä on aika kallis harrastus. Eli jos verrataan vaikka kissanaisiin (keillä on myös monesti pari ruuvia löysällä), he pysyttelevät omissa oloissaan kissojen keskellä, kun taas hevosnaiset tulevat yleensä varakkaista perheistä ja ovat paljon tekemisissä ihmisten kanssa, jolloin muillekin paljastuu helposti se, että kaikki muumit eivät ole laaksossa.
Kommentteja?

Kommentit (10)

Vierailija

Kenestä puhut? Onko joku tietämäsi nuori nainen pistänyt sinut ruotuun? Toivottavasti et ole keski-ikää lähestyvä, pettynyt mies, joka pyörii pikkuteinien palstalla (Miss Mix kai ainakin) ja trollailee sitten vanhemmille naisille toivoen saavansa huonosti ansaitsemansa hyvityksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis puhutko aikuisista naisista "heppatyttöinä"? Yök!

Vai puhutko oikeista heppatytöistä, siis lapsista? Vielä paljon enemmän yök!

Vierailija

:D paras aloitus pitkään aikaan :D en noista itkuista tiedä mutta muuten olen kanssasi samaa mieltä. Rakastan eläimiä yli kaiken mutta kaiken maailman himojarrastajat, oli ne sitten hevosia, kissoja tai koiria, saavat kyllä kulmat kohoamaan. Se on ELÄVÄ eläin eikä mitään harrastus suorite . Tai miehen korvike.

Vierailija

Osa heppatytöistä tulee varakkaista perheistä ja osa tavallisista. Varakkailla on omat tasokkaat hevosensa ja kouluttajansa, kun taas köyhemmät voivat ratsastaa esim naapurin entisellä ravurilla itseoppineen ohjauksessa sekä ostaa harvakseltaan ratsastustunteja ratsastuskoulusta.

En usko orkkuteoriaasi. Sen sijaan heppatytöt huomaavat, että he pystyvät hallitsemaan yli 500 kg painavaa, vaistojensa varassa elävää eläintä, hevosta. Heppatyöt kehittyvät vaistoamaan hevosen mielenliikkeitä sekä rytmittämään hevosta hengityksensä ja kehollaan annettavien ratsastusapujen välityksellä. Näillä taidoilla he pärjäävät miestenkin kanssa. Moni mies, joks kokeilee ratsastusta, hurahtaa siihen itsekin ihan täysin!

Hevonen on vaarallinen eläin, jos se tuntee tai vaikka haistaakin pelon.

Vierailija

Yhtä hyvin voisi laittaa tuohon heppatytön tilalle minkä tahansa lajin harrastajan. Ei mitään järkeä sun jutuissasi. Ehkä oletkin itse päästäsi vinksalla ja projisoit sen heppatyttöihin?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat