Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhkailu

Vierailija

Mitä ajattelisitte tällaisesta.Tänään riitelimme erilaisten arvomaailmojemme törmätessä yhteen.Puoliso kysyi sen seurauksena,että onko minulla toinen (ei ole).Tätä olen kuullut usein ja tuntuu paskalta,varsinkin koska suunnittelemme häitä.Halusin käydä tämän asian läpi ja kuinka epäreilulta ja tärkeältä tuo tuntuu sillä seurauksella,että mies käskee olla hiljaa tai heittää telkkarin ikkunasta eikä tiedä mitä tekee.Nousi vielä ihan naamani eteen ja tulkitsin,että todellisuudessa tuo oli uhkaus väkivallasta.

Hän ei ole nyt täällä,vaan poistui.En tiedä mitä tekisin.Olen ihan yksin enkä voi puhua kellekään.

Anteeksi rivinvälit,kirjoitan kännykällä.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

No mitäpä tekisit? Tietysti menet naimisiin ja vähitellen sen jälkeen uhkailut eivät enää jää uhkailuksi vaan saat turpaasi säännöllisesti ja mies muuttuu entistä mustasukkaisemmaksi.

Joko mies oppii keskustelemaan tai eroatte.

Vierailija

Tämä on jotenkin niin hirveä tilanne ja mua hävettää älyttömästi.Siis tuo mustasukkaisuus tarkoitan,se on varjostanut koko meidän yhdessäolon ajan kaikkea.En voi mainita mitään kestään miespuolisesta tai se tulee eteen jotenkin.Nyt oon puhunut uudesta työkaverista,jonka kanssa joudun tekemään töitä ja se on mies.Puoliso ehdotti,että haluaisinko kenties olla tämän kanssa... No en halua ja se ei ole edes hetero ja on parisuhteessa.Enkä ole ko. tyyppiä edes mitenkään hehkuttanut,jopa päinvastoin...argh.
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin niin hirveä tilanne ja mua hävettää älyttömästi.Siis tuo mustasukkaisuus tarkoitan,se on varjostanut koko meidän yhdessäolon ajan kaikkea.En voi mainita mitään kestään miespuolisesta tai se tulee eteen jotenkin.Nyt oon puhunut uudesta työkaverista,jonka kanssa joudun tekemään töitä ja se on mies.Puoliso ehdotti,että haluaisinko kenties olla tämän kanssa... No en halua ja se ei ole edes hetero ja on parisuhteessa.Enkä ole ko. tyyppiä edes mitenkään hehkuttanut,jopa päinvastoin...argh.
Ap.

Onnellista avioliittoa sitten vaan jos kerta olet päättänyt mustasukkaisen miehen kanssa pysyä. Mustasukkaisuudesta voi parantua mutta se vaatii työtä.

Vierailija

7 no en tietääkseni ole sanonut mitä olen päättänyt,mutta yritän kylläkin saada ajatukseni ja itsekunnioitukseni takaisin kasaan.Ap.

Vierailija

Käy nyt äkkiä ostamassa uusi oikeen hieno telkkari ennen kun tulee takaisin!Josko se siitä leppyis.ja vaikka pullo viinaa jos on sen sortin mies ja yleensähän ne tälläsissä tarinoissa tuppaa olemaan.

Vierailija

Mustasukkaisuus ei mielestäni parane ikinä. Joko laitatte lusikat jakoon nyt, tai alistut siihen, että sinua kohdellaan epäoikeudenmukaisesti lopun yhteistä elämää. Haluatko, että mies kohtelee sinua näin, aina? Jatka suhdetta. Haluatko pystyä juttelemaan normaalisti? Pistä suhde poikki. Ei se muutu. Vain sinä itse voit päättää miten tästä eteenpäin, vain sinä itse voit päättää, miten haluat, että sinua kohdellaan.

Oli päätös mikä tahansa, voimia ja tsemppiä

Vierailija

Hyvä, että miehen tapa reagoida tuli ilmi nyt eikä häiden jälkeen. On myös mustasukkaisia miehiä, jotka eivät riehu. Entä jos jatkossa tulee vielä vaikeampia riitatilanteita, mitä mies sitten tekee?

Miehen käytös on varoitus, riippuu sinusta miten sen otat.

Vierailija

10.En toki halua että minua kohdellaan näin.Tiedän että mustasukkaisuus ei ole loppumassa.Pelkään kuitenkin samalla.Syvää yksinäisyyttä,vaikka se ei kai olisi näin syvää ilman puolisoni kontrollia.Pelkään että en selviä yksin ja ihmettelen mistä tämä tunne niin voimakkaasti nyt tuleekin. Olen jopa ajatellut,että yksinkertaisesti vain lopetan elämästä,niin kaikki loppuu kerralla.Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
10.En toki halua että minua kohdellaan näin.Tiedän että mustasukkaisuus ei ole loppumassa.Pelkään kuitenkin samalla.Syvää yksinäisyyttä,vaikka se ei kai olisi näin syvää ilman puolisoni kontrollia.Pelkään että en selviä yksin ja ihmettelen mistä tämä tunne niin voimakkaasti nyt tuleekin. Olen jopa ajatellut,että yksinkertaisesti vain lopetan elämästä,niin kaikki loppuu kerralla.Ap.

Ja syy olisi se, että aikuinen mies ei ole oppinut säätelemään tunteitaan terveellä tavalla? Miksi sinä haaskaisit elämäsi sen takia? Toimita mies terapiaan, ja hakeudu itse terveempien ihmisten seuraan niin alat taas nähdä selvästi.

Vierailija

No tiedän että minun on ihan turha yrittää toimittaa miestä terapiaan.A.eipä sinne pääse ellei halua maksaa 80 e tunti.B.en usko että edes menisi.C.onko siitä hyötyä jos ei itse tajua mennä?Ap.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat