Miten saada mies kiinni pettämisestä?
Epäilen että miehelläni on suhde, on myöhään "töissä" ei vastaa puhelimeen, laittoi pääsykoodin kännykkään. Tietokoneeltakin oli poistanut sivuhistorian. Kysyin mieheltä suoraan asiasta ja hän lähti ovet paukkuen ja syytti minua miten edes kehtaan epäillä häntä. Miten saisin miehen nalkkiin? jostain olen kuullu jäljityslaitteesta? Minkä voi esim kiinnittää autoon ja seurata koneelta missä mies on päivisin. Olisiko mitään muita vinkkejä?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:00"]Eiköhän tossa jo ole tarpeeksi aineistoa tietää olevansa oikeassa? :D
Mitä sä ajattelit saavuttaa jollain jäljennyslaitteella?
[/quote]
Kyllähän minä tiedän olevani oikeassa, mutta tarvitsen todisteita miestäni varten, ettei hän voi kieltää ja uskotella ettei suhdetta olekkaan.
Jos oikeasti on halukkuutta selvittää kumppanin uskollisuus/uskottomuus, voin tehdä sen tuloksia vastaan.
Ei siis mitään tuntitaksoja. Ainoastaan tuloksia vastaan.
Kerron mitä materiaalia minulla on ja maksat jos haluat ne käyttöösi.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:58"]
Epäilen että miehelläni on suhde, on myöhään "töissä" ei vastaa puhelimeen, laittoi pääsykoodin kännykkään. Tietokoneeltakin oli poistanut sivuhistorian. Kysyin mieheltä suoraan asiasta ja hän lähti ovet paukkuen ja syytti minua miten edes kehtaan epäillä häntä. Miten saisin miehen nalkkiin? jostain olen kuullu jäljityslaitteesta? Minkä voi esim kiinnittää autoon ja seurata koneelta missä mies on päivisin. Olisiko mitään muita vinkkejä?
[/quote]
jos epäilet ja suhde ei toimi niin jätä se. irrelevanttia enää tuossa vaiheessa onko pettänyt oikeasti vai ei
t. mies
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:07"]
Tietokoneelle spy-ohjelma. Helppoa ja saat selville jokaisen näppäimen painalluksen. Näin homma hoituu siististi ja ongelmitta. Saat myös salasanat tietoosi näin ja pääset käsiksi sähköpostiin ja Facebookiin. Googleta tuollainen ohjelma.
[/quote]
Tällaisten ohjelmien käyttö ja toisen sähköpostien luvatta lukeminen on rikos.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:14"]
AP, harrastatko vielä seksiä miehesi kanssa? Voit tutkia hänen kalunsa, esim. onko siinä merkkejä seksistä toisen naisen kanssa? Entä kalsarit, onko niissä kuivunutta spermaa?
[/quote]
Voitko kertoa, miten toisen naisen kanssa harrastettu seksi näkyy kalussa? Ja spermatahrat kalsareissa voivat johtua runkkaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:10"]
Jos oikeasti on halukkuutta selvittää kumppanin uskollisuus/uskottomuus, voin tehdä sen tuloksia vastaan.
Ei siis mitään tuntitaksoja. Ainoastaan tuloksia vastaan.
Kerron mitä materiaalia minulla on ja maksat jos haluat ne käyttöösi.
[/quote]
Vittu sä oot urpo!
Älkää maksako tälle mitään. Kaikki vastaavat kikat, keyloggerit ym. löytyvät netistä ilmaiseksi.
Silloin kun miehesi on "ylitöissä" , soita sinne työpaikalle ja kysy miestäsi. Jos hän ei ole siellä, voit kysellä missä hän sitten oli?
Tarkasta auton tarkka kilometrimäärä esim ennenkuin lähtee töihin ja pistä muistiin, sitten kun tulee sieltä "ylitöistä" niin tarkastat paljonko on tullut ajeltua.
Eli onko kilometrejä tullut suunnilleen niin paljon mitä työmatkalta tulee ees taas vai ollaanko käyty muuallakin kierähtämässä.
Tee sama monena kertana ja jos kilometrejä kertyy tasaisesti "ekstraa" suunnilleen saman verran joka kerta kun on "ylitöissä" niin voi siitäkin jo ehkä jotakin päätellä.. ja ihmetellä missä tulee käytyä säännöllisesti.
Tee sama kun ukko käy "kaljalla/kavereilla" jne ja vertaa kilometrejä ;)
Annat jollekkin puolitutulle hiukan plätää tassuun ja pyydä häntä kattomaan minne se menee. On ihan varmaan sen arvoista.
