Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein miehen kitaran jätekatokseen

Vierailija
16.11.2015 |

Vituttaa sen jatkuva rämpytys, saatiin taas riita aikaiseksi. Mies lähti kaverin luo ja minä vein sen hemmetin vehkeen roskiin. Parin tunnin päästä olin sen verran rauhoittunut että olisin hakenut sen takaisin, mutta se olikin kadonnut!? Mies on yhä kaverillaan. Mitä hittoa teen?!

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa provolta, mutta oliko kuinka kallis kitara? Sehän on sieltä katoksesta vapaasti vietävissä, jos se on kerta sinne "jätteenä" tuotu.

Miehen mukaan kallis mutta ei ole sanonut hintaa. Joku Lespaul.

Okei, provohan tämä oli, onneksi. Miksi olisit muka vienyt sen roskiin, jos tiesit että se on kallis? Sitäpaitsi Les Paulit ovat usein niin kauniita kitaroita että jopa soittamisesta mitään ymmärtämättömät naiset osaavat niitä arvostaa, jos ei muuten niin sisustuselementteinä. Hinta voi vaihdella 500 - 50000 € välillä riippuen onko aito Gibson vai jokin kopio ja onko se uusi vai hyvinsäilynyt isoisän perintökalleus 50-luvulta.

Vierailija
22/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö edes oliko kyseessä oleva   sähkökitara lankkumalli vai puoliakustinen, vai oliko sitten vain  pelkkä akustinen ( =ei sähkövahvistinta) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, muusikot ovat muutenkin huonoa aviomiesmatskua, joten hyvä, että pääsit eroon.

Höpsistä.  Aviomiesmatsku ei ole ammatista riippuvainen.

t. 30 vuotta muusikon kanssa naimisissa.

Vierailija
24/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa provolta, mutta oliko kuinka kallis kitara? Sehän on sieltä katoksesta vapaasti vietävissä, jos se on kerta sinne "jätteenä" tuotu.

http://www.thomann.de/fi/search_dir.html?bf=&sw=les+paul

ole hyvä ap...

EI HELVETTI OLE TOTTA!! Voi vittu mä luulin että kallis tarkottaa jotain 400 euroa voi vittu mitä mä nyt teen, oikeasti auttakaa! Mun on pakko saada tietää kuka sen on vienyt että saan haettua sen takaisin!

Vierailija
25/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain taitaa pian tulla riita...

Vierailija
26/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska :D

Vierailija
27/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö edes oliko kyseessä oleva   sähkökitara lankkumalli vai puoliakustinen, vai oliko sitten vain  pelkkä akustinen ( =ei sähkövahvistinta) ?

Gibson Les Paul

The Gibson Les Paul is a solid body electric guitar that was first sold by the Gibson Guitar Corporation in 1952. The Les Paul was designed by Gibson president Ted McCarty, factory manager John Huis and their team with input from guitarist/i…

Merkki ja malli kertoo kaiken oleellisen.

Vierailija
28/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä roskakatokseen ilmoitus ,jossa selität tapauksen ja lupaat pikapanon palauttajalle...

Vierailija
29/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh tää on hauska, voi olla jopa provo. Mutta kenkää tulisi tuollaiselle vosulle vaikka olenkin Fender miehiä.

t. muusikko

Vierailija
30/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ole hyvä ap...

EI HELVETTI OLE TOTTA!! Voi vittu mä luulin että kallis tarkottaa jotain 400 euroa voi vittu mitä mä nyt teen, oikeasti auttakaa! Mun on pakko saada tietää kuka sen on vienyt että saan haettua sen takaisin!

Et tosiaan ole kovin paljon poikaystäväsi kanssa jutellut, jos luulit että sähkökitarat maksaa kelleimmillaan 400e. Ostin omalle 8 vuotiaalle skitan ja se oli sieltä halvemmasta päästä (näin alkuun): hinta 500e. Ja tuossa linkissä on tosiaan noita tehdasmalleja, jos se oli, kuten joku tuolla jo kommentoikin, custom, hinnan voi helposti kymmenkertaistaa.

Vierailija
31/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile tori.fi tai huutonet kuka sitä myy

Vierailija
32/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ole hyvä ap...

Sinä veit sen roskikseen. Tämä on ainoa oleellinen asia.

Sinä voit etsiä sen PELASTAJAA, mutta tuskin löydät. Jos tämä pelastaja tuntee kitaran arvon ja on halukas antamaan sen sinulle, on hän oikeutettu saamaan löytöpalkkion.

Kaikki vaihtoehdot on kalliita.

Vierailija
33/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatte miesvihajankuttajan vetää itseänne höplästä.

Vierailija
34/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verkkokauppa.comissa kallein oli liki 3000,-

Niin, mitä sitten?

Halvin tuon linkin alta löytyvistä taisi olla 398,-.

Vierailija
35/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo vaan ettei sillä ollut vielä tunnearvoa, mun yhden ystävän basso esim on sen faijavainaan vanha.

Vaikka tää on varmasti provo niin kyllä silti ihmettelen että kuka muka tollasta tekee. Naurettavaa.

Vierailija
36/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh tää on hauska, voi olla jopa provo. Mutta kenkää tulisi tuollaiselle vosulle vaikka olenkin Fender miehiä.

t. muusikko

Joo, mutta jos se on arvokas kitara, niin sen voi aina vaihtaa unelma-fenkkuun.

Sillä saisi pari komeaa rumpusettiäkin.

t. muusikko rummuissa

Vierailija
37/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkkaile tori.fi tai huutonet kuka sitä myy

Liian hidasta. Suosittelisin ajamaan autolla suoraan musiikkiliikkeeseen, tai auton puutteessa sitten tilaamaan vaikka taksin ,että ehtisit vielä ajoissa . ( huom.liikkeen aukoloaikaa riittää tänään enää vain n. neljä ja puoli tuntia... Kiirettä alkaa siis jo olla. Aja pankin kautta,tai  käske taksia  pysähtymään (lähimmän) automaatin kohdalla 

Vierailija
38/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

Niin, mitä sitten? Ap tietää ainakin miten kalliiseen voi varautua. Mutta selviskin jo, että hinta saattaa silti olla kymmenkertainen.

Vierailija
39/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä sitten?

Joopajoo. Ja varmaan entry-level malli kelpaa, jos kyseessä sattuu olemaan premium-malli. Tai 50-luvun kymmenientuhansien arvoinen laatusoitin.

Vierailija
40/190 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta poikaystävän näkökulmasta on että se voi väittää sen olleen 3000€ malli, jos olikin joku 500 lankku. Onneksi olkoon! Toivottavasti joku tekee vastaavan arvoisen tempun sinun omaisuudellesi. Kannattais hieman ajatella etukäteen ennen kuin hormonipöllyissä toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä