Miksi ääliöt ette pitäneet hiljaista hetkeä
Kommentit (62)
Luin aloituksen. Satutti, koska unohdin tämän. Olin lukenut jostain yksittäisestä maininnasta ja yritin muistaa. Puoli tuntia ennen muistin, kunnes olin kiinni töissäni. Haluan pahoitella, oikeasti tunnen empatiaa Pariisin kohtalolle, ja oikeasti olen näreissäni tilanteesta, samalla realistin kaikkia uutisia kaikista medioista lukien. Kiinnitin tänään huomiota, että uutiset, mitä paria päivää enemmän paukutetaan mm. Amppareissa, tarttuvat silmään. Olen pahoillani, että aikaisempia terroritekoja on tehty, hämilläni nyt lukenut niiden arvosteluita, vaan ei ole uutisissa niin osunut silmääni. Lehtiä en osta, enkä tilaa, kaikki aika menee töihin, olen yksi esimerkki siitä, että sen minuutin halusin kunnioittaa ns. julkisesti Euroopan tilannetta. Ajatukseni olivat olleet itkuna kahtena päivänä, kun uutisia olen lukenut. Hengessä mukana ollaan täällä hyvää toivoen, ja todenpaikan tullen hyvää turvaen.
...ja tänne tulit sitten heti jälkeen kertomaan mielipiteesi tästä keskustelusta ? Eikö sinun pitäisi olla paraikaa juhlimassa sankaritekoasi siitä hengenpelastusmitaliasi odotellessa ?