TASKUISTA löytyy kaikenlaista ja lompakosta..kuitteja ym. Katso myös josko autostä löytyisi vieras huulipuna , huulirasva tms. Onko miehellä joskus ollut kalsarit saumapuoli ylöspäin (kiireessä puettu kun on toisen luota lähtenyt). Kynsien jälkiä selässä tai muualla? Outo hajuveden tuoksu? Huulipunatahroja vaatteissa tai esim ripsaria? Tosin pettäähän tuo kyllä varmasti koska on tehnyt nuo lukitukset ja muut, mutta ymmärrän kyllä että haluat jotain konkreettista milläm osoittaa asia, niin itsekin halusin. Jos ei muu auta niin jäljitys, pyydä vaikka joku sukulainen/tuttava avuksi jota miehesi EI tunne.
Asiaan kannattaa nyt suhtautua hyvin asiallisesti ja rauhallisesti. Vie lapsi hoitoon vanhempiesi/sukulaistesi/ystäväsi luo. Mene kotiin ja pakkaa matkalaukkuun vaatteitasi ja lapselle tarvittavat jutut noin viikoksi. Kirjoita sen jälkeen miehellesi kirje, johon kerrot, mitkä seikat ovat sinua epäilyttäneet ja miksi tarkistit, puhuuko miehesi totta oluelle lähdöstä. Ilmoita lyhyesti, että luottamuksesi on nyt petetty ja että miehellä on kaksi vaihtoehtoa: tunnustaa koko totuus ja miettiä nyt viikon aikana, mihin toimenpiteisiin ryhtyy, haluaako siis erota ja mennä yhteen tämän toisen naisen kanssa vai yrittää korjata parisuhdettanne. Tai jatkaa valehtelua, jolloin viimeinenkin kunnioituksenripe raukkamaista miestä kohtaan kyllä karisee. Aivan varmasti miehellä ei ole mitään syytä valehdella sinulle siitä, kenen kanssa menee oluelle, joten mitään luottamusta tai kunnioitusta tuollaista luuseria kohtaan sinulla ei yksinkertaisesti enää pidä olla. Jos mies tunnustaa koko jutun, katuu ja haluaa yrittää vielä, niin ehkä voit yrittää palauttaa luottamusta esim. terapian avulla, mutta sinuna tekisin miehelle todella selväksi sen, mitä tarkoittaa, kun luottamusta ei enää ole. Pariterapiakaan ei välttämättä pelasta teidän liittoanne, koska miehen teot ovat niin halveksittavia.
Yksityisetsivä.
Lähde pois pariksi päiväksi, ja tule takaisin yllättäen jonkun tekosyyn nojalla.
Kiistikö hän suoraan syyllisyytensä? Jos kiisti niin kysyt sivuhistorian poistamisen syytä ja pyydät näyttämään kännykkää. Siihenhän ei pitäisi olla mitään esteitä.
Jos suhde muuttuu toisen kyttäämiseksi ja valvomiseksi niin silloin suhteen jatkamiselle ei oikein ole edellytyksiä. Tämä siis ihan riippumatta siitä, onko miehelläsi salasuhde vai oletko turhaa mustasukkainen. Lopputulos molemmista on sama.
Teidän pitäisi pysähtyä keskustelemaan menetetystä luottamuksen tunteesta ja siitä, miten se saataisiin takaisin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 01:00"]Eiköhän tossa jo ole tarpeeksi aineistoa tietää olevansa oikeassa? :D
[/quote]
Kyllähän minä tiedän olevani oikeassa, mutta tarvitsen todisteita miestäni varten, ettei hän voi kieltää ja uskotella ettei suhdetta olekkaan.
[/quote]
5:n kanssa samoilla linjoilla... Mitä sä saavutat tolla, kysyn edelleen? Onko sulla itsekunnioitusta? Parisuhde on sitä, että kaksi ihmistä haluaa olla yhdessä. Miehesi ei olisi toisen kanssa, jos haluaisi olla sinun kanssa. Se, että hän jää kiinni ei muuta asiaa. Mukavuudenhalusta hän saattaa olla katuvinaan, mutta mikä suhde se on?!
Jos olet onneton liitossasi ja epäilet että mies on uskoton, niin samantekevää myöntääkö hän vai ei. Eroa. Mitä voitat sillä, että mies tunnustaa, jos hän nyt ylipäänsä pettää. Hän tunnustaa ja mitä sitten tapahtuu? Ehkä hänkin on onneton sinun kanssasi ja haluaa olla sinulta rauhassa, ihan ilman mitään rakastumista toiseen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 00:58"]Epäilen että miehelläni on suhde, on myöhään "töissä" ei vastaa puhelimeen, laittoi pääsykoodin kännykkään. Tietokoneeltakin oli poistanut sivuhistorian. Kysyin mieheltä suoraan asiasta ja hän lähti ovet paukkuen ja syytti minua miten edes kehtaan epäillä häntä. Miten saisin miehen nalkkiin? jostain olen kuullu jäljityslaitteesta? Minkä voi esim kiinnittää autoon ja seurata koneelta missä mies on päivisin. Olisiko mitään muita vinkkejä?
[/quote]
Palkkaa yksityisetsivä. Käyttävät kuulema sellaisia, kerran oli Tv:ssäkin...
Eiköhän tossa jo ole tarpeeksi aineistoa tietää olevansa oikeassa? :D