Keiden julkkismiesten komeuden hehkutusta et ymmärrä?
Eli sama idea kuin vastaavassa julkkisnaisten kauneuden hehkutusta ihmettelevässä ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/2440390/keiden_julkkisnaisten_kauneuden_…
Onko joku yleisesti kuumana/komeana pidetty miesjulkkis, joka ei vain yksinkertaisesti saa sinua innostumaan tai jota pidät jopa epäviehättävänä?
Oma valinta on ehdottomasti Ryan Gosling. Siis onhan hän toki ihan komea ja karismaattinen, mutta hei jotain rajaa nyt sentään hänenkin ihailulleen. Maailma on pullollaan komeampiakin miehiä. Lisäksi olen saanut hänestä haastatteluissa hieman tympeän kuvan. En vaan jaksa ymmärtää, mikä hänessä on niin hirveän erinomaista.
Kommentit (158)
Sami Kuronen. Häntä kehutaan vain sen pitkän tukan takia, veikkaan. Olisi aika tavis siilitukkaisena tai kaljuna.
Mikael Gabriel. Jotenkin epäsiisti olemus.
Näyttää siltä, että hänellä olisi satiaisia ja sp-tauti. Välttelisin koskemasta.
Sama juttu Junon kanssa.
Channin Tatum. Näyttää wt-/trailer park -sikaniskalta. Pikkuruiset silmät, paksu niska, punakka iho.
Kai Vaine näyttää minusta ihan tavikselta. Ilkka Villissä enemmän karismaa.
Nämä on jo takavuosien suosikkeja, mutten koskaan ymmärtänyt hehkutusta: Markus Pöyhönen ja Nick Carter.
Pete Parkkonen. En käsitä miksi Kohta sataa -musavideota katsotaan kuola valuen. Pete on omaan makuuni liian lapsenkasvoinen ja liian ollakseen. Imelä.
Idols 2017 -kauden Leevi. En ymmärrä.
Twilight miestähdet! Muistan kun kaverit kuolasivat Robert Pattisonin (nyrpeäilmeinen laiheliini), Taylor Lautnerin (komea kroppa mutta tihrusilmäinen, mielestäni kasvoistaan juurikin sheivattua alpakkaa muistuttava) ja jonkun Jasperin (roolihahmo) perään. Viimeisin oli ihan kivan näköinen, mutta ei nyt minkään hysterian arvoinen?
Tietysti Tom Cruise, Channing Tatum jne jakavat paljon mielipiteitä, mutta yksi komea mies joka ei miellytä minua piirteiltään on Liam Hemsworth. Jotenkin isoveli Chris on piirteiltään sopusuhtaisempi ja rennompi. Tietysti on komea mies, eikä silmissäni todellakaan ruma, mutta ei vain ole mikään unelmieni miehen ruumiillistuma.
Toisaalta taas mielestäni Josh Hartnett oli erityisesti nuorempana ihan mahdottoman hyvännäköinen, ja olen aina ihaillut Ryan Reynoldsia. Ja ikuinen salaihastukseni on ollut Fernando Torres, on vain mielestäni ihan älyttömän söpö, erityisesti kun oli uransa huipulla. Eli mun silmissä Torres on Liam Hemsworthia kuumempi, kertoo ehkä miten subjektiivisesti hyvännäköisyys määritellään 😆
Benedict Cumberbatch. En ymmärrä.
I'm kidding!! kirjoitti:
Justin Bieber.
Riippuu tosi paljon millainen hiustyyli hänellä on. Se on heti paremman näköinen, kun ei yritä olla kovis. Sillä on nyt melkein samanlainen poikatukka kuin silloin 2010, ja mun mielestä tämä sopii sille parhaiten. https://pbs.twimg.com/media/DPrSyoVXcAIab1S.jpg Ei välttämättä komea, mutta söpö tai herttainen kuitenkin.
Harry Styles tulee ensimmäisenä mieleen. Todella keskinkertaisen näköinen mielestäni.
Ryan Goslingille on etua siitä, ettei ole liian imelän hyvännäköinen, hänessä on tavallisuutta monenlaisiin rooleihin, samaan tyyliin kuin Meryl Streepissä.