Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menossa kampaajalle ottamaan raitoja maantienvärisiin hiuksiin

Vierailija

Miten raidat on parasta laitattaa kun haluan selkeät kapeat raidat? En halua paksuja klönttejä enkä niin paljon pieniä etteivät ne enää erotu raidoiksi. Molemmista on kokemusta.
Joskus nimittäin tuntuu ettemme puhu kampaajan kanssa samaa kieltä.

Kommentit (4)

Vierailija

1. Ota kuva mukaan.

2. Pyydä selkeitä kapeita raitoja, ei klönttejä ja leveitä palkkeja.

Mitä muuten tarkoitat selkeillä kapeilla raidoilla? Tarkoitatko selkeillä sitä että raitojen väri eroaa muiden hiusten väristä paljon, jolloin raidat selkeästi erottuu?

Jos aiemmin raidat on olleet epäselkeitä tai läikällisiä, niin kyseessä on tekovirhe eli vuotanut raita-aine, eikä mikään tyyliseikka.

Vierailija

Mä varmaan vaihtaisin kampaaja kunnes löytyy se oikea. Kysy tutuilta tai joillain Facebook-sivuilla. 

Mulla ohuet maantienruskeat hiukset, jotka vaalennan tuhkanvaaleiksi. Harva kampaaja osaa edes leikata mun hiuksia vaikka samanlaisia liruhiuksia näkyy joka toisella suomalaisella.

Ärsyttävää!

Vierailija

Selkeillä tarkoitan sitä että raidat erottuvat hiusten väristä selkeästi raidoiksi, joskus niitä on nimittäin ollut niin paljon että näyttää vaalennukselta. Eli siis sekä raidan väri että määrä vaikuttaa.

Kuva on varmaan hyvä

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä varmaan vaihtaisin kampaaja kunnes löytyy se oikea. Kysy tutuilta tai joillain Facebook-sivuilla. 

Mulla ohuet maantienruskeat hiukset, jotka vaalennan tuhkanvaaleiksi. Harva kampaaja osaa edes leikata mun hiuksia vaikka samanlaisia liruhiuksia näkyy joka toisella suomalaisella.

Ärsyttävää!

Aika monesta kokemusta, nyt kokeilussa uusi joka leikkaa hyvin mutta ei ole vielä muuta hiuksilleni tehnyt.

Katsotaan kuinka käy

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat