Keiden julkkismiesten komeuden hehkutusta et ymmärrä?
Eli sama idea kuin vastaavassa julkkisnaisten kauneuden hehkutusta ihmettelevässä ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/2440390/keiden_julkkisnaisten_kauneuden_…
Onko joku yleisesti kuumana/komeana pidetty miesjulkkis, joka ei vain yksinkertaisesti saa sinua innostumaan tai jota pidät jopa epäviehättävänä?
Oma valinta on ehdottomasti Ryan Gosling. Siis onhan hän toki ihan komea ja karismaattinen, mutta hei jotain rajaa nyt sentään hänenkin ihailulleen. Maailma on pullollaan komeampiakin miehiä. Lisäksi olen saanut hänestä haastatteluissa hieman tympeän kuvan. En vaan jaksa ymmärtää, mikä hänessä on niin hirveän erinomaista.
Kommentit (158)
Brad Pitt ehdottomasti, ja vaimonsa naisten puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä maininnut Benedict Cumberbatchia! Itse kyllä tykkään, mutta noin yleisesti tuntuu kyllä jakavan mielipiteitä.
Voin olla väärässä, mutta tuntuu, että hänen faninsa eivät välttämättä pidä häntä komeana, vaan pelkästään erikoisen näköisenä ja siksi kiinnostavana. Onko hän sinun mielestäsi nimenomaan komea?
Johnny Depp, etenkin nyt vanhempana.
Channing Tatum. Suorastaan ruma. Näyttää joltain uransa lopettavalta nyrkkeilijältä tai Picasson maalaukselta, kun naamassa on kaikki vinossa ja epäsymmetristä potenssiin kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauski, Frederik
Koskaan en ole kuullut, että näiden komeutta olisi hehkutettu.
Niin ne onkin vaan hehkuttanut sitä itse
Vierailija kirjoitti:
Elias Kaskinen. Vauvannnäköinen pullanaama. Yhtä ruma kuin nykyinen akkansa.
Elias ei ole varsinaisesti komea vaan lähinnä söpö kuin koiranpentu. "Akastansa" olen sun kanssa samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä maininnut Benedict Cumberbatchia! Itse kyllä tykkään, mutta noin yleisesti tuntuu kyllä jakavan mielipiteitä.
Voin olla väärässä, mutta tuntuu, että hänen faninsa eivät välttämättä pidä häntä komeana, vaan pelkästään erikoisen näköisenä ja siksi kiinnostavana. Onko hän sinun mielestäsi nimenomaan komea?
Minusta hän on komea ja seksikäs, sellaisella älykkäällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänet valittiin pari kolme vuotta sitten maailman seksikkäimmäksi mieheksi.
David Beckham nykyisin
http://i4.manchestereveningnews.co.uk/incoming/article10445454.ece/ALTE…
Joskus aiemmin oli vielä siedettävä, mutta on ulkonäöltään jotenkin rupsahtanut ja näyttää vanhemmalta kuin 40-vuotiaalta.
ja olen myös ihmetellyt hänen vartalon ihailua, on siis toki sopusuhtainen ja hyväkuntoinen, mutta hänellä on myös varmaan maailman kehittymättömimmät rintalihakset: http://media4.popsugar-assets.com/files/2012/07/29/0/192/1922398/ea1cc4…
Daniel Craig. Mielestäni suorastaan ruma.... George Clooney. En tajua, en sitten millä.
Hugh Grant, ei vaan voi ymmärtää. Niin ällöttävä ja limainen.
Vierailija kirjoitti:
Eli sama idea kuin vastaavassa julkkisnaisten kauneuden hehkutusta ihmettelevässä ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/2440390/keiden_julkkisnaisten_kauneuden_…
Onko joku yleisesti kuumana/komeana pidetty miesjulkkis, joka ei vain yksinkertaisesti saa sinua innostumaan tai jota pidät jopa epäviehättävänä?
Oma valinta on ehdottomasti Ryan Gosling. Siis onhan hän toki ihan komea ja karismaattinen, mutta hei jotain rajaa nyt sentään hänenkin ihailulleen. Maailma on pullollaan komeampiakin miehiä. Lisäksi olen saanut hänestä haastatteluissa hieman tympeän kuvan. En vaan jaksa ymmärtää, mikä hänessä on niin hirveän erinomaista.
Cheek! Ei vaan yhtään nappaa. Leveät kasvot eivät ole mielestäni komeat.
Daniel Craig, Channing Tatum ja George Clooney. Johnny Deppin ymmärrän jotenkin, mutta en hyvin.
Terveisin Naispelko22
Orlando Bloom ja sitten se yksi harvahammas joka on ollu samoissa leffoissa. Kumpikin muistuttaa enemmän jyrsijää kuin miestä.
Hugh Grant ja Jon Hamm kaksi mun unelmien miestä!Laittakaa nyt joku vielä Hugh Laurie niin pääsee se kaikista ihaninkin listoille.
Ryan Reynolds pakko todeta tähän väliin. Ei ole edes hyvännäköinen
Mikko Leppilampi ja Brad Pitt.