Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vein miehen kitaran jätekatokseen

Vierailija

Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!

Sivut

Kommentit (175)

Vierailija

Tuhosit miehesi omaisuutta. Vitun lehmä.

Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut, ja tekee vielä rikosilmoituksen.

Vierailija

Haiskahtaa provolta, mutta oliko kuinka kallis kitara? Sehän on sieltä katoksesta vapaasti vietävissä, jos se on kerta sinne "jätteenä" tuotu.

Vierailija

Normaali nainen: Täydellinen ylireagointi joutavasta asiasta joka johti taas kerran turhaan materiaaliseen tuhoon ja rahallisiin menetyksiin.

Opetelkaa vaikka käyttäytymään.

m,26

Käyt ostamassa musiikkikaupasta  heti uuden samanlaisen tilalle ja pyydät anteeksi. (Ainoa mitä voit enää  tehdä asian korjaamiseksi).

ps*toivottavasti ei ollut mikään 'custom' kitara- saatat nimittäin siinä tapauksessa   joutua varaamaan muutamankin 500 e:n setelin ensimmäistä osamaksuerää silmälläpitäen mukaasi...

( Itse innokkaana kitaransoiton harrastajana harkitsisin todella  vakavasti jo  eropaperien sisäänlaittoa tuollaisen tempun jälkeen...)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haiskahtaa provolta, mutta oliko kuinka kallis kitara? Sehän on sieltä katoksesta vapaasti vietävissä, jos se on kerta sinne "jätteenä" tuotu.

Miehen mukaan kallis mutta ei ole sanonut hintaa. Joku Lespaul.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat