Olen lihonut viisi kiloa, onko mahdollista että kaikki mennyt tisseihin?

Vierailija

Muu kroppa näyttää ja tuntuu samalta, vyötärön ympärys ja reidet mitattuna saman kokoiset. Kuitenkin ennen sopivat rintaliivit puristavat ja lempitakkini menee juuri ja juuri yläosasta kiinni, alaosasta samantuntuinen kuin ennen. ?

Kommentit (8)

Vierailija

Sulla olisi tärkeät hartiakivut jos sun tissit ois isontunu viis kg :'DDDD Sä näät ittes joka päivä, ei sitä muutosta itse niin helposti nää tai tunne.

Vierailija

Jos olet käynyt leikkauksessa ja sinulle suostuttiin oikeasti laittamaan 2,5kg painavat täytteet... Muuten ei, ei niin millään.

Vierailija

Varmaan ihraa on tullut itse rintojen lisäksi niiden alle, kylkiluiden päälle ja selkään. Äkkiäkös sitä rintsikat alkavat kiristämään ja ympärysnauha jää pieneksi.

Vierailija

Olin viime kesänä ihan samassa tilanteessa, kun yritin ahtautua kesävaatteisiin (ja niihin liiveihin, joita käytän vain toppien kanssa). Todennäköisesti yläselässä oli uutta lihasta, joka sai rinnan ympäryksenkin kasvamaan. Treenannut olin, mutta selkä ja hartiat oli lähtötilanteessa niin pieniä, ettei ne vieläkään takkeja täyttäneet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat