Keiden julkkismiesten komeuden hehkutusta et ymmärrä?
Eli sama idea kuin vastaavassa julkkisnaisten kauneuden hehkutusta ihmettelevässä ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/2440390/keiden_julkkisnaisten_kauneuden_…
Onko joku yleisesti kuumana/komeana pidetty miesjulkkis, joka ei vain yksinkertaisesti saa sinua innostumaan tai jota pidät jopa epäviehättävänä?
Oma valinta on ehdottomasti Ryan Gosling. Siis onhan hän toki ihan komea ja karismaattinen, mutta hei jotain rajaa nyt sentään hänenkin ihailulleen. Maailma on pullollaan komeampiakin miehiä. Lisäksi olen saanut hänestä haastatteluissa hieman tympeän kuvan. En vaan jaksa ymmärtää, mikä hänessä on niin hirveän erinomaista.
Kommentit (158)
Mikael Granlund. Mä en oo miehenä koskaa tajunnu mikä siinä ois niin kuumaa.... no kroppa on varmasti ok, koska on jääkiekkoilija mut naama ei.
Gene Simmons ja Steve Tyler. Molemmat jonkin sortin pillumagneetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ei oo vitsi. Mun isosiskolla on lapsuudenkaveri, jonka lempinäyttelijä on Steven Seagal. Ja ei pelkästään hänen mielestään paras, mut myös ihan todella seksikäs mies. Hänellä oli esim. julisteita yms miehestä seinällään. En voi käsittää :D m25
Eräs kouluaikainen ystäväni oli ihastunut tulisesti Paavo Väyryseen 90-luvulla.
Tää väyrysjuttu oli kyllä paras.
Itse en ole koskaan tajunnut Sean Conneryn hehkutusta. Ovatko apinan näköiset miehet muka seksikkäitä?
Ehdottomasti Robin Packalen! Kaverin kanssa naurettiin, että eihän tuolla tyypillä ole otsaa ollenkaan. Ja sen hampaatkin on sellaiset isot jänöjussin hampaat, ja aina irvessä. Kaiken lisäksi se ei osaa laulaakaan!
Vierailija kirjoitti:
Joo, Ryan Gosling on kyllä todella yliarvostettu. Matt Damon myös. Samoin Vin Diesel, Jason Statham, Channing Tatum, Hemsworthit, Charlie Hunnam, Bradley Cooper, Matthew McConaughey ja Will Smith.
Oih, luettelit kaikki tän mamman lempparit! Niin on maut erilaisia. Brad Pittin, Robert Pattinsonin ja Leonardo DiCaprion hehkutusta minä sitten taas en ymmärrä...
Taylor "Alpakka" Lautner
Jaajo Linnonmaa - kai joku tätäkin on kehunut komeaksi, mutta näyttää siltä, kuin olisi juonut 5 vuotta korvikealkoholia (ehkä onkin).
Samuli Edelmann - samoin (jos joku on komeaksi kehunut)
Keekki
Kaikki Duudsonit
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, ettei kukaan ole vielä maininnut Benedict Cumberbatchia! Itse kyllä tykkään, mutta noin yleisesti tuntuu kyllä jakavan mielipiteitä.
Ei nyt ehkä komea mutta se tumma matala ääni saa housut märäksi :D
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen. En tiedä miten kuuma oli nuoruudessaan, mut nykyään en tosiaankaan kaikkien vuosien jälkeen ymmärrä, miten tuo mies saa aina naisen ja avioituu. Mies on kaiken lisäksi tyhmä kuin vasemman jalan saapas.
Ketju menee vain yhä kummemmaksi?
Kuka, missä ja milloin on sanonut Matti Nykästä komeaksi?
Ehkä Mervi neljän promillen huurussa? Sekoittanut talouden hamsteriin, jota tarkoitus oli hellyydenpuuskassa kehua.
Chris Hemsworth, Ian Somerhalder, Enrique Iglesias... Jotenkin tylsiä ja luulevat olevansa komeita, persoonallisuus puuttuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjallis Harkimo
Hjalliksella on rahaa ja statusta joten naisten mielestä hän on "karismaattinen".
Ketjussa puhutaan julkkismiesten komeudesta. Hjallista ei kyllä missään yhteydessä haukuta komeaksi.
Elias Kaskinen, vauvan näköinen pullamössöpoju.
Jared Leto. Joku juttu sen silmien muodossa pilaa koko naaman. Robert Pattinson, Channing Tatum ovat toiset inhokit.
Vierailija kirjoitti:
Eli sama idea kuin vastaavassa julkkisnaisten kauneuden hehkutusta ihmettelevässä ketjussa: http://www.vauva.fi/keskustelu/2440390/keiden_julkkisnaisten_kauneuden_…
Onko joku yleisesti kuumana/komeana pidetty miesjulkkis, joka ei vain yksinkertaisesti saa sinua innostumaan tai jota pidät jopa epäviehättävänä?
Oma valinta on ehdottomasti Ryan Gosling. Siis onhan hän toki ihan komea ja karismaattinen, mutta hei jotain rajaa nyt sentään hänenkin ihailulleen. Maailma on pullollaan komeampiakin miehiä. Lisäksi olen saanut hänestä haastatteluissa hieman tympeän kuvan. En vaan jaksa ymmärtää, mikä hänessä on niin hirveän erinomaista.
Ehdottomasti Ryan Gosling, siinä miehessä ei ole yhtään mitään. Ja Brad Pitt, ei säväytä.
Olettepas te hölmöjä. Eihän karismaattisuus ole pelkkä ulkonäkö, vaan se on KARISMAA. Esim ketjussamainitut DiCaprio tai Daniel Craig, he ovat nimenomaan karismaattisia, ei komeita. Tyhmiä ootte.
Anteeksi hyvä neiti, mutta BRAD PITT!!!?!?!?!?! Miten et voi tykätä OMFFFG ...Schwarzenegger on itävaltalainen. m25