Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keiden julkkismiesten komeuden hehkutusta et ymmärrä?

Vierailija
16.11.2015 |

Eli sama idea kuin vastaavassa julkkisnaisten kauneuden hehkutusta ihmettelevässä ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/2440390/keiden_julkkisnaisten_kauneuden_…

Onko joku yleisesti kuumana/komeana pidetty miesjulkkis, joka ei vain yksinkertaisesti saa sinua innostumaan tai jota pidät jopa epäviehättävänä?

Oma valinta on ehdottomasti Ryan Gosling. Siis onhan hän toki ihan komea ja karismaattinen, mutta hei jotain rajaa nyt sentään hänenkin ihailulleen. Maailma on pullollaan komeampiakin miehiä. Lisäksi olen saanut hänestä haastatteluissa hieman tympeän kuvan. En vaan jaksa ymmärtää, mikä hänessä on niin hirveän erinomaista.

Kommentit (158)

Vierailija
41/158 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlie Sheen!

Vierailija
42/158 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cheek

Sama!! Persoonaton kuivakka laatikkonaama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/158 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Channing Tatum. Suorastaan ruma. Näyttää joltain uransa lopettavalta nyrkkeilijältä tai Picasson maalaukselta, kun naamassa on kaikki vinossa ja epäsymmetristä potenssiin kymmenen.

Samaa mieltä! Ukkohan taidettiin valita maailman seksikkäimmäksi mieheksi jokunen vuosi takaperin, jollen aivan väärin muista. Tiedä sitten kummalla on silmissä vikaa, minulla vai sen valinnan tehneellä.

Vierailija
44/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa mutta pahin inhokki on Johnny Depp. En vaan käsitä.

Vierailija
45/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monikin, esim ben afflect, jake gyllenhaal,Chris Hemsworth,Bradley Cooper jne RUMIA!

Vierailija
46/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa vielä Jude Law, ällötys

Vierailija
47/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean Connery, Anthony Hopkins, Jack Nicholson. Tykkään kyllä kaikista mut en ymmärrä noiden nuoruudenkuvistakaan miksi ovat olleet niin kuumia.

Vierailija
48/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa vielä Jude Law, ällötys

Mun miessilmään Jude Law elokuvassa nimeltä Alfie oli oikein komea/kaunis ilmestys

Vierailija
49/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo vitsi. Mun isosiskolla on lapsuudenkaveri, jonka lempinäyttelijä on Steven Seagal. Ja ei pelkästään hänen mielestään paras, mut myös ihan todella seksikäs mies. Hänellä oli esim. julisteita yms miehestä seinällään. En voi käsittää :D m25

Vierailija
50/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Phillippe

Sellainen normi kikkarapää, ei niin superkuumis miksi häntä kutsutaan. Tai ehkä nyt voi sanoa jo että kutsuTTIIN

Vierailija
51/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten kukaan voi sanoo Orlando Bloomia rumaks? Pikkasen enemmän lihaksia tuolle heiveröiselle niin olisi tosi upea ilmestys

Vierailija
52/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Channing Tatum aiheuttaa ainoastaan puistatuksia. Pienet silmät ja punakka iho. Hänen ulkinäöstään tulee mieleen sanat: trailer park, red neck, white trash. Hyvä vastine Briteistä on Wayne Rooney, mutta hänen ulkonäköään ei kyllä hehkutellakaan.

Vierailija
53/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Affleck. Tylsät kasvot ja karismaton jäbä. Vaikuttaa vähän yksinkertaiselta ja hitaalta. Bestiksensä Matt Damon paljon karismaattisempi (silmissä pilkettä ja valloittava hymy).

Vierailija
54/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sean Connery, Anthony Hopkins, Jack Nicholson. Tykkään kyllä kaikista mut en ymmärrä noiden nuoruudenkuvistakaan miksi ovat olleet niin kuumia.

Samaa olen itse ajatellut Sean Connerysta. Mies ei Bond elokuvissakaan ollut hiuslisäkkeidensä kanssa niin hyvännäköinen, kuin mitä esim. Timothy Dalton tai Pierce Brosnan olivat. Tosi sympaattinen mies ja näyttelijä silti, eikä ulkonäkö paljoa merkkaa.

Vierailija
55/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Russell Crowe - tuhdissa kunnossa ja näyttää rähjäiseltä juopolta.

Vierailija
56/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Eerikäinen ja Tauski. Tauski on omien sanojensa mukaan maannut tuhansien ja jopa kymmenin tuhansien naisten kanssa. Oikea sana häntä kuvailemaan on JUNTTI. Esko sen sijaan ei ole koskaan ollut oikea keulahahmo Hunkseille ulkonäkönsä takia. Paljon paremman näköisiä miehiä on muut Hunksit. Pisteet Eskolle siitä, et vaikuttaa kuitenkin semmoiselta vähäsanaiselta fiksulta, vaikka ei todennäköisesti sitä olekaan parisuhdekuvioiden ja raha-asioidensa takia.

Vierailija
57/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taylor Lautner näyttää mun silmään "neandertalilaiselta" (silmät syvällä ja voimakas otsaluu) samoin kuin kaksoisolentonsa Kris Humphreys (Kim K:n koripalloilija-exä).

Vierailija
58/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen. En tiedä miten kuuma oli nuoruudessaan, mut nykyään en tosiaankaan kaikkien vuosien jälkeen ymmärrä, miten tuo mies saa aina naisen ja avioituu. Mies on kaiken lisäksi tyhmä kuin vasemman jalan saapas.

Vierailija
59/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Bradley Cooper on äänestetty niin usein maailman komeimmaksi / seksikkäimmäksi mieheksi. Minusta hänellä on kauniin siniset silmät, mutta ei muuten mikään superkomea. Sellainen vekkuli ulkonäkö. Persoonallisia, komediallisia kasvonpiirteitä, vähän niin kuin Robin Williamsilla. Ehkä minulta vain on jäänyt katsomatta joku Cooperin tähdittämä leffa, jossa hän on sydäntäsärkevän komea..?

Vierailija
60/158 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Reynolds