Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ääliöt ette pitäneet hiljaista hetkeä

Vierailija
16.11.2015 |

Mietittekö muuta kuin omaa napaanne

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt. Riittääkö sinulle ÄÄLIÖ, että olin juuri silloin elvyttämässä ihmishenkeä?

...ja tänne tulit  sitten heti jälkeen kertomaan mielipiteesi tästä keskustelusta ? Eikö sinun pitäisi olla paraikaa juhlimassa sankaritekoasi  siitä hengenpelastusmitaliasi odotellessa ?

Vierailija
62/62 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen. Satutti, koska unohdin tämän. Olin lukenut jostain yksittäisestä maininnasta ja yritin muistaa. Puoli tuntia ennen muistin, kunnes olin kiinni töissäni. Haluan pahoitella, oikeasti tunnen empatiaa Pariisin kohtalolle, ja oikeasti olen näreissäni tilanteesta, samalla realistin kaikkia uutisia kaikista medioista lukien. Kiinnitin tänään huomiota, että uutiset, mitä paria päivää enemmän paukutetaan mm. Amppareissa, tarttuvat silmään. Olen pahoillani, että aikaisempia terroritekoja on tehty, hämilläni nyt lukenut niiden arvosteluita, vaan ei ole uutisissa niin osunut silmääni. Lehtiä en osta, enkä tilaa, kaikki aika menee töihin, olen yksi esimerkki siitä, että sen minuutin halusin kunnioittaa ns. julkisesti Euroopan tilannetta. Ajatukseni olivat olleet itkuna kahtena päivänä, kun uutisia olen lukenut. Hengessä mukana ollaan täällä hyvää toivoen, ja todenpaikan tullen hyvää turvaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän